
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
aktualizace:
11/11/2012
Technické údaje
Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny
Model: Škoda Favorit 136 LX
barva: 4628 (modrá iris)
motor: 136x
Výkon: 50 kW (68 koní)
Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)
Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)
Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.
Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D
skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac
Hledám, sháním:
* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO
* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ
* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD
* originální boční lišty - ZBYTEČNOST
* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO
Disky co mám:
* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček
* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada
* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*
"Příplatková "výbavička:
1. centrál na zámek
2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu
3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line
4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)
5. odemykání kufru od řidiče
6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D
7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla
8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita
9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line
10. neohmataný 4ramenný volant
Youtube.com:
1. Shift light
2. Ekonoměr
3. Upravená světelná houkačka
4. Zapojené denní svícení
5. Kontrolka činnosti brzdových světel
6. Vzduchový klakson z tatry
Změny v motoru:
* nový olej Paramo 15 W40
* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)
* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)
* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje
Změny v podvozku:
* vyměněny zadní tlumiče za Ateso
* hliníková kola Ronal vč. pokliček
* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet
* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech
Změny exteriéru:
* vývozní felďácká zrcátka na Favorita
* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů
* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3
* mlhovky PAL vč modrých H3
* akční zadní kouřové lampy
* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)
* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)
* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)
* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)
* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)
* reflexní nepopraskaný panel HELLA
* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali
* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*
* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W
Změny v interiéru
* středový panel Felicia se zakončením z Favorita
* kompletní odemykání kufru od řidiče
* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla
* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)
* židličky z Felicie :-D
* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje
* neošahaný čtyřramenný volant
* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky
* vanilkový stromeček na zrcátko
* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel
Změny v elektrice:
* přístrojovka přebarvena na modro
* okýnka vrčí :-D
* kontrolka činnosti sahary
* kontrolka nezapnutého pásu řidiče
* zapojen zapalovač pro GPS
* zapojen Shift light
* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)
* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula
* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů
Plány do budoucna:
1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu
2. výměna předních blatníků
3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla
4. posílení zpětných světel?
5. druhá pár brzdovek?
11/11/2012
Technické údaje
Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny
Model: Škoda Favorit 136 LX
barva: 4628 (modrá iris)
motor: 136x
Výkon: 50 kW (68 koní)
Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)
Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)
Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.
Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D
skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac
Hledám, sháním:
* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO
* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ
* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD
* originální boční lišty - ZBYTEČNOST
* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO
Disky co mám:
* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček
* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada
* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*
"Příplatková "výbavička:
1. centrál na zámek
2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu
3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line
4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)
5. odemykání kufru od řidiče
6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D
7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla
8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita
9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line
10. neohmataný 4ramenný volant
Youtube.com:
1. Shift light
2. Ekonoměr
3. Upravená světelná houkačka
4. Zapojené denní svícení
5. Kontrolka činnosti brzdových světel
6. Vzduchový klakson z tatry
Změny v motoru:
* nový olej Paramo 15 W40
* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)
* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)
* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje
Změny v podvozku:
* vyměněny zadní tlumiče za Ateso
* hliníková kola Ronal vč. pokliček
* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet
* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech
Změny exteriéru:
* vývozní felďácká zrcátka na Favorita
* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů
* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3
* mlhovky PAL vč modrých H3
* akční zadní kouřové lampy
* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)
* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)
* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)
* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)
* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)
* reflexní nepopraskaný panel HELLA
* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali
* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*
* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W
Změny v interiéru
* středový panel Felicia se zakončením z Favorita
* kompletní odemykání kufru od řidiče
* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla
* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)
* židličky z Felicie :-D
* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje
* neošahaný čtyřramenný volant
* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky
* vanilkový stromeček na zrcátko
* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel
Změny v elektrice:
* přístrojovka přebarvena na modro
* okýnka vrčí :-D
* kontrolka činnosti sahary
* kontrolka nezapnutého pásu řidiče
* zapojen zapalovač pro GPS
* zapojen Shift light
* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)
* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula
* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů
Plány do budoucna:
1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu
2. výměna předních blatníků
3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla
4. posílení zpětných světel?
5. druhá pár brzdovek?
Vojtisek/Fanouš 136XLPG - komentáře:
20:22:45
06.07.2013
06.07.2013

castrol
-> Vojtisek: tak to aby som zacal miesat laminat 

20:18:43
06.07.2013
06.07.2013

Vojtisek
-> castrol: zadní kouřová světla

20:15:44
06.07.2013
06.07.2013

castrol
-> Vojtisek: no co si mi z neho odlozil 

13:38:56
06.07.2013
06.07.2013

Vojtisek
Kdo říkal, že mám moc vysokého fanouše?

16:16:30
30.06.2013
30.06.2013

Vojtisek
Nejvýše stojicí Favorit v České republice, ne-li ve střední Evropě - 1350 m.n.m.

21:59:54
28.06.2013
28.06.2013

Vojtisek
-> dakar.cz: nojo, to chces resistinem a konkorem nešetřit, tohle auto musí být furt mastný

21:52:57
28.06.2013
28.06.2013

dakar.cz
-> Vojtisek: njn..můj fanouš měl přes 200 a nikdy dutiny dělané neměl 

20:55:21
28.06.2013
28.06.2013

Vojtisek
-> dakar.cz: jistě, kastle téměř KO, najeto má sice lehce přes sto tisíc, ale je úplně nasračku. To můj modrej má 164 tisíc a je téměř jak novej, páč dutiny 

20:45:27
28.06.2013
28.06.2013

dakar.cz
-> Vojtisek: a co je s tím sirverlinem,že půjde do hutí?
20:31:25
28.06.2013
28.06.2013

castrol
-> Vojtisek: aby sa podobala na hranate facko to jiste 

20:30:24
28.06.2013
28.06.2013

Vojtisek
-> castrol: tak těžké kladivo na feldu?

20:26:47
28.06.2013
28.06.2013

castrol
-> Vojtisek: to hej tam su lepsie 14tky
20:24:37
28.06.2013
28.06.2013

Vojtisek
-> castrol: na feldu jich škoda

20:23:22
28.06.2013
28.06.2013

castrol
-> Vojtisek: tak ma nezaujimaju 

20:22:21
28.06.2013
28.06.2013

Vojtisek
-> castrol: jaké? ty na silverline? to jsou moje zimáky

20:13:45
28.06.2013
28.06.2013

castrol
-> Vojtisek: skor ma zaujimaju tie kola ale to su asi len r13 co ?
20:04:05
28.06.2013
28.06.2013

Vojtisek
-> castrol: s tebou bude hovno kšeft

20:01:36
28.06.2013
28.06.2013

castrol
-> Vojtisek: kat mam funglovku len na stk
a cerpadlo jedine zadara 


19:55:46
28.06.2013
28.06.2013

Vojtisek
-> castrol: nechceš katík? čerpadlo?

19:53:41
28.06.2013
28.06.2013

castrol
-> Vojtisek 28.06.13 19:31:48: 
