Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:16:52
10.02.2009
Labros
-> Eidy: husté hadičky. To je teda jako další chladič oleje?
09:00:57
10.02.2009
Eidy
22:27:18
09.02.2009
Eidy
Od pátka jezdím. Jen mi nejdou okýnka a centrál. Musím sehnat novej resp. jinej svazek.
Zlatý eRko.15
22:02:00
09.02.2009
pistaa
-> Labros: ale zasa to eni takze zle ked to ide.. a technika je vsade .. uz i v turbe.. ma seru.. :D
16:56:58
09.02.2009
Labros
05.02.09 08:20:06-> Eidy: Holt to je koncern VW. To aby měl člověk canalyzer i na výměnu žárovky. Zlatej Civic, 90.léta, žádný CAN, každý signál má svůj drát, kódy se dají z ŘJ vyblikat, nemá to zapalovací lištu, ABS ani EGR. Bojím se příštího auta...
14:37:28
09.02.2009
pistaa
-> Eidy: no, prijdi a zvezieme sa.. spat mas kde a pivo mas rad tiez.. bude to pekny veekend, pokecame, prevezies sa a tak..
23:34:30
08.02.2009
Eidy
-> pistaa: To byla jen řečnická otázka, na kterou jsem nečekal odpověď. Nechci, nechci a nechci řídit tu tvojí raketu! To by skončilo moc špatně. Buď bych to rozbil a nebo bych si šel okamžitě vyřídit 100tis. půjčku na motor. Kdepak, žádný takový. 1
23:03:46
08.02.2009
pistaa
-> Eidy: isto by si mal moznost sa povozit, ved preco nie i teraz so,m to nechal chalanom nech sa v tom prevetraju...
11:50:03
08.02.2009
Eidy
-> Bery: Vítej do klubu 1
-> pistaa: A jako řidič tvého auta? 40
22:39:42
07.02.2009
pistaa
-> Bery: hm, to sme 3ja uz.. vzdy je "vyhodna kupa" a prasiatko prazdne..
-> Eidy: mno porozmyslaj, ved to ej jasne ze sa pochvalim :D ale tak aspon ako divak / mechanik nie?
09:21:00
07.02.2009
Bery
-> Eidy: jsem rád,že to takhle nefunguje jen u mě...protože já jsem na tom úúúplně stejně))
16:25:56
06.02.2009
Eidy
-> pistaa: Jojo, aby ses pak všude chlubil, jak jsi mi naložil viď? Tůdle 4
Hele jako fakt nevím. Podvál už bude asi hotovej, ale pořád ty finance. Už rok šetřím na barák, jenže pak se vždycky naskytne nějaká výhodná koupě dílů a já neodolám. A tak je to pořád dokola. Takže po roce šetření mám v prasátku 0Kč.10
10:59:03
06.02.2009
pistaa
-> Eidy: spravne rozhodnutie, ked to poskladam, prisiel by si pojazdit do tych PN na jar chlape?? bol by som velmi rad..
14:18:13
05.02.2009
Rapid05
-> Eidy: Nesmíš bejt takovej skeptik, tohle je podle mě neporovnatelný, v passatu máš těch elektronických systémů hafo, ke každýmu řídící jednotku a je to guláš, v Kóče bys měj jdenotku jen jednu 1 Já bych byl pro elektroniku 6
08:28:45
05.02.2009
havlik
-> Eidy: 3
08:20:06
05.02.2009
Eidy
-> Labros: Ani nevím, já se ho neptal 1

Včera mi odešlo něco v elektrice na passatu. Jsem z toho docela hotovej. Pojistky to pálí o stošest. To už není elektrika, ale elektronika. 12V skoro nikde nenajdu. Všude je 0,5V 0,7V nebo 2V. Všechno je ovládaný jenom signálama. No fuj. Takže mi nefungujou budíky, kontrolky, okýnka, topení a počítač. Prostě je to na ho***. 150

Plyne z toho jedna věc a sice, že turbo namontuju s karburátorem a ne se vstřikama. Elektroniku v Kóče nechci ani za zlatý prase.
10:42:54
04.02.2009
Labros
-> Eidy: Hezky sis tam podal tu oktávku (na posledním videu.) Byl hodně překvapenej týpek? 1
09:11:08
04.02.2009
Eidy
-> Rapid05: Tak nějak 40
08:43:12
04.02.2009
havlik
-> Rapid05: jo jo taky mam na spotřebáku oježděný gumy do kulata hlavně z venku3
08:41:15
04.02.2009
Rapid05
-> Rom3l: Tak když máš odklony tak nějak normálně a jezdíš s tim autem zostra, tak stejně sjedeš nejvíc vnějšky, takže s těma áčkama se to možná bude sjíždět i rovnoměrněji 1
Extreme Tyres