Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:34:37
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 03.06.10 23:16:57: Na GLSu to byla nezbytnost, když byla fakt zima, tak i 3 - 4km, jinak to chcípalo na křižovatkách. U Žlutky je to záležitot startu, prvního rozjezdu a pak ho úplně stáhnu a už pohoda. Dělá to ten předehřev sání. Bez něj to bylo taky špatný.

-> Pavel P.. 03.06.10 23:18:17: No a ještě větší byl za Tebou. Jako fakt, teď bezesrandy, bylo to asi když jsi přeřazoval a nebo ubral plyn, tohle prostě studený dělá a poznáš to při zátěži, na místě ne. Když nevěříš, zeptej se havlika.4
23:18:17
03.06.2010
Pavel P..
VeTeV 03.06.10 23:16:57 napsal:
→ Tuner#2: hele me napada – co ty a sytic? u nas
s Pavlem je to nezbytna vec a motor vykazuje pote mensi cudiky – viz img.skoda-virt.cz/galle­r y_upload/.../250_2­1  066_3645.jpg

ha! modrej obláček.3
23:16:57
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: hele me napada - co ty a sytic? u nas s Pavlem je to nezbytna vec a motor vykazuje pote mensi cudiky - viz img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../250_21066_3645 .jpg
23:15:13
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: zvláštní že jsem si toho nikdá nevšimnul4
23:13:20
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Ne opravdu modrý, ale je jasný - bylo to studený a to je u těchdle motorů běžný.4
23:12:43
03.06.2010
Pavel P..
VeTeV 03.06.10 23:10:06 napsal:
→ Tuner#2: tak pavel ma ten motor v dobrem stavu – je
videt ze se o to nekdo staral, ale holt jezdi trosku dedkovsky proto taky se
mnou neodjel se slovy – jezdis jak prase …3

dyk mám pravdu3
23:11:27
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: já ti dám modrej oblak.... apropo jel jsem na sytič takže maximálně černej oblak1
23:10:06
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: tak pavel ma ten motor v dobrem stavu - je videt ze se o to nekdo staral, ale holt jezdi trosku dedkovsky proto taky se mnou neodjel se slovy - jezdis jak prase ...3
23:09:44
03.06.2010
MATTESS
-> Tuner#2: alespoň, že jsi to uvedl na správnou míru1
upraveno 1x, naposled 03.06.2010 23:09:55
23:07:14
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: To konstatoval havlík, když kolem nás Pavel projel s modrým oblakem za zády. P.S. Já v tu chvíli stál a čekal na Nwkt až vycouvá aby nedošlo k mýlce, že mě předjížděl 40
upraveno 1x, naposled 03.06.2010 23:07:34
23:04:48
03.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: hováde.3 jezdim ecorun1
22:59:36
03.06.2010
VeTeV
-> Tuner#2: kurva jak muze mit motor pred smrtí? ja jsem se z nej malem posral cestou na Zeliv - rychlosti nad 90km/hod odmita akceptovat 3
22:39:06
03.06.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: 261
22:38:22
03.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 03.06.10 22:00:54: NJ taky máš motor před smrtí a hulí Tě to jako prase 40 Já mám nádobku pořád bílou a prázdnou, ale je jasné, že to hlavně dělají gufera na ventilech u modernějšího motoru a celkově lepší těsnost.4

-> Eidy: Nádhera, takhle umět psát...1
upraveno 1x, naposled 03.06.2010 22:40:35
22:15:08
03.06.2010
jarda.u1
-> Eidy: tys mel byt basnik 3 4 Jak jses spokojen se starterem?
22:00:54
03.06.2010
Pavel P..
-> Eidy: a kolik si té dobroty vypustil?3

mě se ve flašce od destilky za asi 300-400km zkondenzovalo tak cca na velkýho panáka takovýho žlutýho fujtajblu. 4
21:57:48
03.06.2010
filcek
-> Eidy: Koukám na fotky ze Škodahome a to auto je nádhera4 5
21:55:35
03.06.2010
Eidy
Jo a ještě jeden poznatek mám. Když jsem byl o víkendu na Skoddahomu tak jsem Kóču cestou trochu provětral a vyhnal pavouky z výfuku (chvílema 150km/h) a moje nová suprdupr karbonová odkalovací nádobka funguje perfektně. Ani kapička oleje na zadku a to se ten motor pěkně točil.
Vstup do nádobky tangenciální jest, kapičky oleje ve vzduchu obsažené vrhány jsou na stěnu obvodovou a poslední kapičky zachytávány jsou plastovýmy drátěnkami (samozřejmě červenými 1) uvnitř vprostřed umístěněného výstupu vrtanou trubkou tvořeným. 1
Co tam zkondenzuje, to vypustím kohoutkem na dně. Prostě pohoda.
20:51:43
03.06.2010
Eidy
Dneska jsem nechal Kóče převážit kola. Byly po Mostě pěkně obržděný, hlavně přední. Až o 30g 40. A já si říkal, že nějak drncá 3
12:33:07
02.06.2010
Eidy
-> Tuner#2: Teď jsem otevřel tu fotku na jiným monitoru a hned vypadá líp než na noťasu. Jo, docela hezká.
Extreme Tyres