Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:51:03
26.10.2010
m8rinek
-> T: souhlas, sem čirou optiku ne-e
18:26:29
26.10.2010
T
-> Eidy: : no já nevím, to auto je postavený pěkně moderně s ponecháním jistých pravidel minulosti, tak mi tam nějak ty xenony nesedí 8 taky jsem je chtěl, ale člověk se mění , lae každopádně je to jen můj názor 4
17:44:40
26.10.2010
Eidy
-> T: Proč?
13:51:34
26.10.2010
T
-> Eidy: : néééé 131 to nedělej Kóče 8
09:16:47
26.10.2010
Eidy
-> T: Rampa na Kóču? Fuj. 17
Nevím co to je. Píšou tam 4300K 40 . Ale do Mostu to nestihnu ani náhodou.
19:15:01
25.10.2010
T
-> Eidy: : rampa? xenony? nebo je ještě nějaká možnost? 4 40
16:01:56
17.10.2010
Eidy
Včera jsem v sedačkách udělal boční díry na pasy. Ještě musím hrany olepit lemovkou nebo tak nějak.
Při vyndavání věcí z kufru v rámci přípravy na Most jsem zjistil, že moje industriální nádoba na brzdovku někde prolíná, takže jdu vzít pravítko, papír a tužku a jdu si vymejšlet něco vzhlednějšího a hlavně lepšího.
Ještě jsem Kóče objednal nějakej dáreček. Aby v noci líp viděla. Sice potmě prakticky nejezdím, ale jeden nikdy neví 1
18:11:12
13.10.2010
105
-> Eidy: perfektni dekuju za info :)
10:20:31
13.10.2010
Eidy
-> kubo980, filcek: Díky
-> 105: Složitě to možná nevypadá, ale jednoduchý mi to taky nepřišlo. Není to kovbojka, ale chce to měřit. U vlečky znáš rozměry mezi držákama a je to podle mě snazší. Sice jsem měl nějaký rozměry od Molčana, ale tahle kastle je každá jiná, takže jsem stejnak musel všechno přeměřovat.
Nevím jak teď, ale mě to stálo 7500+vlastní šikmý ramena.
20:15:10
12.10.2010
105
muzu se prosim zeptat. na kolik vyjdou zadni ramena s drzakama od molcana dík..
montaz nevypada nejak slozite ze? podle me lepsi jak montaz vlecky
22:29:54
08.10.2010
filcek
Jednoduše to auto je koncert luxusní2
16:12:20
07.10.2010
kubo980
Krasa! Na posledných dvoch fotkách vyzerá ako model burago 4
15:02:30
07.10.2010
radekp
-> PetrDNX: Jo jo, snad ho brzy uvidíme na tom našem kopci u Šternberku1
14:36:01
07.10.2010
Eidy
-> Tuner#2: Jojo, bylo to supr.
-> James1991: Díky pane.
-> PetrDNX: Děkuji.
-> m8rinek: Dobře 40 Ale když jsem udělal áčka, zjistil jsem mezeru mezi kolem a blatníkem, takže 20mm podložka byla nutností. Teď koukám, že to tu v popisu nemám.
Nevím, jaký ET mají dělítka, ale podle mě budeš muset vytahovat lemy.
21:31:32
06.10.2010
PetrDNX
-> Eidy: Mazec auto,mazec fotky.co dodat....4
21:32:19
05.10.2010
m8rinek
Tak mě napadá, jak se vlezly kola na zadek? Pořád koketuju s myšlenkou posadit eR na dělítka, ale mam za to, že se 7palec nevejde ani na úzkou nápravu :((jasně dělítko má jiný ET, ale zas mam pár cm k dobru na nápravě).
21:09:01
05.10.2010
James1991
Bože to je nádhera...6
16:32:06
05.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.10.10 16:09:18: Já jsem zas rád, že se Tě to líbilo a že jsi měl z obojího radost! 4
16:28:51
05.10.2010
palinator
Krásný vůz, jde do oblíbených!9 157
Extreme Tyres