Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:04:20
06.11.2010
U-Geen
-> Eidy: a zrovna takova pekna co? :(
21:01:16
06.11.2010
Eidy
-> U-Geen: To bohužel nemám. Tohle je to nejlepší.8
20:55:20
06.11.2010
U-Geen
-> Eidy: nemas tu posledni fotku v nejakym slusnejsim rozliseni?
20:10:45
06.11.2010
Eidy
-> kraska98: právě se snažím nahrát na stream. Pak bude otázka času, kdy to uvolní do oběhu.
20:08:11
06.11.2010
kraska98
jako myslim z mostu 2010
20:07:48
06.11.2010
kraska98
dejsem pls nake video nemuzu ho od tebe najit
20:05:40
06.11.2010
Eidy
Přidal jsem ještě luxusní fotku od xenon04.
19:59:40
05.11.2010
vhml
-> Tuner#2: výrazně ne, ale aktuálně se na špičce pohybujeme v rozdílech desetin. V janovicích mi na vítězství chyběli 2 desetiny, loni jsem o titul přišel o 4desetiny. V příbrami jsme byli po prvním kole 3 v jedné desetině...
19:09:30
05.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.11.10 18:35:28: Na slalomu když to zlomíš úplně tak asi ano i když v Plzni jsem to nějak nepozoroval. To že Tě trochu zahrabalo vnitřní kolo bych řekl, že Tě výrazně nezpomalilo.4
18:35:28
05.11.2010
vhml
-> Tuner#2: já bohužel s tím problém mám, že hrabu a nejedu.


-> pistaa: myšlen byl zavařenej diferák, ten na asfalt význam nemá.
09:51:43
05.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Osobně si myslím, že Tebe rozhodně zrychlí motor a na samosvor bych se na asfaltu vyprdnul, podívej se na první videa jak jezdil Peklo Evo Luboš. To auto auto jede pořád rovně a hrne to předek před sebou a nezatáčí. Z toho bych měl docela strach, že to zhorší chování auta v zatáčce a to že prohrabeš? Dle mě to není ani vteřina, to prohrabání je spíš na úrovni odlehčenýho kola a auto by nějak zásadně rychleji neakcelerovalo kdyby nehrabalo protože to hrabání není o tom, že by jsi kvůli tomu nemohl dát plný plyn a auto neodjíždělo ze zatáčky.
upraveno 1x, naposled 05.11.2010 09:52:31
09:19:26
05.11.2010
Eidy
-> TUNER: To asi jo. Ale stejná investice do motoru mě urychlí víc. Mě by stačil i standardní 4q s rychlejším SP, abych využil i dvojku.
09:12:35
05.11.2010
TUNER
-> Eidy: Samo že má 5q...skládanej.....měl by jsi o něm začít uvažovat,myslim že by tě zrychlil....4
08:21:35
05.11.2010
pistaa
-> vhml: ja myslim ze to ma vyznam aj na asfalt, leppsia trakcia, lepsie rovnomernejsie brzdenie a lepsie vyjazdy ma to snad aj na asfalte nejaky zapor? okrem ineho nepretocis motor v zakrutach a podobne alebo sa mylim??
06:41:21
05.11.2010
Eidy
-> TUNER: Stačí, když mi ho půčí i s pťevodovkou. Pokud teda nemś 5q. 1
05:56:02
05.11.2010
TUNER
Leda bych ho vymontoval přes zimu Dipimu )))
Co říkal tak je to na ježdění opravdu rozdíl a několik závodů se s tim učil jezdit než se s tim sžil....
21:54:17
04.11.2010
vhml
-> Eidy: na asfalt je to nesmysl. To je leda na prasení v bahně a sněhu. Bohužel :-(
21:45:33
04.11.2010
Eidy
-> vhml: Tak to mě samozřejmě taky napadlo. Otázkou je co na to poloosy atd.
21:07:18
04.11.2010
vhml
-> Eidy: 100% řeší svářečka :-D
20:18:43
04.11.2010
Eidy
-> vhml: Drift? To zní lákavě :)
Ale taky záleží jak moc svornej si ho nastavím, ne?
Extreme Tyres