Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:06:15
29.11.2010
Eidy
-> johaning: Tak ve středu. Zítra jsem na služebce a u doktora.

Teď bych ocenil radu od zlušených motorářů. Změřil jsem tlaky na svým motoru. Nejdřív na teplým a byl jsem zoufalej. Bylo to kolem osmi. Všechny skoro stejně, ale málo. Dneska jsem to zkusil ješte na studeným s pomocí měřáku od PavlaP. První zjištění bylo, že měřák od kamaráda je úplně k ničemu. Za druhý mám na studeným 11, 13, 13,5 a 11. Ještě to zkusím na teplým, jestli se to nesrovná. To udělám každopádně, ale teď večer jsem to nechtěl ohřívat bez tlumiče (kvůli sousedům). A moje otázka tedy předběžně je: může se na teplým motoru srovnat komprese o 2 resp. o 2,5?
15:43:16
29.11.2010
johaning
-> Eidy: čautě.tak barva se vyřizuje tak pak dám hnedle vědět,a také bych tě poprosil o foto na email v plným,díky ti
14:04:56
29.11.2010
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Díky. Máš to na mailu.
13:00:02
29.11.2010
Radek Retro eLeSo
pecka fotka ještě luxusnějšího auta4
můžu pls v plnym na mejla?díky Radek
12:52:34
29.11.2010
Eidy
Nahrál jsem fotku s bůčkem ještě jednou ve fullresu.
16:55:43
26.11.2010
jarda.u1
-> Eidy 26.11.10 10:34:10: díky za vysvětlení 4
13:03:20
26.11.2010
Eidy
-> TTomas: No jako do kila že to není. Ale došlo mi, že kecám. Mohlo by to bejt i do kilí kastle.
11:14:03
26.11.2010
TTomas
-> Eidy: Myslis tu vodni pumpu nebo 2 dilne sani pres hlavu?
upraveno 1x, naposled 26.11.2010 11:14:44
11:09:25
26.11.2010
Eidy
-> TTomas: Pokud by to byle nějaká stavba tak ano, ale továrně se to nedělalo, tedy pokud vím. A možná máš pravdu s tím Lukasem.
11:02:51
26.11.2010
TTomas
-> Eidy: Pripadne 1145 nebo 1172:) Takze to muze byt i do kila. Pokud se nepletu, tak ten levotocivej byl Lukas4 Kazdopadne moc pekna strojovna.
upraveno 2x, naposled 26.11.2010 11:04:53
10:58:37
26.11.2010
Eidy
-> Luky.: litinovej osmikanál, příruba na 2 webery přes hlavu, ventildekl, chlazení zvenku do palice, suchej karter a škodovácká příčka = 130RS 4
10:44:49
26.11.2010
afro100
-> Luky.: žeby RS :)
10:39:05
26.11.2010
Luky
-> Eidy: A co že je to tedy za motor? To je z nějaký formulky? Trochu tápu... 6
10:34:10
26.11.2010
Eidy
-> jarda.u1: Tam je pozice pro levotočivej rozdělovač Bosch. Na těhle prsou mohly jezdit oba typy rozdělovačů. 4
10:25:01
26.11.2010
jarda.u1
-> Eidy 26.11.10 06:57:09: Nevis co je pod tim vickem s cislem 4?Nikdy jsem tyhle prsa nevidel z druhe strany.Jinak pekna prace,koukam,ze honis kazdy gram 4 .
09:56:42
26.11.2010
Eidy
-> Petrson: No ty bláho, to by se mi tuze líbilo. Sice stejnej výkon jde vyhnat z Fabie asi tak za polovinu až třetinu peněz, ale takovejhle motor bych si nechal líbit.
09:13:33
26.11.2010
Petrson
-> Eidy 26.11.10 06:56:26: Jé teď si mi zkazil radost, já myslel, že si přezbrojil na litinovej osmikanál4
06:57:09
26.11.2010
Eidy
06:56:45
26.11.2010
Eidy
06:56:26
26.11.2010
Eidy
1
Jistě poznáte, do jakýho (vrchovýho a okruhovýho) auta tento motor patří. A teď mi můžete ještě vyprávět, jak se mi to urve 4.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 26.11.2010 06:56:26
upraveno 1x, naposled 26.11.2010 07:00:25
Extreme Tyres