Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:48:00
16.05.2011
Eidy
-> kamikaze: Přesně tak 1
22:30:52
16.05.2011
kamikaze
-> Eidy: Pěkné, to už máš na předku gumový jen dorazy a prachovky ne?3
20:35:17
15.05.2011
pistaa
-> Eidy: nemaz to potom A00 ;) ja to mazem vazelinkou co mam na Voziky a je to super dobre sa to umyva a nelepi sa to na vsetko
20:06:08
15.05.2011
Eidy
-> pistaa: Namazaný je to rychle. Ale zbavit se pak všude toho lepivýho blivajzu A00.
19:57:29
15.05.2011
pistaa
-> Eidy: ale pobehas s maznickou a je to v pohode.. netreba to zasa nejako casto mazat
19:35:44
15.05.2011
Eidy
Dneska jsem posadil Kóču zpátky na kola. Kýžený stabík resp. jeho uchycení už je tam. Jen těch mazacích míst neustále přibývá. 3
19:05:47
15.05.2011
Eidy
-> vhml: Noooo, nikdy neříkej nikdy 40. Ale vážně je to jen v hypotetické rovině.
19:03:40
15.05.2011
vhml
-> Eidy: ale pořád si tam necháváš to jedno procento :-)
18:07:54
15.05.2011
Eidy
-> radekp: Neboj. Kóču to nečeká, spíš to byla diskuze "bylo by to pěkný". Ale dělat to na 99% nebudu 4
17:36:39
15.05.2011
radekp
-> Eidy: Kóča je hezká taková jaká je...snížit střechu je dost velký zásah...
12:37:29
15.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 15.05.11 11:46:52: Sem si jistej viz. odkaz m8rinek na příspěvek z 7:31:18. Koko to má jen ohnuté, mě se to nelíbí, ale je to tady prostě napsané a myslím, že kdo sleduje auta to ví už dávno...4
12:21:03
15.05.2011
vhml
-> m8rinek: to jsou věci takhle po ránu :-D
12:05:07
15.05.2011
m8rinek
-> vhml: m8rinek 14.05.11 07:31:18 napsal:
→ Eidy: bůh ví jestli to není střecha v jednom kuse
(plech). Jinak je to snížený ve všech sloupkách a střecha adekvátně
rozšířená… Ne jako Pešanovy přihlé sloupky, ši Kokův
ohlej plech.
11:46:52
15.05.2011
vhml
-> m8rinek: já nevím, já to prostě nikde nevidím 3 3 3
10:59:13
15.05.2011
m8rinek
-> vhml: ještě předtim jsem psal o snížený střeše, navíc koko nemá střechu sníženou, ale zprasenou :/
10:52:35
15.05.2011
vhml
-> Tuner#2 14.05.11 20:52:58: seš si tím jistej? Já tu od m8 vidím odkaz na úplně jiný auto.
10:51:36
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: hele neměl jsem čas si s tim moc hrát. Mam špatnou růžici (velkej max předstih), takže vzniká nepřesnost hned na počátku. Otec mi uzmul notes, takže jsem jel na základní křivku a připadlo mi to jak se serií. Jen to hůř startuje :D, mam špatnej starter a zahřátej jen převaluje, tj si to určí předstih, nastaví delay pro zapálení, ale motoru rapidně klesnou otáčky, takže zapálim ve špatnou chvíli.... Dnes tam jde felicie...
01:45:13
15.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Rozumím.
Myslím, že bych to zvládnul, ale jaksi by to neodpovídalo filozofii Kóči. Chci původní kabát a novou techniku pod ním.
Teď jsem si prohlížel fotky a mě se to líbí takhle.
Gratulace k IMF. A pocity? Bavil jsem se s pistou říkal, že prej IMF nic moc pro závodní použití.
01:19:39
15.05.2011
m8rinek
-> Eidy: RST to řešil s Pešanem a říkal, že kdo se bojí...., střechu pořezal, sloupky přihnul a předních oken měl několik na test, nakonec flexou řízl první a to tam spadlo...

BTW: dnes jsem rozchodil IMF...
upraveno 1x, naposled 15.05.2011 01:20:02
Extreme Tyres