Najel jsem s xenonama asi 500km a no problem. Ale ať si říkají co chtějí.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:30:41
09.08.2011
09.08.2011

Eidy
-> Tuner#2: Tu na AHC? Jasně.
Najel jsem s xenonama asi 500km a no problem. Ale ať si říkají co chtějí.
Najel jsem s xenonama asi 500km a no problem. Ale ať si říkají co chtějí.22:26:58
09.08.2011
09.08.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:23:28: Tak ale vzpomínáš si na diskuzi ;-) Aha, tak i tak je to pěkný.
22:23:28
09.08.2011
09.08.2011

Eidy
-> Tuner#2: na AHC se můžu víš co viď?
Nejsou to spoileří váztuhy, ale chladiče. Neměl jsem problémy, ale kdybych se někde lehounce opřel, tak aby to něco podrželo (mimo vzpěry uprostřed). Spoiler je chycenej právě k chladiči, takže ok.
-> Fifa: Ona ta hadice se na měď krásně přilepí a pak mám problém to sundat. Ale jistota je jistota. Válcovat netřeba, stačí naklepnout oříšek z goly nebo nakrájet kroužky z větší trubky a naletovat je. Ale já mám 2 spony spíš kvůli tlaku, než kvůli sesmeknutí.
Nejsou to spoileří váztuhy, ale chladiče. Neměl jsem problémy, ale kdybych se někde lehounce opřel, tak aby to něco podrželo (mimo vzpěry uprostřed). Spoiler je chycenej právě k chladiči, takže ok.-> Fifa: Ona ta hadice se na měď krásně přilepí a pak mám problém to sundat. Ale jistota je jistota. Válcovat netřeba, stačí naklepnout oříšek z goly nebo nakrájet kroužky z větší trubky a naletovat je. Ale já mám 2 spony spíš kvůli tlaku, než kvůli sesmeknutí.
22:21:41
09.08.2011
09.08.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
m8rinek 09.08.11 22:15:55 napsal:
→ m8rinek: pokud bude čim brzdit :)))).Samomluva?
→ m8rinek: pokud bude čim brzdit :)))).Samomluva?
22:16:21
09.08.2011
09.08.2011

Fifa
-> Eidy: By to chtělo na koncích trubek naválcovat pertl, co? Hned by zase byla větší jistota. Máš tam 2 spony tak to snad udržej.
Budu se nad tím muset do budoucna taky zamyslet...
Budu se nad tím muset do budoucna taky zamyslet...
22:15:55
09.08.2011
09.08.2011

m8rinek
-> T: pokud bude čim brzdit :)))).
22:13:55
09.08.2011
09.08.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:00:45: No paráda, teď už to můžeš dát na AHC bez obav
a navíc pěkně vyztužil spojler koukám. Hmm, hmm pěkně si hraješ, sakra už abych měl tu zedničinu z krku, taky mě svrbí prsty 
a navíc pěkně vyztužil spojler koukám. Hmm, hmm pěkně si hraješ, sakra už abych měl tu zedničinu z krku, taky mě svrbí prsty 
22:00:45
09.08.2011
09.08.2011

Eidy
Včera jsem dodělal chlazení. Vpředu jsem místo zahradní hadice konečně nainstaloval Cu trubky. Teď to bude držet a navíc jsem zvětšil o trochu chladící plochu.
07:13:33
08.08.2011
08.08.2011

Eidy
-> ZdrubT: To bylo narychlo. Byl jsem v montérkách, boural něco na baráku a celej den tak střídavě pršelo. No a když jsem skončil bylo hezky a musel jsem toho hned využít. Na domlouvání nebyl čas. Třeba příště.
22:52:48
07.08.2011
07.08.2011

ZdrubT
-> Eidy: že jsi neřek, jel bych se projed s tebou. Jinak dnes se mi zas povedlo lehce polámat spojler na RSe

11:26:29
07.08.2011
07.08.2011

Eidy
-> m8rinek: To se ještě neví. Nějak koncem října.
10:54:12
07.08.2011
07.08.2011

T
-> m8rinek: : přijedeš taky? 

10:51:14
07.08.2011
07.08.2011

m8rinek
-> Eidy: Kdy, že je Most?
10:08:36
07.08.2011
07.08.2011

Eidy
-> Péďa17: Díky pane. Někdy si říkám, že by to šlo udělat líp, ale snažím se. Tohle je zásluha hlavně chladiče, čímž děkuji firmě Kvinto za kvalitní výrobek.
09:54:21
07.08.2011
07.08.2011

Péďa17
Eidy 06.08.11 19:51:59 napsal: tak to tvoje chlazení je vážně mazec aspon pro mě.je vidět že všechno děláš poctivě.
09:50:45
07.08.2011
07.08.2011

Eidy
-> Mr_Kubas: 1) Dej vědět. 2) Máš smůlu 
-> T: Jo, aspoň, že tak. Pro jistotu v zimě přikoupím ještě jeden větrák. A na burze jsem utratil asi 9 stovek. Pilníky, hadice, fungl nová pájka z ČSSR, filcáky a pár dalších věcí. Na jaře byla lepší, ale i tak se mi líbila.

-> T: Jo, aspoň, že tak. Pro jistotu v zimě přikoupím ještě jeden větrák. A na burze jsem utratil asi 9 stovek. Pilníky, hadice, fungl nová pájka z ČSSR, filcáky a pár dalších věcí. Na jaře byla lepší, ale i tak se mi líbila.
09:03:02
07.08.2011
07.08.2011

T
-> Eidy: : ještě že prdla až před barákem 
jinak koukám, že rezerva tam na chlazení je, budeš teda kupovat další větrák ještě nebo netřeba?
a co burza, jak jsi utrácel?

jinak koukám, že rezerva tam na chlazení je, budeš teda kupovat další větrák ještě nebo netřeba?
a co burza, jak jsi utrácel?

00:37:19
07.08.2011
07.08.2011

Mr_Kubas
-> Eidy: Rád bych se letos do Mostu podíval, když tam bývá taková slušná virtí účast.
Každopádně, kdybych jel někdy do Kladna, dal bych vědět.. 
Edit: Jinak jsem nekuřák
Každopádně, kdybych jel někdy do Kladna, dal bych vědět.. 
Edit: Jinak jsem nekuřák

00:30:57
07.08.2011
07.08.2011

Eidy
-> Tuner#2: To jsem vůbec nemyslel. Ale člověk se chce povozit co nejvíc se svým a nějak nezbejvá čas na vyzkoušení jiných vozů. Ale možná letos udělám vyjímku a budu ti dělat závaží.

00:26:37
07.08.2011
07.08.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.08.11 00:23:49: Ale to není problém Žlutky
sedalo je pro Tebe vždy připraveno 
sedalo je pro Tebe vždy připraveno 
Eidy / Kóča





