Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:30:41
09.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Tu na AHC? Jasně.4 Najel jsem s xenonama asi 500km a no problem. Ale ať si říkají co chtějí.
22:26:58
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:23:28: Tak ale vzpomínáš si na diskuzi ;-) Aha, tak i tak je to pěkný.
22:23:28
09.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: na AHC se můžu víš co viď? 3 Nejsou to spoileří váztuhy, ale chladiče. Neměl jsem problémy, ale kdybych se někde lehounce opřel, tak aby to něco podrželo (mimo vzpěry uprostřed). Spoiler je chycenej právě k chladiči, takže ok.

-> Fifa: Ona ta hadice se na měď krásně přilepí a pak mám problém to sundat. Ale jistota je jistota. Válcovat netřeba, stačí naklepnout oříšek z goly nebo nakrájet kroužky z větší trubky a naletovat je. Ale já mám 2 spony spíš kvůli tlaku, než kvůli sesmeknutí.
upraveno 1x, naposled 09.08.2011 22:23:59
22:21:41
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
m8rinek 09.08.11 22:15:55 napsal:
→ m8rinek: pokud bude čim brzdit :)))).
Samomluva?
22:16:21
09.08.2011
Fifa
-> Eidy: By to chtělo na koncích trubek naválcovat pertl, co? Hned by zase byla větší jistota. Máš tam 2 spony tak to snad udržej.
Budu se nad tím muset do budoucna taky zamyslet...
22:15:55
09.08.2011
m8rinek
-> T: pokud bude čim brzdit :)))).
upraveno 1x, naposled 09.08.2011 22:23:18
22:13:55
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:00:45: No paráda, teď už to můžeš dát na AHC bez obav 3 a navíc pěkně vyztužil spojler koukám. Hmm, hmm pěkně si hraješ, sakra už abych měl tu zedničinu z krku, taky mě svrbí prsty 8
22:00:45
09.08.2011
Eidy
Včera jsem dodělal chlazení. Vpředu jsem místo zahradní hadice konečně nainstaloval Cu trubky. Teď to bude držet a navíc jsem zvětšil o trochu chladící plochu.
07:13:33
08.08.2011
Eidy
-> ZdrubT: To bylo narychlo. Byl jsem v montérkách, boural něco na baráku a celej den tak střídavě pršelo. No a když jsem skončil bylo hezky a musel jsem toho hned využít. Na domlouvání nebyl čas. Třeba příště.
22:52:48
07.08.2011
ZdrubT
-> Eidy: že jsi neřek, jel bych se projed s tebou. Jinak dnes se mi zas povedlo lehce polámat spojler na RSe8
11:26:29
07.08.2011
Eidy
-> m8rinek: To se ještě neví. Nějak koncem října.
10:54:12
07.08.2011
T
-> m8rinek: : přijedeš taky? 4
10:51:14
07.08.2011
m8rinek
-> Eidy: Kdy, že je Most?
10:08:36
07.08.2011
Eidy
-> Péďa17: Díky pane. Někdy si říkám, že by to šlo udělat líp, ale snažím se. Tohle je zásluha hlavně chladiče, čímž děkuji firmě Kvinto za kvalitní výrobek.
09:54:21
07.08.2011
Péďa17
Eidy 06.08.11 19:51:59 napsal: tak to tvoje chlazení je vážně mazec aspon pro mě.je vidět že všechno děláš poctivě.
09:50:45
07.08.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: 1) Dej vědět. 2) Máš smůlu 3
-> T: Jo, aspoň, že tak. Pro jistotu v zimě přikoupím ještě jeden větrák. A na burze jsem utratil asi 9 stovek. Pilníky, hadice, fungl nová pájka z ČSSR, filcáky a pár dalších věcí. Na jaře byla lepší, ale i tak se mi líbila.
09:03:02
07.08.2011
T
-> Eidy: : ještě že prdla až před barákem 4
jinak koukám, že rezerva tam na chlazení je, budeš teda kupovat další větrák ještě nebo netřeba?
a co burza, jak jsi utrácel? 4
00:37:19
07.08.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Rád bych se letos do Mostu podíval, když tam bývá taková slušná virtí účast. 1 Každopádně, kdybych jel někdy do Kladna, dal bych vědět.. 4

Edit: Jinak jsem nekuřák 47
upraveno 1x, naposled 07.08.2011 00:37:47
00:30:57
07.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: To jsem vůbec nemyslel. Ale člověk se chce povozit co nejvíc se svým a nějak nezbejvá čas na vyzkoušení jiných vozů. Ale možná letos udělám vyjímku a budu ti dělat závaží.1
00:26:37
07.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.08.11 00:23:49: Ale to není problém Žlutky 5 sedalo je pro Tebe vždy připraveno 4
Extreme Tyres