Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:21:22
27.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Jdu nasadit destičky. Díky
17:21:06
27.09.2011
Zazaa
-> Tuner#2: ma to nejaky rozbity :)

jinak nechapu , ale co lidi delaj i divnejsi veci ...
17:16:06
27.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Něco pro Tebe: ll.speedhunters.com/u/... /AY0F6186.jpg

1
09:37:11
25.09.2011
Eidy
-> ZdenoR: Jo, je tam silent asi 5cm dlouhej.
09:24:27
25.09.2011
T
-> Eidy: : nic zvláštního, pak nebude asi tolik zájem se s Tebou vozit, když to neni nic moc 4 3 tak si tu jízdu rezervuju zbytečně asi 40
je pravda, že místo 85 koní mít 190 neni zas takovej rozdíl 8 3
07:46:58
25.09.2011
ZdenoR
-> Eidy: Koukám na ten šroub na horním ramenu. Jak máš řešený horní doraz ? Tuším něco delšího ať se tolik neprověsí ramena.
07:35:33
25.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Nemyslím ty výfuky ani složený auta. To znám a opodstatnění je víceméně jasný. japka mají málo prostoru na svůj počet obyvatel a tak jim občas hrabe.3 Ale to všechno je ok. Prostě show. Ale ty děsný áčka. I kolem 30°. To už mi přijde fakt nebezpečný.
00:13:44
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.09.11 23:52:49: Čemu se divíš? V japonsku jsou takhle složený auta a blouhé výfuky kultovní tradice a závod v tom, komu víc km vydrží samolepka od výrobce na gumě je nový trend: www.7tune.com/wp-content/ .../LIKE-A-BOSS.jpg

157

BTW víc by mě zajímalo to dořešení brzd, škoda že se Michal odmlčel a chválím přípravu na Most. 4
23:52:49
24.09.2011
Eidy
-> Zazaa: noooo 47
Nějak nevím, kam to dát, tak sem. Většinu úprav aut chápu, ale tady mi trochu zůstává rozum stát
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt3.aspx
speedhunters.com/archive/ .../event-gt-gt-king-of-se dan-festival-pt1.aspx
Mám na mysli ty štafle. Ložiska musej bejt nadšený, nehledě na zřejmě "úžasný" jízdní vlastnosti. Takže shnilá vlečka je jen slabej odvar.3
upraveno 1x, naposled 24.09.2011 23:53:28
20:52:59
24.09.2011
Zazaa
-> Eidy: prej akorat motor ... 1
20:17:28
24.09.2011
Eidy
-> T: Do příštího Mostu bude akorát motor a gumy a určitě zadní brzdy. Takže nic zvláštního.40
Co já budu dělat potom? 1
19:33:10
24.09.2011
T
-> Eidy: : každým dnem přemýšlím nad tím vším, co se uděje do příštího Mostu a asi už teď bych si rád rezervoval místo těžítka....pokud to bude možné 40 47
19:13:31
24.09.2011
Eidy
-> vhml: DS mi nikdy nešustily ani nepískaly. Tyhle dělají obojí. A tu citlivost myslím v porovnání s předchozíma brzdama. Už jsem se trochu zžil, ale ještě to chce trénink. Jen při brzdění budu muset ještě tahat za ručku. Zadek je teď vyloženě slabej :)
19:04:25
24.09.2011
vhml
-> Eidy: Pískání je příznakem správné teploty. Alespoň u DSek tak poznáš kdy jsou ohřáté, za studena jen šumí.

U DS3000 mám problém s necitlivým zablokováním kola za studena, ohřáté nejsou problém nadávkovat.
17:48:03
24.09.2011
Eidy
Dnes jsem byl projet Kóču a hlavně vyzkoušet a zvyknout si na nový brzdy. Mám několik poznatků.
1) Destičky děsně prášej.
2) Brzdy dost brzděj. Sedly si během pár kilometrů a už chodí naplno. Studený paráda, teplý skoro jedovatý. Už nemusím používat velkou sílu a naopak budu muset v noze najít víc citu. Gumy se bloknou snadno. Ale jsem maximálně spokojen.
3)Když je to dost teplý, tak krásně pískají. 5
17:34:02
22.09.2011
Eidy
-> radekp: Můžu přes volantovku přehodit pavouka a konce zaháknout za fusekle 3
Edit: Nevymejšlej blbosti a utíkej oměřit třmeny. Ale jak na ty fotky od tebe koukám pořád dokola, tak se mi tam asi určitě nevejdou.
upraveno 1x, naposled 22.09.2011 17:35:10
17:14:34
22.09.2011
radekp
-> Eidy: nebo kovové podrážky a ušetřit na podlaze3
21:25:29
21.09.2011
Eidy
-> sikula: To je moc těžký. Stačí klacek ze dveří a brzdit o zem.1
21:23:51
21.09.2011
sikula
-> Eidy: A nebo buben a přes něj koženej pásek, jako pomocná brzda.
Extreme Tyres