Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:19:15
15.03.2018
Eidy
-> MVM: Okapovej pozink jsem zkoušel svařovat a je to teda mazec. Člověk to buď propálí nebo dělá studeňáky. Je to dost naprd.

Zkusil jsem nastartovat a vrčí to. Nechtěl jsem to studený moc trápit, takže jsem to zkusil jen tak trochu. Přijde mi to trochu otevřenější, jako kdyby se motor točil o trochu snáz, ale pravdou je, že kdybych to nevěděl, asi bych to nepoznal. To se musí ozkoušet až na ohřátém motoru a pořádně to oroštovat. 5
17:54:35
15.03.2018
MVM
-> Eidy: I okapový roury se zkoušely na výfuky .. to víš,dělalo ze se všeho možnýho když nebyla stáčečka na plech.. Ale ten pozink se na prd svařuje a nebylo to hezký, Ale na fáčku to vidět nebylo a kravál to dělalo .. 1
17:42:29
15.03.2018
Eidy
-> MVM: Tos to mohl dělat z okapu, ten je ještě lehčí :) U tak slabýho plechu bych si netroufnul, tohle je ale bytelný. A máš pravdu, příčňák se mi nelíbí. Ne k chromovýmu nárazníku. Na závoďáka na zadním čele super, ale na Kóču mi to nesedí.
17:06:15
15.03.2018
MVM
-> Eidy: Jasná věc - ono záleží na tom plechu ze kterýho je ten obal. Já používal dřív komínovky který byly skoro papír,tudíž se to trhalo a prostě jsem výfuk ztratil na lesní cestě .. Škrtám jen při nakládání na vlek když to blbě podložím .. Apropo taky se Ti nelíbí příčňák ? 1
11:14:22
15.03.2018
Eidy
-> MVM: Díky. S objímkou jsem začínal taky, ale pak mi to přišlo zbytečný a měl jsem to takhle. Nějaké 4 roky? A nic se nedělo. Spoléhám se tedy na zkušenost a řeším to stejně. A koneckonců ten držák připravil Bohouš, já ho jen navařil na místo. Kdyby měl pochybnosti, řekl by mi to. Uvidíme ;)
-> Bery: Bohouš ovály nedělá a ani mě to nenapadlo. Pokud bych někde škrtal, tak seříznu a zavařím spodní hranu na tlumiči. Nemělo by to mít na nic vliv a nebo jen minimální. A nebo se nabízíš s výrobou ováliu? :)
-> T: Čoveče nenastartoval. Žena už spala vedle v ložnici, nechtěl jsem ji budit. Spí tvrdě, ale dělostřelba z první linie by ji asi probrala :D Možná zkusím dnes odpoledne :)
09:25:20
15.03.2018
T
-> Eidy: a co zvuk? neříkej, že jsi to hned nenastartoval 40
07:50:10
15.03.2018
Bery
-> Eidy: ovál udělat...aby zůstal objem tlumiče a snížila se světlá výška těla. on ten ovál i "jinak " tlumí.. To jen kdyby jsi chtěl otestovat...A nebo někde škrtnul, ale to asi nehrozí. Vana a svod budou asi níž...
07:20:42
15.03.2018
MVM
-> Eidy: Hezký výfuk máš. Řešil jsem tenkrát taky upevnění tlumiče a na první ocelový variantě jsem to nastehoval k plášti tak jak to máš Ty, no nevím kolik je síla plechu ale mě se to vypráskalo a potrhalo vibracemi. Na nerezový už jsem spáchal objímku, a taky proto že spodkem výfuku co chvíli škrtám 8
23:01:59
14.03.2018
Eidy
-> minno: Pak to nemá bejt tak drahý, když všichni syslej. 3

Omotal jsem svody a namontoval je i s tlumičem na Kóču. Teď už to jen vyzkoušet.
10:38:48
13.03.2018
minno
-> Eidy 12.03.18 18:48:15: poznám to, tiež mám doma plnú krabicu ložísk1
18:48:15
12.03.2018
Eidy
Člověk shání pár ložisek do zásoby a pak to takhle dopadá. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.03.2018 18:48:15
20:37:11
11.03.2018
Eidy
-> Petrson: Na sluníčku dobře schnulo :)
-> MVM: Šedesátku. To by prý mělo být tak akorát. Předchozí 50 je prý tak na našlápnutou 1400.
20:29:29
11.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.03.18 19:32:13: To se nesmím vyjádřit k Tvé práci? Přesně si diskuzi nevybavuju, ale něco už jsem taky namotal a tak jsem vyjádřil pochybnost nad malým překrytím, které může v budoucnu způsobit rozmotání. Ono teda na trubce to drží vždy, nejhorší je jak to začneš motat se vzduchem při přechodu na všechny 4. Tam se to začne časem trhat/rozpadat.

-> Eidy 11.03.18 19:33:05: Ahááá, tak to jo 4
19:33:05
11.03.2018
Eidy
-> radekp: Nene, to bych nelakoval. Bohouš dělá z černýho.
-> Tuner#2: Nepředbíhej ;) Tohle je stará omotávka, která pořád drží. Nová přijde navrch bez barvy.
19:32:13
11.03.2018
MVM
-> Tuner#2: Tak vzhledem k tomu že když jsem si namotal svody jsi měl okamžitě námitky na nevhodné překrytí a budoucí rozmotání,čekal jsem že napíšeš něco i Eidymu ať už pozitivního či negativního. Přeci jen jsem si myslel že už diky povolání mám něco namotáno - ale když vidim že motáš téměř ob dva roky, tak jsi už dávno o par kilometrů napřed. 1 -> Eidy: Jaký máš na dvoulitr výstupní průměr? To je asi pěkný hukot... 5
19:23:17
11.03.2018
radekp
-> Eidy: tak to byla teda prasarna.
Novy spoj a tlumic jsou z nerezi?
19:07:52
11.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.03.18 18:24:03: Proč?

-> Eidy 11.03.18 16:39:37: Neříkal jsi, že to taky necháš bez barvy?
18:24:03
11.03.2018
MVM
-> Eidy 11.03.18 16:39:37: Jen čekám kdy se ozve T2 kvůli omotávce 1
18:19:37
11.03.2018
Petrson
-> Eidy: hezký prádlo sušíš1 1
16:39:37
11.03.2018
Eidy
Nechtělo se mi natírat, raději jsem vytáhnul kompresor a nastříkal to. Sice jsem první vrstvu nalil trochu moc a místama to popraskalo, ale aspoň tam nejsou tahy štětcem. Vypadá to pěkně.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.03.2018 16:39:37
Extreme Tyres