Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:40:43
17.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
19:38:59
17.06.2018
havlik
-> Eidy: Hm taky jsem nesvitil a měl staženy okýnka. No co už
19:31:11
17.06.2018
Mates
-> Tuner#2: taky jsem je hledal, našel jsem je v dotazníku viz vysledky.skodasraz.cz/

Jinak super akce, díky za pokec
19:19:17
17.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.06.18 18:29:30: Já teď hledat na skodateamu výsledky a ni za boha to nemůžu na PC najít 8
19:01:11
17.06.2018
P@wlos
-> Eidy: super jízda 9
18:29:30
17.06.2018
Eidy
-> Tuner#2: Podle trestných asi zapnul.
18:21:30
17.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.06.18 18:13:15: Světla jo? Ty jo ty jsem asi taky nezapnul :-/
18:13:15
17.06.2018
Eidy
Běšiny jsou za náma. Byly opět parádní a škoda neznalosti pravidel ve slalomu. Nerozsvícená světla a stažená okna nás s vynechanou brankou katapultovala z přední příčky do středu pole.
Škoda 110R - Škoda team Běšiny 16.6.2018 - slalom 2
00:14:38
16.06.2018
Tomáššš
-> Tuner#2: o to lepšie 1 2
22:24:05
15.06.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomáššš 15.06.18 20:03:29: 310 je komplet ve vzduchu 4
21:52:15
15.06.2018
Tomáššš
-> Luky: ja nie 1
20:47:10
15.06.2018
Luky
-> Tomáššš: po třech to zvládne každý, mně takřka sériový rapid přední kolo zvedal normálně 1
20:03:29
15.06.2018
Tomáššš
-> Eidy: fotka č. 310 ideš po dvoch. Vieš o tom ? 1

A to niektorí hovoria,že keď ide škodovka po troch,tak to je už niečo... 3 a ty to dáš po dvoch 3
09:45:33
15.06.2018
Eidy
Zatím jsem naházel hrubý fotky z Ringu, než si koupím nějaký ve FR.
12:41:42
21.05.2018
radekp
-> Luky: kdysi jsem si vyrobil takovýto držák - kus pasoviny a kloub z nějakého levného stativu. šrouboval jsem ho místo pásu spolujezdce na B sloupku. Samozřejmě je lepší místo vzadu...
pasteboard.co/HmbS2fj.jpg
09:57:03
21.05.2018
Antony - zrušená registrace
-> Luky: jak píše -> Eidy: trojnožka cca 20cm za hlavou, SJCAM 4000, odkazy na záběry z Dromu mám v kartě 4
19:49:39
20.05.2018
Luky
-> M@rtin: jo já si taky říkám že nemusím mít moc špičkový, že se to stejně bude víc válet v šuplíku. Ale zase to chci mít trochu použitelný. Tož uvidíme
19:38:04
20.05.2018
M@rtin
-> Luky 19.05.18 22:37:41: SJ5000 mám taky na to moje používání mi to stačí
10:34:13
20.05.2018
Eidy
-> Luky: 3
-> Tuner#2: Na trojnožku. Vyházet zadní sedačky a chytit se někde pod nima.
08:31:41
20.05.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 20.05.18 08:05:06: Zhruba v půlce okna před spolujezdcem a jak je vidět mrkni na YouTube. Jako ve středu mezi sedackama by byla lepší, ale kde ji uchytit...
Extreme Tyres