skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem prodal, už ho nemám.
Škoda 120 GLS, ročník 1986. Jsem třetí majitel. Původní majitel byl starší pán (1927) z Prahy, druhý majitel ji měl jen pár měsíců a teď skončila u mně. Je to pětikvalt, vše je původní.
Hotovo:
-Přepis.
-Doplněna povinná výbava.
-Komplet sada nových zimních kol. Takže mám dvě sady na přehazování a k tomu ještě 4 letní gumy bez disků navíc. Musím hodně jezdit aby se to ojezdilo.
-Odstraněny plastový kryty na nádechu přední kapoty.
-Vyměněn jeden zámek kufru, špatně otvíral.
-Doplněna kontrolka rozsícených světel.
-Vyměněny vnitřní lampičky, na starých byl zoxidovaný přepínač. Odpojeno spínání otevřenými dvěřmi, takže fungují jen na vypínač. Je to otázka asi minuty aby to zas fungovalo jako dřív, jsou jen zapojený dva dráty na jinej fastón.
-Namontováno a zlegalizováno tažné zařízení.
-Nová zadní mlhovka Wessem, původní byly vevnitř na prach.
-Naroubovány střešní nosiče. Původně jsou z nějakýho Renaulta, zkřížil jsem je s origo zahrádkou a výsledkem jsou pěkný a spolehlivě (neinvazně) přimontovaný příčníky.
-Přední maska s přídavnými dálkovými světlomety.
-Do zadních pružin přidány mezizávitové gumy pro zvýšení tuhosti.
-Na zadní sedadla přidány bezpečnostní pásy, nenavíjecí.
-30.3.2012 Novej výfuk.
-31.3.2012 Nová levá monžeta poloosy a zároveň nový převodovkový olej. Zapojeny přídavný dálkový světla. Nový zadní zástěrky.
-květen 2013 Nový brzdový prasátko na zadním kole, vyčištěn karburátor
-květen 2013 - auto prodáno
Škoda 120 GLS, ročník 1986. Jsem třetí majitel. Původní majitel byl starší pán (1927) z Prahy, druhý majitel ji měl jen pár měsíců a teď skončila u mně. Je to pětikvalt, vše je původní.
Hotovo:
-Přepis.
-Doplněna povinná výbava.
-Komplet sada nových zimních kol. Takže mám dvě sady na přehazování a k tomu ještě 4 letní gumy bez disků navíc. Musím hodně jezdit aby se to ojezdilo.
-Odstraněny plastový kryty na nádechu přední kapoty.
-Vyměněn jeden zámek kufru, špatně otvíral.
-Doplněna kontrolka rozsícených světel.
-Vyměněny vnitřní lampičky, na starých byl zoxidovaný přepínač. Odpojeno spínání otevřenými dvěřmi, takže fungují jen na vypínač. Je to otázka asi minuty aby to zas fungovalo jako dřív, jsou jen zapojený dva dráty na jinej fastón.
-Namontováno a zlegalizováno tažné zařízení.
-Nová zadní mlhovka Wessem, původní byly vevnitř na prach.
-Naroubovány střešní nosiče. Původně jsou z nějakýho Renaulta, zkřížil jsem je s origo zahrádkou a výsledkem jsou pěkný a spolehlivě (neinvazně) přimontovaný příčníky.
-Přední maska s přídavnými dálkovými světlomety.
-Do zadních pružin přidány mezizávitové gumy pro zvýšení tuhosti.
-Na zadní sedadla přidány bezpečnostní pásy, nenavíjecí.
-30.3.2012 Novej výfuk.
-31.3.2012 Nová levá monžeta poloosy a zároveň nový převodovkový olej. Zapojeny přídavný dálkový světla. Nový zadní zástěrky.
-květen 2013 Nový brzdový prasátko na zadním kole, vyčištěn karburátor
-květen 2013 - auto prodáno
Roman / Škoda 120 GLS (prodáno) - komentáře:
mám exportní gls model 85 a zadní pásy tam nebyly. jinak chromované lišty na dveřích pod okny ještě ano
krasne GLSko :)
-> Vena: V sobotu 21. 1.
-> Roman Machain: Vypadá dobře,trošku naleštit lak, oživit plasty atd a bude to krasavice,kdy si pro ní jedeš?
-> David.: aha

-> MATTESS: pro výbavu GL resp. GLS jsou standardní už někdy od roku 81
ty samonavíjecí pásy jsou standart pro tento rok/model?
-> Roman Machain: vypadá to slušně, dodělat pár detailů (zadní zástěrku, vyměnit zadní světla a mlhovky,dodat znak přední masky,opravit pás u spolujezdce, vyleštit nárazníky a masku) a bude to pěkný
-> peti: jo ale řeší Mka
-> David.: to je jasne ale je to vlečka
-> Roman Machain: zadní pásy tam nejsou, je to na té fotce vidět, ty se standardně dávaly až od 8/86 (do té doby jen za příplatek nebo některé exportní verze je mívaly)
-> peti: garde ale úzkou
-> Domajz: a garde?
Vlečka se montovala pouze do verzí 130 L/GL, 120 LX, 135/136 GL/GLi a do Rapidů snad jen mimo Rapida 120. Top co vymyslela škodovka v této řadě byla asi malosériová produkce sedanů 135 GLi, což šlo na export (Kanada, Británie, Nizozemí, Rakousko, Fin,Swe,Nor. atd) a mělo to francouzské vstřikování z Reanultu místo karbecu. A dokázala spalovat bezolovnatý beznín. Pár lidí tady na virtu ji vlastní. Ale to už byla labutí píseň řady 742, takový výkřik do tmy, protože už se netrpělivě čekalo na Favorita.
-> xerox422: Chromy měly GLS jen do roku 1984, pak se od toho upustilo.
-> xerox422: Chromy měly GLS jen do roku 1984, pak se od toho upustilo.
-> Roman Machain: Vlečnu napravu to nema ja som kupil takuto a nemala a ta bola po prvom majitelovy v origo stave
-> Roman Machain:
GLS vlečku nikdy neměla.
GLS vlečku nikdy neměla.
dakar: GLS by mělo mít zadní vlečku od 83. Pásy se začli dávat 86, tak záleží z jakýho je přesně měsíce asi. 4p to na 99 % nemá.
-> Roman Machain: Jo,dokonce 5kvalt to má? To jsem myslel,že to měli jen 125. Ale vlečnou nápravu by to nemělo mět,pokud to někdo nepředělal. Tu měli ze 120 jen modely LX. A čtyřpísty taky ne,ty měli jen 130 a Rapid. Pásy vzadu,to nevím,ale spíš ne,bych řekl. Kamarád má taky rok 86 a pásy nemá. Já mám 87 a pásy už mám. Tak jsem zvědavý na další fotky.