
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o vůz Škoda 105L, r.v. 1984, najeto poctivých 59tkm.
Dostal jsem ji od prastrýce - prvního majitele.
Auto má interiér takřka netknutý, na zadních sedadlech nikdo nikdy neseděl, na předních občas někdo :). Dokonce ani žádné dobové úpravy v interiéru nejsou. Naštěstí.
Z venku už je to trošku horší , natož kolik má najeto, je docela pobouchané, občas i orezlé, přesto, že bylo garážovaný.
No a plány do budoucna jsou - od začátku ji rozebrat a udělat do původního, originálního stavu, tak jak ji ani v MB v muzeu nemají :D. Bude to běh na dlouho, snad to půjde, mám relativně dobrej základ, tak uvidíme :)
------------------------- -------------------------- -------------------------- ------
25.4. 2011 - , nastartováno k zahájení renovace....
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------
Vše jinak - původní auto se muselo zrušit, tudíž posloužilo jako dokonalý zdroj náhradních dílů, opustil nás samotný skelet.
Domů jsem si dovezl 120tku po dědovi, ketrá má najeto asi 3 cesty na měsíc a zpátky, ale za to je karosérie vyvařená, avšak má zadřený motor, což ale není problém, protože motorů je dost :)
Jedná se o Škodu 120L, r.v. 1986, najeto ?! tkm
Barva: Zelenomodrá
Podvozek - zatím série, v plánu - nutná GO přední nápravy a řízení, zadek vyměnit za vlečku
Převodovka - série 120, 4kvalt, v budoucnu 100%ní výměna za 5q s vlečkou
Motor - Favorit 136, původem stříkačka, přehozenej na karbec naladěnej p. Šedou na 120LS, jede moc hezky,
- startér s reduktorem
Interiér - v nejkratší době 130tkovej
13.11.2011 - dotažená domů, vyndán motor
11.5.2012 - Přihlášeno nová RZ, koupenej motor, favorit 136 na karbci 120 LS ...
18.5.2012 - Motor v autě, první dojmy - chce to 5kvalt a vlečku, ale motor šlape moc hezky, ještě jednou díky Pavel137
23.5.2012 - skončila nám technická, jdeme do depozitu a začínáme pomalu rozebírat :) Uvidíme, na jak dlouho to bude, než to bude zpátky v kupě :)
Dostal jsem ji od prastrýce - prvního majitele.
Auto má interiér takřka netknutý, na zadních sedadlech nikdo nikdy neseděl, na předních občas někdo :). Dokonce ani žádné dobové úpravy v interiéru nejsou. Naštěstí.
Z venku už je to trošku horší , natož kolik má najeto, je docela pobouchané, občas i orezlé, přesto, že bylo garážovaný.
No a plány do budoucna jsou - od začátku ji rozebrat a udělat do původního, originálního stavu, tak jak ji ani v MB v muzeu nemají :D. Bude to běh na dlouho, snad to půjde, mám relativně dobrej základ, tak uvidíme :)
------------------------- -------------------------- -------------------------- ------
25.4. 2011 - , nastartováno k zahájení renovace....
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------
Vše jinak - původní auto se muselo zrušit, tudíž posloužilo jako dokonalý zdroj náhradních dílů, opustil nás samotný skelet.
Domů jsem si dovezl 120tku po dědovi, ketrá má najeto asi 3 cesty na měsíc a zpátky, ale za to je karosérie vyvařená, avšak má zadřený motor, což ale není problém, protože motorů je dost :)
Jedná se o Škodu 120L, r.v. 1986, najeto ?! tkm
Barva: Zelenomodrá
Podvozek - zatím série, v plánu - nutná GO přední nápravy a řízení, zadek vyměnit za vlečku
Převodovka - série 120, 4kvalt, v budoucnu 100%ní výměna za 5q s vlečkou
Motor - Favorit 136, původem stříkačka, přehozenej na karbec naladěnej p. Šedou na 120LS, jede moc hezky,
- startér s reduktorem
Interiér - v nejkratší době 130tkovej
13.11.2011 - dotažená domů, vyndán motor
11.5.2012 - Přihlášeno nová RZ, koupenej motor, favorit 136 na karbci 120 LS ...
18.5.2012 - Motor v autě, první dojmy - chce to 5kvalt a vlečku, ale motor šlape moc hezky, ještě jednou díky Pavel137
23.5.2012 - skončila nám technická, jdeme do depozitu a začínáme pomalu rozebírat :) Uvidíme, na jak dlouho to bude, než to bude zpátky v kupě :)
Jakub / Škoda 120L - komentáře:
-> jtlustos: sry, tak o tom já nevim, pže mě kapka sem a kapka tam nějak nerozrušovala 

-> pavel137: trošičku tam močí gufero na klice pod řemenicí a vana, ventil víko, protože sem neměl tmel, jem umyl vyčistil, utáhnul a zatím okej...bude to muset vydržet do konce června 

konečně
-> jtlustos: nepodcenuj pamět :-)
Spíš by jsi se měl soustředit na to, aby jsi ho tam co nejdřív dal a jestli ti nepojede, tak jako mě, tak je to buť tím, že jsi si nevzal už jen ty sedačky z feliny nebo mezi volantem a sedadlem
PS. sežen si pětikvalt
Spíš by jsi se měl soustředit na to, aby jsi ho tam co nejdřív dal a jestli ti nepojede, tak jako mě, tak je to buť tím, že jsi si nevzal už jen ty sedačky z feliny nebo mezi volantem a sedadlem


PS. sežen si pětikvalt

-> lokaj: Je to možný že jsi jí někde tam viděl, ale spíš v Jihlavě, ale pochybuju, že teď v nějaký blízký době, ta už tak 5 let V Jihlavě nebyla a navíc už téměř rok není mezi námy..a že by sisi ji pamatoval tak dlouho? :) :P RZ sem vyměnit musel, protože byla v depozitu a starou značku mi úřednice skartovala...
Tu první 120ku jako kdybych někde viděl. Buď v Třešti nebo v Jihlavě.A ty si musel měnit SPZky, na Jéčkovým, když to předtím mělo Jihlavský?Nemusel, že ne?
-> pavel137: ale huš, kdo si počká, ten se dočka
Díky ti, a běda, jestli nepoforčí, tak jak tobě 


-> jtlustos: čekám, čekám a ty pořád nikde 

-> pavel137: příští tejden na to vlítneme
Auto už je odhlášený, už jen evidenčku a přihlásit, vozejk problém půjčit taky nebude, takže jsem tam jak na koni ;)

už to chce výměnu motoru :-)



Nějaký nový díly :)
palinator 11.02.11 15:28:32 napsal:
→ magik:
Ale h*vno.
Porovnaj si vlastnosti olejov, používanie a po akom čase po naštartovaní sa môžeš pohnúť na takom lekvarovom oleji.
→ magik:
Ale h*vno.
Porovnaj si vlastnosti olejov, používanie a po akom čase po naštartovaní sa môžeš pohnúť na takom lekvarovom oleji.
-> xerox422: Na to nebyl čas na takový maličkosti
-> magik: to si nemyslím, navíc tahle škodovka v zimě nevyjela

-> magik: to si nemyslím, navíc tahle škodovka v zimě nevyjela

-> magik:
Ale h*vno.
Ale h*vno.
hmmm, pekná, a musím podotknúť, že olej 15W40 je v zime zabiják motorov...ktovie aký je prevodový...

hm 59600 km original, ja mam 59400 tiež original
inak si mohol vyčistit kufor ked si ho už fotil


pekma skodovecka aj ten stav kilometrov je super 

zaklad dobre, drzim palce :)
