
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sice jsem příznivec především Trabantů a Wartburgů, ale sešlo se to tak, že vlastním i Škodu. Je krásně zachovalá, garážovaná, v zimě nejetá a udržovaná s maximální péčí. No a hlavně, byla za cenu, která se prostě neodmítá - zadarmo!
Tákže k autu. Škoda 105L, rok výroby 1984 (provedení MI), po prvním majiteli. Najeto něco málo přes 100.000 km. Výbava: pouze jedno boční zrcádko, sedadla bez opěrek, nenavíjecí pásy (pouze vepředu). Interiér včetně sedadel je rovněž pěkně zachovalý. Dostal jsem i záruční list se servisní knížkou a návodem k obsluze v jedné knize. Do roku 1999 bylo auto servisováno v autorizovaném servisu Škoda a veškeré opravy zapisovány do servisky. V té době měla najetých rovných 75.000 km a byl vyměněn tachometr, který nyní ukazuje 26.000 km. Takže má najeto 101.000 km. Stav je zřejmý z fotek. Myslím, že víc než slušný...
Žádné úpravy, ani dodělávky něčeho co tam "chybí", v plánu nemám. Auto chci nechat v naprosto původním stavu. Nadále zůstane celoročně garážované a sníh nepozná.
Plány oprav:
- výměna spojky (stále původní),
- výměna synchronu druhé rychlosti (případně výměna celé převodovky),
- perfektní umytí převodovky a motoru, trochu lakování,
- navoskování a uchovávání pro další generace :-)
Nějaké fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105L_1984
Tákže k autu. Škoda 105L, rok výroby 1984 (provedení MI), po prvním majiteli. Najeto něco málo přes 100.000 km. Výbava: pouze jedno boční zrcádko, sedadla bez opěrek, nenavíjecí pásy (pouze vepředu). Interiér včetně sedadel je rovněž pěkně zachovalý. Dostal jsem i záruční list se servisní knížkou a návodem k obsluze v jedné knize. Do roku 1999 bylo auto servisováno v autorizovaném servisu Škoda a veškeré opravy zapisovány do servisky. V té době měla najetých rovných 75.000 km a byl vyměněn tachometr, který nyní ukazuje 26.000 km. Takže má najeto 101.000 km. Stav je zřejmý z fotek. Myslím, že víc než slušný...
Žádné úpravy, ani dodělávky něčeho co tam "chybí", v plánu nemám. Auto chci nechat v naprosto původním stavu. Nadále zůstane celoročně garážované a sníh nepozná.
Plány oprav:
- výměna spojky (stále původní),
- výměna synchronu druhé rychlosti (případně výměna celé převodovky),
- perfektní umytí převodovky a motoru, trochu lakování,
- navoskování a uchovávání pro další generace :-)
Nějaké fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105L_1984
Pajka / Škoda 105L "84 - komentáře:
Držím palce, ať tě nadšení brzo neopustí... Moc hezký stroj 

-> Pajka: okno příplatkový bylo a kulatý budíky taky i u 105L až od 120tky byly základní ( i když občas tam dali v Bolaslavi co bylo po ruce) měly by být ještě s neantireflexním sklem. Jinak ta 105tka je "ségra" naší bývalý 120tky taky byla začátek února 84 a stejná barva. Vyhřívaný okno a samonavíjecí pásy za příplatek a právě měla i ten volant z umělé hmoty který se dával do MI až do konce výroby tj. cca do 7/84
kraaasna pripomina mi moju elisku 

-> Pajka: Toman stale existuje, mam to kousek od domova 

-> Hřib: Jo... Tak už jsem i tady.
Auto je z Havířova, servisováno bylo v servise:
"Mototechna
prodejní servis Škoda Žiguli 7111
Zápotockého 65
636 01 Havířov - město"
pak:
"Auto -otosoprt TOMAN s.r.o.
Dlouhá 65" - asi přejmenováno
Auto je z Havířova, servisováno bylo v servise:
"Mototechna
prodejní servis Škoda Žiguli 7111
Zápotockého 65
636 01 Havířov - město"
pak:
"Auto -otosoprt TOMAN s.r.o.
Dlouhá 65" - asi přejmenováno
-> Pajka: krasavice 

-> Pajka: tak už chápu, proč se ti změnil nick na Pajka - škodovkář
. Jestli to nejni tajné, odkud byla - vidím KIH SPZ a v kterém servise ji servisovali ? Jinak je fakt libová 


Toto auto bylo vyrobeno 3.2.1984. Tak jak bylo zakoupeno, tak je i dnes. Dodělávaná je pouze zadní mlhovka. Jestli to okno bylo příplatkové nevím, ale mám za to, že hranatý budík byl jen na 105S.
pěkná MIčka, akorát vidím že to má příplatkový vyhřívaný zadní okno a kulatý budíky a už novější ipur volant
no paradna škodovečka naleštit a bude jak s katalogu
libovka ? určitě 

Proto jsem zachránil právě tuto zachovalou škodovku před vrakovištěm. Budu se k ní chovat slušně a pozorně, no a budu doufat, že se mi odvděčí nadpřirozenou spolehlivostí, jak původnímu majiteli!
Jinak toto auto mi domluvil kamarád-spolužák. Byla jeho dědy.
Jinak toto auto mi domluvil kamarád-spolužák. Byla jeho dědy.
-> Pajka: tak tedy vítej ve světe hrůzy a tisíce závad



Tomaso435: Přesně tak, pamatuješ si dobře :-). Nakonec jsem se "vetřel" i do této skupiny obyvatel
.

Sice jsem příznivec především Trabantů a Wartburgů . . . člověče, s tebou sem si kdysi dopisoval ohledně warťase a pincka což?

Vepředu je to trochu poškozené, ale minimálně. Opravovat to nebudu. Jsou to opravdu malé vady na kráse a chci se vyhnout každému zbytečnému zásahu.
chtělo by to vyklepat a stříknout spodek blatníků a přední čelo a bude to paráda...

->Pajka : Nádhernej kousek.Dobře děláš,nech to v původním stavu.Vypadá fakt luxusně na to že má kolem 100tkm
nieje odtialto z virtu alebo nebola tu v inzercii ??
Len málokto plánuje nechať obyčajnú, hoci prvomodelovú eMkovú 105ku v pôvodnom stave. Chválim!