skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
22:56:56
13.07.2008
13.07.2008

Nwkt
-> Tuner#2: Možná i přes rok ne? Jestli mě paměť neklame tak na loňskej Hrocháč už měl tuhle
22:55:30
13.07.2008
13.07.2008

minno
-> Tuner#2: aha, tak to potom hej no :-(
-> TUNER: kedy bude nejaká iná prevodovka, ktorá sa už nestane "spotrebnou" záležitosťou auta?
-> TUNER: kedy bude nejaká iná prevodovka, ktorá sa už nestane "spotrebnou" záležitosťou auta?
22:48:03
13.07.2008
13.07.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: To zatím nikdo neví, to se pozná až se to rozebere, ale tak převodovka měla za sebou už skoro rok, tak na to měla chudinka už právo :-))
22:45:44
13.07.2008
13.07.2008

minno
-> TUNER: a čo sa to vlastne stalo?

19:32:59
13.07.2008
13.07.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak hlavně že nelehla už na Hrocháči při druhém sprintu, který je dobře že jsi nejel. Tak hezkou dovču a na Maďarsko už s novou špajskou.

11:32:02
13.07.2008
13.07.2008

Nwkt
-> TUNER: Aj, tak hlavně že se ti podařilo dorazit domů
09:16:13
13.07.2008
13.07.2008

MATTESS
-> TUNER: alespoň, že jsi dojel blíž k domovu. Ještě, že funguje naše vesnická Škoda "asistánc"
08:09:37
13.07.2008
13.07.2008

TUNER
......nevydržela...posledn
ích 40 km jsem jel na laně.....
Tímto MOOOC děkuji Jerrymu který se pro mě vydal a odtáhl mě.
Od Berouna jsem jel 80 se slušnym rachotem a těsně před Žebrákem se to kouslo uplně,tak jsem hned naštěstí sjel z dálnice. Nešlo ani couvat,doma jsem musel sundat jednu poloosu abych to vůbec mohl zatlačit do garáže......jsem zvědavej co se z toho na mě vysype za hromádku střepů.....
No nic.Mizim na dovču,tak se tady mějte...
Tímto MOOOC děkuji Jerrymu který se pro mě vydal a odtáhl mě.
Od Berouna jsem jel 80 se slušnym rachotem a těsně před Žebrákem se to kouslo uplně,tak jsem hned naštěstí sjel z dálnice. Nešlo ani couvat,doma jsem musel sundat jednu poloosu abych to vůbec mohl zatlačit do garáže......jsem zvědavej co se z toho na mě vysype za hromádku střepů.....
No nic.Mizim na dovču,tak se tady mějte...

12:38:33
09.07.2008
09.07.2008

TUNER
-> Zazaa: Co ty víš....s rozbitou převodofkou mi ujedeš i na kole....
Snad vydrží....

Snad vydrží....

12:21:58
09.07.2008
09.07.2008

Zazaa
-> Tuner#2: hmmm asi to tak dopadne :)
12:08:08
09.07.2008
09.07.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa: Tak že bych měl konečně letos lepší čas než Ty 

11:31:27
09.07.2008
09.07.2008

Zazaa
-> Tuner#2: pokud nestihnu doladit karbec tak tam asi dam to s cim to jelo zatim nejlip ... klasika EDSR
11:30:34
09.07.2008
09.07.2008

Zazaa
-> TUNER: ted sem se malem udusil smichy :) mejch rozladenejch 1172kubiku proti tobe :)
11:19:18
09.07.2008
09.07.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Obávám se, že Zazaa je v kategorii se mnou
Teda pokud jiný karbec byť jednoduchý už není speciál
Teda pokud jiný karbec byť jednoduchý už není speciál07:22:02
09.07.2008
09.07.2008

TUNER
-> Zazaa: Doufam že jsi objednal počasí jako bejvá každej rok....tenhle tejden neni zatim nic moc... 
Tak doufam že to naladíš a ujedeš mi

Tak doufam že to naladíš a ujedeš mi

07:19:45
09.07.2008
09.07.2008

Zazaa
-> TUNER: jj to bys mel :) me akorat dorazily trysky a vzdusniky do Dellorta tak to musim taky trochu poladit a aspon umejt :)
07:03:16
09.07.2008
09.07.2008

TUNER
Tak abych začal pomalu připravovat škotku na víkend...chudák tam stojí už asi měsíc pod plachtou. Kouknu na baterku,náplně a jedeeem... 

17:16:40
08.07.2008
08.07.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lutec: Co Ty žiješ? Přijedeš v srpnu alespoň na Příbram vyplesknout Pešana? :-)
17:14:09
08.07.2008
08.07.2008

Lutec

11:09:44
08.07.2008
08.07.2008

PRPKO-Bez auta
ti krááááávo ta je pjeknáááá


TUNER / Zelenka


