Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> TUNER: Wole, Ty se spíš modli, aby jsi přijel, sprinty bych řešil až budem doma

jinak bych to taky tak nehrotil s tou spotřebou. Jednou jsi chtěl mít silné auto, tak ho musíš i živit noooo. A pokud vezmem u brna, tak by to mělo vyjít bez problémů zase zpět a 100oct teď šel docela dolů.

-> Tuner#2: Nj,ale to je tak do Brna.....co dál...přece si ho nepovezu sebou.
Ale jeden kanďáček bych mohl vzít.
-> Majkl: 8 litrů?? to tak na cestu tam....
Doufam že až přijedem,tak budou ještě někde nějaký sprinty,abych měl důvod přes zimu dát delší....

-> Majkl: Won je Luboš strašně spořivej.
-> TUNER: Beztak máš doma naspořený sud.

-> TUNER: njn tak tech 8 litru navic neni zase takova darda ne?
-> Eidy: No právě na to Maďarsko by se sakra hodila ta delší...takhle bude spotřeba minimálně o 1-1,5 litru vyší...

-> TUNER: Maďarsko nějak odjedeš a pak je skoro podzim a auto půjde pod plachtu. Tak co

-> TUNER: no a je klid :) v utery tradaaaaa
Takže před chvilkou proběhlo spojení seriový 3,9ky s motorem...

....zítra se bude pokračovat.
-> TUNER: Hmm, krásně v zinku, pěkný pane, už jen aby byl na autě i s převodovkou...

-> TUNER: krásný výpalky. Přeju hodně štěstí s převodovkou.
Dobrý 2,5 kg dole..

-> TUNER: uprimnu sustrast

-> TUNER 02.08.08 23:09:45: Ach jo... tak se teda budu každý den povinně modlit před spaním no.

-> Nwkt: Fšechno špatně...diferák,jedno kolo na tej pjetce....a další...Neviděl jsem ji,Véna je už na dovolenej,ale za tejden až přijede tak mu tam povezu tu co mam doma a snad Tom sežene i ty kola na pčedělání....
-> Nwkt 01.08.08 18:03:35: Např renault 21 by se tam měla vejít bez řezání do kastle:D ale musí se odstranit příčka převodofky kvlůli řazení

-> TUNER: A co se s ní teda stalo?
Tak jsem se dneska informoval na převodofku....Byl čas na to ji rozebrat a je .....jak bych to řekl....na kaši

Takže vemu jednu rezervní,doufam že co nejrychleji seženu další kola na delší 5 kvalt a za 14 dní když vše klapne,by mohla být hotova.......Pak budu mít už jen pár dní na montáž,doladění a otestování v provozu a pak se rozhodnu jestli si troufnu s tim ject takhle narychlo do Maďarska.....uvidíme

-> fine_ray: Pochybuju, že by se to pořešilo bez řezání do kastle

-> TUNER: týwe...ta převodfka.... ou.. tak ať to dobře odpadne! :-/
Si tak říkam, jestli by se při těchhle problémech co už tě potkaly (samozřejmě financích a čase utopených v různých setupech, převodovkách, náhradních dílech atd) nevyplatila opravdu převodovka z něčeho dospělého? hm? Si to Porsche měl zastavit: "kámo potřeboval bych tvojí převodvku"

Ať to dáš do kupy!!
