TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)


Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.

Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.

Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.

Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan

Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).

Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...

Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.

Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)

Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(

Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s

Alfa V6 vs. Zelenka


www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...

VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004

1. jízda Zelenky


Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB

Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

16:17:07
01.09.2008
Labros
Opotřebované obložení, malej přítlak nebo mastná spojka? Nic jinýho to snad být nemůže.
16:06:04
01.09.2008
Zdenek z Lovo
Tak to já nikdy neměl problém z prokluzem.I když vezmu v potaz to žem mam víc koní než 150 PS u vás tak fakt no problem.Ale ty synchrony ajaj1
07:27:22
01.09.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: Klouzání ti vůbec nepřeju, je to woser. Kterej se mě konkrétně nepovedlo nikdy odstranit na Š prevodech4. Ale ty to vychytáš. Lovu zdar :)
09:29:21
31.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK, domluveno.4
08:42:10
31.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Ne,na ložisku je vůle,takže tim to na 100% neni a je použito všechno tak jak bylo...kromě ložiska v klice a spojkovýho ložiska,ale tyhle věci ba na prokluz neměli mít vůbec žádnej vliv.....7
00:16:02
31.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: A taková banální věc nemůže to dělat to že ložisko není uplně vypnutý a proto to prokluzuje?A nebo je přítlačák už unavený a nedokáže už udržet přítlak.
00:03:42
31.08.2008
TUNER
-> Tuner#2: Jo byla akce dole u řeky "vše zdarma" tak to bylo všechno asi tam....Na to nespěcham,vem jí do práce a nech jí tam,někdy se pro ní stavim.. 4
Jinak spojka nevim...Když jsme jeli domu,tak se tvářila už líp,celkem skoro až v pohodě....Ale asi jí ještě vemu někam na pár ostřejších rozjezdů abych se utvrdil v tom a nebo v tom.....
Až bude čas,tak někam nahraju videjka Víti a svojí klouzačky.....+ Davida,Kláska a Marata....4
23:58:27
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, tak to je blbý, je to fakt divný, že 4 roky pohoda a teď to bude pořád zlobit. Dneska jsem se stavěl u Vás doma, chtěl jsem Tě tam nechat vysílačku, ale ani na jeden zvonek nikdo nevylez a bylo zamčeno, tak Tě jí vezmu asi v pondělí do práce.4 Už tam zas sakra musím, těch 14 dní uteklo jak voda...
23:55:19
30.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Právě že jsem vše vrátil původní jak to bylo....to je to nejhorší.....:-(
Kdybych dal něco novýho,tak je mi to jasný čim to je,ale když to je slořený tak jako to jezdilo doposud bez problému,tak nevim kde je problém.....10
23:01:21
30.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Je děkuji domluvím se s ním4Až takový problém ze spojkou?Přítlačák si dával nový jestli se nemýlím 8
21:18:55
30.08.2008
TUNER
Jinak dnešní Týnec se nepovedl ani mě...Nevim proč,ale klouzala mi spojka,jak mi to asi Víťa zaklel )))) Takže jsem jel tak na 2/3 plynu a navíc mi zasahoval omezovač podezřele brzo....a to taky nevim proč...8
Druhá jízda o malilinko lepší,ale stále klouzajda,takže ani nejsem zvědavej na čas,protože to bude tragédie.....10
21:15:55
30.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Má ho David,vyzvedni si ho u něj... 4
19:44:22
30.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Ahoj,tak jak to vypadá s plechem1
14:24:12
25.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: jo něco přišlo...teď co s nim,napiš zprávu nebo mejla.. 4
14:17:32
25.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Ahoj,dorazil ti ten nerezový plech?
12:00:50
18.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Díky, dneska jsme byli nakoupit a zítra vyrážíme. 4
11:45:28
18.08.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Mam tam ložisko jaký tam má bejt.. 6202-2Z
A je total zaseknutý...Musíme ho nějako vyndat a namontit náhradu.
Problem s klouzající spojkou jsem nikdy neměl...Včera jsem po 5ti letech koukal na keramiku,tak jestli z ní ubyla tak 1 desetina,je to hodně. Ale zato ubyl přítlačák a je těsně od těch 3 nejtů bo co to je který jsou v něm. Takže bude výměna za novej....pak by to opět mělo pár let vydržet a fungovat jak má... 4
10:30:42
18.08.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak, že by si po těch letech měl i ty problem se spojkou? Tomu nevěřim... to je moje partie. Já měl podobnou prekérku s povolenym setrvakem ted. Jaký ložisko ty máš v klice??? Já tam měl normoš kluzáka dělanyho z bronzu. A v origu byl jen ocelovej krouzek.
20:50:25
17.08.2008
TUNER
Cvičně jsem to rozebral a je v háji jak ložisko v klice,tak sjetej přítlačák.....Největší porod byl po těch letech povolit těch 6 šroubů co drží přítlačák....
Ještě musim sehnat něco čim vyndam ložisko z kliky,protože to se nám vyndat nepodařilo.....
Takže asi tak.
Taky mě mrzí že to nevyšlo,celej tejden jsem pro to dělal maximum....ale bohužel...
Tak doufam že tam zabodujete a přivezete minimálně hezký zážitky....4
20:19:35
17.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Už to řeším v diskuzi, ať mu to tady nezasíráme.4
Extreme Tyres