skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:17:07
01.09.2008
01.09.2008

Labros
Opotřebované obložení, malej přítlak nebo mastná spojka? Nic jinýho to snad být nemůže.
16:06:04
01.09.2008
01.09.2008

Zdenek z Lovo
Tak to já nikdy neměl problém z prokluzem.I když vezmu v potaz to žem mam víc koní než 150 PS u vás tak fakt no problem.Ale ty synchrony ajaj

07:27:22
01.09.2008
01.09.2008

Vita ze Sudet
-> TUNER: Klouzání ti vůbec nepřeju, je to woser. Kterej se mě konkrétně nepovedlo nikdy odstranit na Š prevodech
. Ale ty to vychytáš. Lovu zdar :)
. Ale ty to vychytáš. Lovu zdar :)09:29:21
31.08.2008
31.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK, domluveno.

08:42:10
31.08.2008
31.08.2008

TUNER
-> Zdenek z Lovo: Ne,na ložisku je vůle,takže tim to na 100% neni a je použito všechno tak jak bylo...kromě ložiska v klice a spojkovýho ložiska,ale tyhle věci ba na prokluz neměli mít vůbec žádnej vliv.....

00:16:02
31.08.2008
31.08.2008

Zdenek z Lovo
-> TUNER: A taková banální věc nemůže to dělat to že ložisko není uplně vypnutý a proto to prokluzuje?A nebo je přítlačák už unavený a nedokáže už udržet přítlak.
00:03:42
31.08.2008
31.08.2008

TUNER
-> Tuner#2: Jo byla akce dole u řeky "vše zdarma" tak to bylo všechno asi tam....Na to nespěcham,vem jí do práce a nech jí tam,někdy se pro ní stavim.. 
Jinak spojka nevim...Když jsme jeli domu,tak se tvářila už líp,celkem skoro až v pohodě....Ale asi jí ještě vemu někam na pár ostřejších rozjezdů abych se utvrdil v tom a nebo v tom.....
Až bude čas,tak někam nahraju videjka Víti a svojí klouzačky.....+ Davida,Kláska a Marata....

Jinak spojka nevim...Když jsme jeli domu,tak se tvářila už líp,celkem skoro až v pohodě....Ale asi jí ještě vemu někam na pár ostřejších rozjezdů abych se utvrdil v tom a nebo v tom.....
Až bude čas,tak někam nahraju videjka Víti a svojí klouzačky.....+ Davida,Kláska a Marata....

23:58:27
30.08.2008
30.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, tak to je blbý, je to fakt divný, že 4 roky pohoda a teď to bude pořád zlobit. Dneska jsem se stavěl u Vás doma, chtěl jsem Tě tam nechat vysílačku, ale ani na jeden zvonek nikdo nevylez a bylo zamčeno, tak Tě jí vezmu asi v pondělí do práce.
Už tam zas sakra musím, těch 14 dní uteklo jak voda...
Už tam zas sakra musím, těch 14 dní uteklo jak voda...23:55:19
30.08.2008
30.08.2008

TUNER
-> Zdenek z Lovo: Právě že jsem vše vrátil původní jak to bylo....to je to nejhorší.....:-(
Kdybych dal něco novýho,tak je mi to jasný čim to je,ale když to je slořený tak jako to jezdilo doposud bez problému,tak nevim kde je problém.....
Kdybych dal něco novýho,tak je mi to jasný čim to je,ale když to je slořený tak jako to jezdilo doposud bez problému,tak nevim kde je problém.....

23:01:21
30.08.2008
30.08.2008

Zdenek z Lovo
-> TUNER: Je děkuji domluvím se s ním
Až takový problém ze spojkou?Přítlačák si dával nový jestli se nemýlím 
Až takový problém ze spojkou?Přítlačák si dával nový jestli se nemýlím 
21:18:55
30.08.2008
30.08.2008

TUNER
Jinak dnešní Týnec se nepovedl ani mě...Nevim proč,ale klouzala mi spojka,jak mi to asi Víťa zaklel )))) Takže jsem jel tak na 2/3 plynu a navíc mi zasahoval omezovač podezřele brzo....a to taky nevim proč...
Druhá jízda o malilinko lepší,ale stále klouzajda,takže ani nejsem zvědavej na čas,protože to bude tragédie.....

Druhá jízda o malilinko lepší,ale stále klouzajda,takže ani nejsem zvědavej na čas,protože to bude tragédie.....

21:15:55
30.08.2008
30.08.2008

TUNER
-> Zdenek z Lovo: Má ho David,vyzvedni si ho u něj... 

19:44:22
30.08.2008
30.08.2008

Zdenek z Lovo
-> TUNER: Ahoj,tak jak to vypadá s plechem

14:24:12
25.08.2008
25.08.2008

TUNER
-> Zdenek z Lovo: jo něco přišlo...teď co s nim,napiš zprávu nebo mejla.. 

14:17:32
25.08.2008
25.08.2008

Zdenek z Lovo
-> TUNER: Ahoj,dorazil ti ten nerezový plech?
12:00:50
18.08.2008
18.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Díky, dneska jsme byli nakoupit a zítra vyrážíme. 

11:45:28
18.08.2008
18.08.2008

TUNER
-> Vita ze Sudet: Mam tam ložisko jaký tam má bejt.. 6202-2Z
A je total zaseknutý...Musíme ho nějako vyndat a namontit náhradu.
Problem s klouzající spojkou jsem nikdy neměl...Včera jsem po 5ti letech koukal na keramiku,tak jestli z ní ubyla tak 1 desetina,je to hodně. Ale zato ubyl přítlačák a je těsně od těch 3 nejtů bo co to je který jsou v něm. Takže bude výměna za novej....pak by to opět mělo pár let vydržet a fungovat jak má...
A je total zaseknutý...Musíme ho nějako vyndat a namontit náhradu.
Problem s klouzající spojkou jsem nikdy neměl...Včera jsem po 5ti letech koukal na keramiku,tak jestli z ní ubyla tak 1 desetina,je to hodně. Ale zato ubyl přítlačák a je těsně od těch 3 nejtů bo co to je který jsou v něm. Takže bude výměna za novej....pak by to opět mělo pár let vydržet a fungovat jak má...

10:30:42
18.08.2008
18.08.2008

Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak, že by si po těch letech měl i ty problem se spojkou? Tomu nevěřim... to je moje partie. Já měl podobnou prekérku s povolenym setrvakem ted. Jaký ložisko ty máš v klice??? Já tam měl normoš kluzáka dělanyho z bronzu. A v origu byl jen ocelovej krouzek.
20:50:25
17.08.2008
17.08.2008

TUNER
Cvičně jsem to rozebral a je v háji jak ložisko v klice,tak sjetej přítlačák.....Největší porod byl po těch letech povolit těch 6 šroubů co drží přítlačák....
Ještě musim sehnat něco čim vyndam ložisko z kliky,protože to se nám vyndat nepodařilo.....
Takže asi tak.
Taky mě mrzí že to nevyšlo,celej tejden jsem pro to dělal maximum....ale bohužel...
Tak doufam že tam zabodujete a přivezete minimálně hezký zážitky....
Ještě musim sehnat něco čim vyndam ložisko z kliky,protože to se nám vyndat nepodařilo.....
Takže asi tak.
Taky mě mrzí že to nevyšlo,celej tejden jsem pro to dělal maximum....ale bohužel...
Tak doufam že tam zabodujete a přivezete minimálně hezký zážitky....

20:19:35
17.08.2008
17.08.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Už to řeším v diskuzi, ať mu to tady nezasíráme.

TUNER / Zelenka


