skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:34:49
06.01.2009
06.01.2009

U-Geen
-> TUNER: dobra divocina... zadek mas ted hodne podobnej jako ja, takze vybornej :-)
15:33:24
06.01.2009
06.01.2009

TUNER
Jj,na zlatici to bylo zdvojený všechno...teď jsem přemejšlel světla nechat a zdvojit jen brzdy....ale to až kdyžtak další zimu abych měl co dělat 

15:20:42
06.01.2009
06.01.2009

M@rtin
-> TUNER 06.01.09 14:34:47: Chudák Zelenka, takhle tí trápit na sněhu, doufám že se ti něčím odmění, nastydnou jí kolečka a bude škytat z vejfuku


15:18:53
06.01.2009
06.01.2009

MATTESS
-> Syny: myslím, že na Zlatce měl Lubka 2x koncový, 2x brzdový. Já mam jen 2x brzdový
-> TUNER: to je dobře, BMW je na zimu zvyklý, ne?
-> TUNER: to je dobře, BMW je na zimu zvyklý, ne?

15:05:08
06.01.2009
06.01.2009

Syny
-> TUNER: Dvouvlakna stylem 2x koncovky a 1x brzdy nebo 1x kocovky a 2x brzdy a nebo 2x koncovky a 2x brzdy? 

14:56:10
06.01.2009
06.01.2009

TUNER
-> MATTESS: Uvažoval jsem nad tim,mam koupený i žárofky,ale zatim to necham jak to je...možná časem. 
Práce zatim nebude na garáži,ale na Yarisu.....

Práce zatim nebude na garáži,ale na Yarisu.....

14:54:40
06.01.2009
06.01.2009

TUNER
Mno nastydnout snad nenastydla...dobil jsem baterku a měla by tam nějakou chvilku přečkat...
Napřed měla jít chuděrka ven pod přístřešek,ale to jsem s díkem odmítl,takže tam šlo BMW......za což moc děkuji svému tatínkovi hodnému...
Napřed měla jít chuděrka ven pod přístřešek,ale to jsem s díkem odmítl,takže tam šlo BMW......za což moc děkuji svému tatínkovi hodnému...

14:52:20
06.01.2009
06.01.2009

MATTESS
-> TUNER: aaaa, práce na garáži. Jak už bylo psáno, ten zadek je luxus. Co dvouvlákna? Nebudou?
14:49:52
06.01.2009
06.01.2009

Syny
-> TUNER: Tyjo tak ten zadek je luxusni!
Moc pekny to ted je!
Moc pekny to ted je!14:42:56
06.01.2009
06.01.2009

Nwkt
-> TUNER: A nenastydla? 

14:41:44
06.01.2009
06.01.2009

Rapid05
-> TUNER: No, že budeš až takhle řádit jsem teda nečekal

Jinak ten zadek je teď dokonalej

Jinak ten zadek je teď dokonalej

22:57:56
05.01.2009
05.01.2009

minno
no len sa neposerte z toho všetci

-> TUNER: dobre robíš, daj jej zabrať nech si tiež užije trocha :-)

-> TUNER: dobre robíš, daj jej zabrať nech si tiež užije trocha :-)
21:21:47
05.01.2009
05.01.2009

M@rtin
-> TUNER: Cože???? ZELENKA v zimě vyjela???


20:19:23
05.01.2009
05.01.2009

Eidy
-> TUNER: A jak se jezdí na letňáčích? Klouže to aspoň trochu? 

17:53:19
05.01.2009
05.01.2009

TUNER
Někde mam videjo,ale tady f práci nemam čtečku,tak nejspíš bude až zejtra 
Chudák paštika musela opustit vyhřejvanou garáž,tak jsem musel namíchat nemrzku do motoru i ostřikovačů.....Přecejen mají bejt velký mrazy... :-(

Chudák paštika musela opustit vyhřejvanou garáž,tak jsem musel namíchat nemrzku do motoru i ostřikovačů.....Přecejen mají bejt velký mrazy... :-(
17:51:19
05.01.2009
05.01.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Vyjel a zejel jsi do garáže? Hmm, to já bych to musel ve předu nosit 

17:50:53
05.01.2009
05.01.2009

Nwkt
-> TUNER: Neřikej, že okusila sůl 

17:48:59
05.01.2009
05.01.2009

TUNER
Se ZELENKOU samozřejmě....skůtra mam po celej garáži....

TUNER / Zelenka



