skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
10:14:53
27.09.2009
27.09.2009

TUNER
Tak další převodofka KO ....
11:29:43
19.09.2009
19.09.2009

PedroBA
super skodovica :) cital som o nej :)
01:35:39
19.09.2009
19.09.2009

TUNER
-> Dragster: Uvidíme.... ;-) O víkendu ti cinknu... 

15:26:09
05.09.2009
05.09.2009

Dragster
-> TUNER:
Panáčku ty si to tady nějak drasticky probral ty fota. Pojedeš se mnou do Brna na finále
Panáčku ty si to tady nějak drasticky probral ty fota. Pojedeš se mnou do Brna na finále

12:25:07
25.08.2009
25.08.2009

MATTESS
-> Tuner#2: no vidíš

12:24:50
25.08.2009
25.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
12:23:23
25.08.2009
25.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 25.08.09 12:22:16: Jo tak to jde i mě, ale tam jsem to teda nehledal 

12:22:16
25.08.2009
25.08.2009

MATTESS
-> Tuner#2: ale jde to, taky mam v práci IE. Klikneš pravým na fotku, zvolíš vlastnosti a tam máš URL
12:16:56
25.08.2009
25.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 25.08.09 12:00:50: Protože mě to tady v IE nejde, ve Firefoxu to najdu, tady ne. navíc když víš číslo, tak proč proklikávat. Kliknu na sekci třeba 80 - 120 když vím že to je 120 fotka ne?
12:15:42
25.08.2009
25.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Slyšel jsem přesně opačný názor od člověka co profi fotí.
12:00:50
25.08.2009
25.08.2009

MATTESS
-> Tuner#2: proč nedáš odkaz na konkrétní fotku? Takhle se šlověk proklikává celou galerií, když je fotka až na konci
img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../125_4740_190.j pg

img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../125_4740_190.j pg
11:24:21
25.08.2009
25.08.2009

TUNER
-> Tuner#2: Soft v počítači bude vždycky lepší než soft ve foťáku..... 
A vždycky si lze určitý operace předdefinovat a pak ti stačí taky jeden klik....

A vždycky si lze určitý operace předdefinovat a pak ti stačí taky jeden klik....

11:10:01
25.08.2009
25.08.2009

M@rtin
-> Tuner#2 25.08.09 11:03:43: až na tu značku jako prase

11:03:43
25.08.2009
25.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak zadek je slušně nafocený i zde - foto 120, 121: skoda-virt.cz/cz/.../125-
skodahome-cz-jaro-2009
10:57:02
25.08.2009
25.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER 24.08.09 22:35:31: S úpravou fotek v PC moc velkou zkušenost teda nemám, ale něco už jem ve photoshopu a zoneru zkusil a vždy to bylo plošně. Kdežto když to uděláš přímo ve foťáku, tak to projasní jen stíny a celkový jas fotky zůstane na stejné úrovni. Možná to umí i nějaký program, ale ve foťáku je to otázka dvou tlačítek a máš na výběr asi ze třech režimů jak moc to prokreslí.

06:06:08
25.08.2009
25.08.2009

TUNER
-> stika87: Jééé,ty znáš Vráťu?? )))) Tak ho pozdravuj že motor zatim držííí
No jestli ho uvidíš,ať mi klidně písne na emila,že bych se někdy stavěl na exkurzi )))) Do Hradce přes léto občas jezdim,tak bych si za nim udělal vejlet. 
No jestli ho uvidíš,ať mi klidně písne na emila,že bych se někdy stavěl na exkurzi )))) Do Hradce přes léto občas jezdim,tak bych si za nim udělal vejlet. 
23:22:29
24.08.2009
24.08.2009

stika87 - Maschinenführer
-> TUNER: Mam te pozdravovat od Vrati ;-) ptal se jak beha motor :)
22:35:31
24.08.2009
24.08.2009

TUNER
-> Tuner#2: Ono to jde i v PC a dokonce s lepšim výsledkem než v jakymkoliv foťáku )))) Ale já chci fotit fotky který se nemusí nijak upravovat,proto jsem tu zezadu dal až na popud že tady žádnou nemam....jinak bych jí sem nedával....

17:57:54
24.08.2009
24.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jerry: 
-> TUNER: Na tu fotku zezadu je super funkce D-light u Nikonu, nevěřil jsem co to dokáže vytáhnout při blbém protisvětle a kupodivu bez šumu.

-> TUNER: Na tu fotku zezadu je super funkce D-light u Nikonu, nevěřil jsem co to dokáže vytáhnout při blbém protisvětle a kupodivu bez šumu.
00:09:16
24.08.2009
24.08.2009

Jerry
-> Tuner#2: já ti dám dvě!!!

TUNER / Zelenka


