TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

07:11:04
24.09.2004
TUNER
-> Tom: Jestli myslíž že je zadek moc těžkej a táhne to ven ze zatáčky......tak netáhne...Jen tomu v zatáčkách ještě nedávam co by to sneslo,protože neni ještě předělaná geometrie....Budu muset ladit,ale né v tomhle počasí....10 4
07:05:11
24.09.2004
TUNER
-> Tom: Jestli myslíž že je zadek moc těžkej a táhne to ven ze zatáčky......tak netáhne...Jen tomu v zatáčkách ještě nedávam co by to sneslo,protože neni ještě předělaná geometrie....Budu muset ladit,ale né v tomhle počasí....10 4
21:43:34
23.09.2004
Tom
Rovně to jede pěkně, ale zajímalo by mě jak se to chová při rychlém průjezdu ostrou zatáčkou. Jak se chová zadek.

K těm kapkám mám jednu radu. Kupte si dvě panoramatický skla třeba na Avii, a nechte si u sklenáře z nich vyříznout skla do kapek, a budete čubrnět na ten rozdíl. 1
12:53:45
21.09.2004
minno
-> U-Geen: máš pravdu, des... tú fotku poznám
12:44:59
21.09.2004
U-Geen
-> minno: ony ty kapky ve žlábku pak vypadaj takle: skoda120l.u-geen.net/main /.../001.jpg
11:50:52
21.09.2004
minno
-> U-Geen & Tuner: aha :-) Mám rád keď mi niekto takéto veci čo mne nedávajú zmysel vysvetlí, pozerám sa potom na to ináč...
08:54:51
21.09.2004
TUNER
Hmmm,možná že až se bude blížit výměna převodovky,tak zkusim motor vytočit tak na 5000-6000 otáček a rychle pustit spojku,jestli to ještě rozdejchá....Jako to dělají ty motory s polovičnim krouťákem..4
08:49:52
21.09.2004
Rapid
byl :o)
06:59:24
21.09.2004
MATTESS
-> Rapid: Jen jsem to napsal, protoze mozna dost lidi si to neuvedomi. To neni vymluva, jen vysvetleni, jinak by odpich byl daleko silnejsi.
05:58:54
21.09.2004
TUNER
-> **R@ZOR**: Koukni na videa,jsou pod fotkama...4

-> minno: V každejch kapkách je vidět hov.o...Měl jsem před tim 3 roky beskydy a je to uplně to samý.A jak říkal U-GEEN,tyhle zrcátka jsou asi nejhezčí tam kde jsou...2
23:52:36
20.09.2004
R@ZOR
A jak jsi dopadl v Mimoni? A co ten sprint se Zazzou, kdo vyhrál? Jsou někde výsledky?
19:25:52
20.09.2004
U-Geen
-> minno: protoze s touhle serednou nohou dost dobre dat do zlabku nejdou, a vypada to jeste blbejc, ja sem je v tom zlabku mel, ten mesic nez sem je zase sundal. brr :-)
19:23:46
20.09.2004
minno
len taká drobnosť, prečo tie zrkadlá niekto (aj ty) dáva tak nízko (až pod tú priehlbinu)? Vyzerá to dosť divne a musí v nich byť vidieť hov.o... Už som sa to kedysi pýtal, ale nikto mi neodpovedal...
13:07:17
20.09.2004
Rapid
mattess:co se tyce prevodovky, tak tu bych neresil...jednou se sni postavil na start tak s ni musi jet a ne vymouvat se na to ze na ni musi opatrne ...(nerikam ze se na ni Lubos vymlouva, je to reakce k tomu tvymu prispevku). Jinak, videl jsem videa, a uz se nemuzu dockat az to uvidim nazivo!parada
07:06:31
17.09.2004
MATTESS
-> Tuner#2: A navic tomu kilu da hned plnou sadu a nekouka na prevodovku
15:36:01
16.09.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Četl jsi na Rebelech článek o Štílci od Hípy? Vzal si Tě tam jako vzor, ale řekl bych, že porovnává hrušky s jabkama. Jak může to svý kilo, který je od dobrých 100kg lehčí (možná víc) se stálým převodem 4,44 (možná 4,22 - nevím) a na kolech z kočárku porovnávat s těžším autem, delší převodovkou a hlavně na těžkejch 17". Škoda že už zrušil fórum...4
10:49:22
16.09.2004
CHIP
-> TUNER: Jo jo posli do uschovny a dej vedet na muj mail ... nebo ono to da vedet vlastne samo ... budu vdecny ...

-> U-Geen: No znas to Microsoft ... odeslal jsem jim asi 100 vygenerovanejch chyb ...
09:55:38
16.09.2004
U-Geen
-> CHIP: je to normalni single pass XVID :-) takze by to jit melo.
09:12:13
16.09.2004
TUNER
-> CHIP: Můžu ti poslat origo neupravený videa,ale bude to zabírat pár mega......Do "uschovny.cz" jako jsem to posílal U-GEENOVI..Možná by ti to šlo...Nebo je to kompem...Mě to doma v .avi taky nejde tak si to dávam do .vcd a šlape to...V práci to běhá s .avi v pohodě.....
09:07:26
16.09.2004
CHIP
-> PepaS: Ikdyz jsem to stahnul ... ten samej problem ..
Extreme Tyres