skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
09:58:29
21.12.2004
21.12.2004

itchy
-> TUNER: no to tak v cechach, ale ked to budem chcet na slovensku, tak ti to ponuknu za skoro plnu cenu, u nas su na toto strasne ku..., je len velmi malo rozumnych ludi, ktory maju triezve poziadavky:(
08:35:55
21.12.2004
21.12.2004

TUNER
-> itchy: Dej si na autohifi inzerát že koupíš a uvidíš že se ti někdo ozve....

08:29:26
21.12.2004
21.12.2004

itchy
-> TUNER: ok, tak skusim este pochodit tie sinusy, diky za radu
06:24:07
21.12.2004
21.12.2004

TUNER
-> itchy: Značku Caliber znam a myslim že ty Sinusy by byli určitě lepší...Tenhle typ mi nic neříká a ani ho nikde nemůžu najít

18:43:51
20.12.2004
20.12.2004

itchy
-> TUNER: este sorry ze otravujem, ale tie Sinusy mi nejako nevysli, co hovoris na znacku Caliber a repraky UDC2/16? u nas su za 1900,-. Diky moc
01:07:14
10.12.2004
10.12.2004

fine_ray
koukam, že už sis dal škodovku za rámeček.. nebo rámeček do škodovky:)) Pěkný pane!

12:55:15
09.12.2004
09.12.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No jo, ale s GLSem RZ nepojedu - to by skončilo na boudě
-> Bery: To je fakt

-> Bery: To je fakt


12:49:08
09.12.2004
09.12.2004

Bery
-> TUNER: podle mě moc koukat nebude - ženský spíš ječej než koukaj - aspoň tady ve středních čechách...

12:37:45
09.12.2004
09.12.2004

TUNER
-> Tuner#2: Vždyť si jí pořádně ani nevyvezl a už se bojí jooo...
Počkej až jí svezeš nějakou RZtu...Třeba až v létě vyrazíme opět na Litohlavy...
Ta bude koukat....


12:31:42
09.12.2004
09.12.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jenom nekřič....
Ten rám by se mě taky líbil - Maruška by se taky míň bála a já bych si procvičil stárnoucí klouby

Ten rám by se mě taky líbil - Maruška by se taky míň bála a já bych si procvičil stárnoucí klouby

11:45:29
09.12.2004
09.12.2004

TUNER
-> Tuner#2: Zatim žádný nemam.....
.....................vlas
tně


09:57:38
09.12.2004
09.12.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Koukám nový fotky - hmm, vypadá to pěkně - to bude prolejzačka pro děti

20:04:08
08.12.2004
08.12.2004

TUNER
-> MadMan: Pokud budeš mít štěstí a šikovný lidi kolem sebe tak se to dá kolem 30 tis.....záleží za kolik seženeš komplet motor a co všechno si uděláš sám...Mě to vyšlo ale mnohem víc....

19:34:11
08.12.2004
08.12.2004

MadMan
hodne dobre :))) hele kolik te vyslo dat tam ten motor ??? kdyz tak mi to napis k mojemu autu je to MADCAR !!! budu se tesit cest :)))

21:51:07
07.12.2004
07.12.2004

U-Geen
-> TUNER: aha. no neva, nejaky obzlast demonstrativni bych urcite uzil :-)
21:04:37
07.12.2004
07.12.2004

TUNER
-> U-Geen: Nejsou to fota škůdky,ale z rallye jak dopadávají auta a že z nich vylezou lidi ještě živý...Je jasný že tohle se nedá srovnat,ale určitě taky pomůže...Ale doufam že to nebudu nikdy potřebovat...

20:51:44
07.12.2004
07.12.2004

U-Geen
-> TUNER: ha, ty fotky mi pošli, ať můžu taky mlady ukazat :-)
15:01:45
07.12.2004
07.12.2004

TUNER
-> Bery: Moooc....A hlavně se nebude přítelkyně bát se mnou jezdit...
Když jsem jí ukazoval nějaký fotky bouraček bez rámu a pak s rámem,tak honem honem už aby tam byl
Ještě se naučit akrobatický nastupování a vklouznutí do sedaček...




10:32:34
07.12.2004
07.12.2004

Bery
no,nekecej!!!!Mě zbývá teda dovařit posledních pár metrů trubek:-)ale je to pěkný,co!!
10:23:31
07.12.2004
07.12.2004

Proki
sado maso!!!!!


