TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

19:37:05
07.03.2005
U-Geen
-> TUNER: coze? ty nebazirujes na kazdym bode jako vetsina ostatnich? nejses divnej? :-))
18:47:23
07.03.2005
Hanuš
-> TUNER: To já jsem se chtěl v sobotu stavit ale nevyšk¨lo mi to. Tak už tam mohlo bejt.1
15:05:22
07.03.2005
REMIX
-> U-Geen: Jo jo, souhlas, ty nuly to kazí!!!
14:55:02
07.03.2005
TUNER
Jůůůůů,díky fšem.....i za ty dvě nový 0....3

-> MATTESS: Okno ještě neni,pracoval jsem na něčem jinym a usoudil že okno tam sám nedam....Brigáda,by šla,co v sobotu?1

-> U-Geen: Jak chceš....2
12:04:27
07.03.2005
MATTESS
-> TUNER: tak co zadni okno, uz se je na miste??Dystak prijedem na brigadu1
08:43:33
07.03.2005
TG
-> U-Geen: to neni moc dobrej napad...
23:27:28
06.03.2005
M.a.r.i.o
Mas to fakt dost pekne!!! Davam 10b a preju hoooodne uspechu na srazech
22:12:44
06.03.2005
U-Geen
ja bych to vynuloval co vy na to?
22:02:10
06.03.2005
minno
hadajte co som spravil?3
21:49:25
06.03.2005
kirri
-> lpepsi: no pro šetřící, se ještě může obrátit a je jako nová1 3
11:11:38
06.03.2005
Aladin
-> TUNER: Dal jsem Ti 9bodů, abys jich měl přesně 2000.....
21:29:42
05.03.2005
lpepsi
Tuner-> jojo je treba vymenit gumu ;))))) to byva vetsinou na jedno pouziti ze?1
06:20:14
04.03.2005
TUNER
Tak fčera jsem vyndal zadní okno kvůli výměně starý vysoký gumy za novější a nižší + mi přišly pancéřový hadičky na zadek....Dneska se pokusim namontovat to okno zpátky a nebo tam frknu ty hadičky.....Jsou mooooc pěkný...4
06:18:12
04.03.2005
TUNER
-> Mr-classic: Jj,ale jezdily jsme jen mimo hlavní plochu...Ale sranda byla...1
15:33:29
03.03.2005
Mishak
Hezké...fešné....co dodat 10b....(ta mimon stala za to 105 )
11:13:36
03.03.2005
TUNER
-> JirikXT: OOOO díky,možná se brzo dočkáme 2000....4
10:34:41
03.03.2005
JirikXT
Jak tak na to koukam ja sem Ti jeste nedal bodik, no hned to napravim:)) Jak jinak nez 10bodiku, vice jich bohuzel nejde4
12:38:29
02.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Vždyť baterku máš ukostřenou vzadu taky na plech kaslíku, tak je to jedno jestli je to v předu nebo v zadu - spíš ta délka kabelu, ale pokud jí vykompenzuješ dostatečným průřezem...
12:36:55
02.03.2005
TUNER
-> Stal: No origo kabel je moc krátkej tak se nemůže použít....A tim že se vede kabel zepředu a je dlouhej tak se musí vzít nějakej silnější,protože na tej dýlce jsou taky nějaký ztráty tak aby ten kabel pak v noci nesvítil až se bude startovat....

Ta pojistka je na audio,ke startéru vede ten druhej do podlahy...

-> fine_ray: Jezdil jsem s tim pár let ve Zlatce a bez jedinýho problému....Kostra takhle stačí.4
12:22:29
02.03.2005
Stal
-> fine_ray: Jako jo, to mi je jasne, ja myslel vyhodu toho medenyho kablu :)

Jinak samozrejme ze baterka v kufru zlepsuje rozlozeni váhy, videl sem nekde na strance kohosi kdo stavi LR rezervu hodil jinam, a zbyly prostor vyuzil pro vevareni kastliku na baterku z uzovky.
Extreme Tyres