
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
10:10:07
05.12.2005
05.12.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Čoveče to bych ani neřekl, že to bude tak markantní - hoď vedle ještě ze 120 ať se pobavíme. 

06:10:13
05.12.2005
05.12.2005

TUNER
-> minno: Tak pro ty méně chápavé jsem to přehodil,aby si někdo nemyslel že škoda 130 má větší destičky....
-> Pilot 105: To asi ne,ale je možnost si nechat nalepit jinou směs,ale myslim že ten předek to nepotřebuje......Spíš chci pustit větší tlak dozadu...
-> Pilot 105: To asi ne,ale je možnost si nechat nalepit jinou směs,ale myslim že ten předek to nepotřebuje......Spíš chci pustit větší tlak dozadu...

00:12:19
05.12.2005
05.12.2005

Boro125L
-> TUNER: krasna!s tým motorom je to delo!!!mas to hustéé!!!
16:03:10
03.12.2005
03.12.2005

fine_ray
-> Bery: 

12:27:46
03.12.2005
03.12.2005

Bery
dvanáctsettroska má všechno větší - destičky,brzdový válec(ten teď schánim:-)úložný prostor...ale i odpor k jízdě...jinak by se tu neprodávali tranziti,boxeři atd a slováci by rejžovali na tý obludě prachy:-))
12:27:26
03.12.2005
03.12.2005

Majkl
-> minno: 

12:20:15
03.12.2005
03.12.2005

minno
-> Majkl: ano, kazdemu kto VIE ze brzdice z 1203 su vacsie
teraz to viem uz aj ja...tie dosticky som si tiez myslel, pytal som sa vies preco
teraz to viem uz aj ja...tie dosticky som si tiez myslel, pytal som sa vies preco
12:17:20
03.12.2005
03.12.2005

Majkl
-> minno: jasne ale kazdemu dojde ze kdyz 4pisty ze 1203 sou o kus vetsi tak desticky nebudou mensi 

12:11:48
03.12.2005
03.12.2005

minno
-> Majkl: bo v popise fotky je to napisane naopak

12:07:23
03.12.2005
03.12.2005

Majkl
-> minno: naopak
12:01:41
03.12.2005
03.12.2005

minno
-> TUNER: tie mensie su z 1203?? co je potom na nich lepsie?
02:35:50
03.12.2005
03.12.2005

Pilot 105
-> TUNER: A dají se na 1203sku sehnat nějaké žravější destičky?

16:37:34
02.12.2005
02.12.2005

Majkl
-> TUNER: i s malou lopatičkou se dá naházet velká hromada 

16:34:54
02.12.2005
02.12.2005

TUNER
-> Majkl: Na velikosti nezáleží....


16:33:32
02.12.2005
02.12.2005

Majkl
-> TUNER: skoro zadnej rozdil 
no jako cumim, to sem nevedel ze je takovej rozdil...

no jako cumim, to sem nevedel ze je takovej rozdil...
16:31:28
02.12.2005
02.12.2005

TUNER
Tak jsem přidal jednu fotečku.....

12:50:47
01.12.2005
01.12.2005

Vita ze Sudet
-> vasil: ÁÁ pán je wostrej 

15:03:28
30.11.2005
30.11.2005

vasil
-> TUNER: to bylo z prdele jinak mas peknou rostenku

12:23:52
30.11.2005
30.11.2005

Majkl
-> Tuner#2: ani já ne 

12:10:00
30.11.2005
30.11.2005

Vita ze Sudet
-> TUNER: Kdepak az na odlisnosti dle v kterem auti danny motor byl sou stejny. Leda ze by mel vychytavky. Ale jaky? Ja newim. Momentalne to vypada, ze max kupim origo turbo a poradne udelam sani+ITC. A necham odladit ŘJ Abych měl jistotu alespon tech 150PS/820kg. Jinac silne uvazuju o koupeni té krabicky GTECH. Na mereni vykonu na kolech+ 0-96 km/h atd abych kazdou upravu mohl odzkoušat a ztvrdit

TUNER / Zelenka


