skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:58:45
19.01.2006
19.01.2006

TUNER
-> martin: Nemohl protože má 33 MB....Musíš si ho stáhnout sám....
15:27:58
19.01.2006
19.01.2006

martin
mohol by si mi poslať to video čo si natočil komplet auto pred garážou na môj mail aby som si ho mohol uložiť do PC?dík rapid136@zmail.sk
22:38:02
18.01.2006
18.01.2006

Vita ze Sudet
Když bych odjel jeden jedinej větší závod (sraz) a nedej bože vyhrál ho.... tak klidně co závod to getrebe...
Já si vůbec nedokážu představit co by to muselo dělat v mé RS. V té recenzi o K04 v audi A4 tvrdí 1/4miles 14.49sec !! A to uvaž, že to auto má 3600lb! Já mám cca polovinu... Auto 820+tlustej jezdec 80kg taže cca 2000lb... Takže na teoretický úrovni pod 14sec
Což je samozřejmě blbost


22:13:00
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> Vita ze Sudet: No jsem zvědavej kolik km najezdíš....

22:02:01
18.01.2006
18.01.2006

Vita ze Sudet
No možná o pár víc.... www.audiworld.com/tech/en
g27.shtml

19:24:34
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> martin: Motor je seriovej bez úprav....
Peněz? Desetitisíce a hodiny nepočítam......


18:13:00
18.01.2006
18.01.2006

martin
tak koľko ťa vyšla celá úprava motoru?Koľko peňazí a hodín v garáži?

16:02:04
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> Jaricuri: Nezkoušel.
-> martin: Když jsou peníze tak jde všechno....(skoro)))
-> martin: Když jsou peníze tak jde všechno....(skoro)))

15:33:30
18.01.2006
18.01.2006

martin
myslíš že by bol problém natlačiť 1.8 do rapida?
15:18:33
18.01.2006
18.01.2006

TUNER
-> Vita ze Sudet: No myslim že úprava jednotky a větší turbo by mělo dát víc než 50 Nm....Teda pokud to nebude jen doladění softu.... Jinak si hraj dááál,já si s tim pak taky vyhraju a pokusim se to udělat co nejlehčí....

11:04:20
18.01.2006
18.01.2006

kirri
-> Majkl: no to je zase jiná pohádka
11:02:31
18.01.2006
18.01.2006

Majkl
-> kirri: až budš starej tak bude viset ani nebudeš chtít

10:49:59
18.01.2006
18.01.2006

kirri
-> fine_ray: taky mám dobrej, ale ještě mi nevisí

10:49:20
18.01.2006
18.01.2006

fine_ray
-> kirri: na to se Tě odpovědět jedinný.. mam lepší



Nevim, jestli by se náhodou Luboš nezlobil, kdyby mi Mája věnovala kalendář 

ŁOŁ









10:46:32
18.01.2006
18.01.2006

fine_ray
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
19:53:02
17.01.2006
17.01.2006

Jaricuri
-> TUNER: Zkoušel sis stopnout z 0-100??
18:07:37
17.01.2006
17.01.2006

Vita ze Sudet
Jináč vejkres mám již téměř fertig. Sem se zas včera nudil v CADu

18:07:00
17.01.2006
17.01.2006

Vita ze Sudet
-> TUNER: No hele neni to dokonalý. To je jasný. Krouťák by mohl bejt nebo měl bejt cca kolem 260. Já přemýšlím o té passaťácké převodovce. Divil by ses jak je malinká
. Reálná (převodovka) výměna je však až přídští zimu. Teď to nestíhám. A i turbo zatím nemám. Neni tu někdo z jižních čech?
Se mi tam kvůli němu nějak nechce jet....Ale budem do podniku kupovat podvál takže NO PROBLEM. Hodim na podval a čus



16:42:26
17.01.2006
17.01.2006

TUNER
-> Vita ze Sudet: No prááávě...300 krouťák,nebo kolik to pak dá,je už moooooc......viz. Klásek..... Odrovnal 4 za jednu sezonu a sral na to....a dal tam pak tu renckovou....To mě bude stačit těch 150 a budu si v klídku jezdit na spotřebičku....

16:05:22
17.01.2006
17.01.2006

kirri
-> Majkl: jo sem se na něho tak zadíval, že sem se až překliknul my bad
ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci

ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci
