
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
00:37:32
11.05.2006
11.05.2006

Pilot 105
-> TUNER: No, jen abych tu převodovku potom nerozlousk i s tou mojí vyběhanou 120cou.

23:46:46
10.05.2006
10.05.2006

fine_ray
teda dětska, a já se flákal po plzni, se mi nemohlo dát vědět
příště aspoň sms...



18:05:48
10.05.2006
10.05.2006

Nwkt
-> Tuner#2: Já tam byl jenom na skok, taže sem viděl -> TUNER: a -> MATTESS: a Jiřík mi řikal že sme se teěsně minuli 

16:16:14
10.05.2006
10.05.2006

TUNER
-> Pilot 105: Ke mě...



16:04:43
10.05.2006
10.05.2006

Pilot 105
-> TUNER: No, už jsem se lek, že se ti rozsypala po pár kilometrech ta od Vény, kam bych pak dal opravit ty své.



16:02:10
10.05.2006
10.05.2006

TUNER
-> KEAN: Tady
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
15:52:34
10.05.2006
10.05.2006

KEAN
-> TUNER: A kdepak je novy kalendar????
15:52:11
10.05.2006
10.05.2006

KEAN
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
15:49:34
10.05.2006
10.05.2006

TUNER
-> Pilot 105: Hmmmm,po GO.Ale kdo ví jak to bylo.Měl jsem jí od kolegy z práce a ten tvrdil že je po go. No za to že vyjede nalisovaný trojkový kolečko asi nikdo nemůže,ale ten chod měla hroznej.
Tu co mi dával Véna osobně je prfekt,ale je jen otázka času do kdy..
Jinak už mam tu s tou trojkou spravenou a o víkendu snad bude čas pro ní zaject aby doma byla náhrada.
Tu co mi dával Véna osobně je prfekt,ale je jen otázka času do kdy..


14:14:39
10.05.2006
10.05.2006

MATTESS
Skoro celá bamda, teda zlatý jádro

13:53:01
10.05.2006
10.05.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Já tam byl taky a pak ještě krt, Zdanny, Pilot 105 a Jiřík

13:52:12
10.05.2006
10.05.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:47:52
10.05.2006
10.05.2006

Nwkt
-> MATTESS: Ha tys tam byl taky. Tvýho rapídka sem si taky prohlížel 

10:47:30
10.05.2006
10.05.2006

juris
při pohledu na ty basáky,mě napadá věta:
...já jsem malej,ale šikovnej
...já jsem malej,ale šikovnej

06:33:17
10.05.2006
10.05.2006

MATTESS
-> Nwkt: ses měl přihlásit...
03:04:59
10.05.2006
10.05.2006

Pilot 105
-> TUNER: To byla ta po GO?
22:24:04
09.05.2006
09.05.2006

TUNER
Jooo,jinak mam tam 3 převodofku.Ta druhá od začátku nebyla moc dobrá,nějak začala vypadávat trojka a zpátečka.
Tahle vypadá nadějně,že by mohla tu sezonu klidně odjezdit...Hezky se mi řadí,má nějakej kratší chod bez vůlí a nehučí.Paráda,jsem zvědav kolik vydrží a budu jí držet palce aby překonala tu první...
Tahle vypadá nadějně,že by mohla tu sezonu klidně odjezdit...Hezky se mi řadí,má nějakej kratší chod bez vůlí a nehučí.Paráda,jsem zvědav kolik vydrží a budu jí držet palce aby překonala tu první...

22:10:23
09.05.2006
09.05.2006

Nwkt
-> TUNER: Já sem tě nechtěl rušit když ses tam bavil s ostatníma, tak sem si prohlíd Zelenku a ostatní auta a jel sem domů na večeři 

21:22:37
09.05.2006
09.05.2006

TUNER
New foto
21:15:39
09.05.2006
09.05.2006

TUNER
-> Nwkt: Jj,dovnitř moc vidět neni,taky záleží v jakym jsi prostředí a co okna odráží.Jinak zevnitř je vidět na pohodu.
Sem si říkal že to budeš určitě ty.
-> martin: Hmmm,docela na dost.A možná půjde zase o kus dál...Potřeboval by 2 krát takovej výkon než mu mohu dopřát
O víkendu jsem ho jen tak testnul na těch 500 W a "něco" to dělá.Tak přemejšlim jestli postavit bednu na míru a nechat ho změřit co dovede.
Jiný zesy kupovat neci.Tak uvidim jak se rozhodnu...

Sem si říkal že to budeš určitě ty.


O víkendu jsem ho jen tak testnul na těch 500 W a "něco" to dělá.Tak přemejšlim jestli postavit bednu na míru a nechat ho změřit co dovede.

