-> TUNER: tak uz vis co bude muj dalsi telefon v prubehu jednoho mesice?
" target="_blank" >www.mobilmania.cz/Bleskov
ky/AR.asp?ARI=113602...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:03:40
26.09.2006
26.09.2006

Majkl
10:48:46
26.09.2006
26.09.2006

fine_ray
ty poslední fotky... jůůůů týýýjo.. srdce zaplesá 

10:44:15
26.09.2006
26.09.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: A jéje, že by hokejista?
10:24:04
26.09.2006
26.09.2006

Majkl
-> TUNER: treba 

10:07:55
26.09.2006
26.09.2006

TUNER
-> Majkl: Jako že by jsi porovnal jak se trefil lakýra s barvou jooo....

10:04:05
26.09.2006
26.09.2006

Majkl
-> TUNER: ja mam taky jedno exkluzivni, ale nevim jestli me pustej k Exnerovi do dvora mezi ty dve LP640ky 

10:02:35
26.09.2006
26.09.2006

TUNER
-> Majkl: No to já bych jedno exkluzivní měl,ale musim se dohodnout s majitelem.Ale to je problém,dost času tráví v USA.....

09:59:16
26.09.2006
26.09.2006

Majkl
-> TUNER: taky mam ted podobnej problem.. ne a ne me napadnout nejaky pekny misto pro nafoceni Princezny...
09:48:03
26.09.2006
26.09.2006

TUNER
-> Bery: A to jsem tam před pár lety,ještě se Zlatkou jezdil na čas do vrchu.Nebo na čas,spíš jeli 2 vedle sebe a kdo z koho...Nahoru je dvouproudovka,ale teď už tam jsou v pravym pruhu dost vyjetý koleje.Jinak je to stará silnice mezi Prahou a Plzní.Tam kde stojim se teď uhejbá doleva,jinak se jezdívalo ještě nějakej kilometr do kopce.
Jinak jsem rád že se fotečky líbí,pořád ale nemůžu najít pořádný místo k nafocení něčeho "extra"...
Ať přemejšlim jak chci,nic mě nenapadá.Teda něco jo,ale to nezáleží jen na mě,tak snad to vyjde...
Jinak jsem rád že se fotečky líbí,pořád ale nemůžu najít pořádný místo k nafocení něčeho "extra"...

Ať přemejšlim jak chci,nic mě nenapadá.Teda něco jo,ale to nezáleží jen na mě,tak snad to vyjde...

09:22:42
26.09.2006
26.09.2006

Bery
u nás je podobná silnice a měl jsem podobný nápad...prčic,zase budu druhej...nebo ne první,protože než já se dostanu k focení....
Ale je pěkná!!!hmmm
Ale je pěkná!!!hmmm
09:12:47
26.09.2006
26.09.2006

Nwkt
-> TUNER:
ale vůbec to taky nevypadá

08:00:59
26.09.2006
26.09.2006

REMIX
ta poslední fotka je naprosto brutální....
06:17:11
26.09.2006
26.09.2006

TUNER
-> Nwkt: Jasně,za sebe jsem píchnul trojuhelník a auta co jeli v mém směru museli asi tak půl hodinky čekat...No jen trochu troubili jinak nic...
Nééé,samozřejmě jsem stál mimo silnici,je tam takovej plácek...

Nééé,samozřejmě jsem stál mimo silnici,je tam takovej plácek...

21:52:22
25.09.2006
25.09.2006

Nwkt
-> TUNER: To si zastavil uprostřed silnice a začal fotit 

18:59:48
25.09.2006
25.09.2006

Majkl
-> Nwkt: kdo si pocka ten se docka 
kdyby neco bylo bude to tady
nokia.com/press

kdyby neco bylo bude to tady
nokia.com/press
18:59:12
25.09.2006
25.09.2006

Nwkt
-> Majkl: A ty něco oficiálního máš?
18:54:56
25.09.2006
25.09.2006

Majkl
-> Nwkt: -> TUNER: tohle nejsou zadny oficielni informace. Vsechno spekulace 

14:37:22
25.09.2006
25.09.2006

Nwkt
-> TUNER: Pěkný parametry, ale cena bude asi taky "pěkná"
14:34:52
25.09.2006
25.09.2006

TUNER
-> Majkl: Jasně,ten ti udělají všude (reklamky,fotoateliery atd..).Třeba tam kde mi ho nechala vyrobit Mája....
Nevíš ještě o Nokii,to zíram,ty takovej nokiář....
www.mobilmania.cz/Bleskov ky/AR.asp?ARI=113586

Nevíš ještě o Nokii,to zíram,ty takovej nokiář....

www.mobilmania.cz/Bleskov ky/AR.asp?ARI=113586
14:00:18
25.09.2006
25.09.2006

Majkl
-> TUNER: neznam zadnou N83 
s tim kalendarem ale souhlasim, je to dobrej napad udelat kalendar skoda.virt.cz
mas nejakej kontakt na vyrobu kalendaru?

s tim kalendarem ale souhlasim, je to dobrej napad udelat kalendar skoda.virt.cz
mas nejakej kontakt na vyrobu kalendaru?