TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)


Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.

Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.

Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.

Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan

Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).

Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...

Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.

Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)

Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(

Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s

Alfa V6 vs. Zelenka


www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...

VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004

1. jízda Zelenky


Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB

Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

11:56:22
10.05.2007
Lutec
tuner:zle bych na tom nebyl kdyby mi vratil jeden clovek co mi dluzi,jsem se v tom cloveku trochu zplet,jinak blatnou chci jet
11:52:53
10.05.2007
TUNER
-> Lutec: Jooo,to jsi psal že nejsou peníze,ale neříkej mi že ani na jeden srazík? To jsi na tom tak hodně zle?
Co třeba Blatná?4
11:51:33
10.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: No já to měl ještě kus nad mostem...Pak už jsem to ani nerozjížděl,páč se povolila ta hadice na turbu tak jsem vyřadil a vklidu sjel z dálnice....1
-> Nwkt: Já vim....4
11:50:42
10.05.2007
Lutec
tuner:bohuzel nejsou penize,tak se nikam nechystam ani jako divak
11:46:35
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To je dobrý úsek až na ten most , kde si to pěkně drncne. Tam jsem to chtěl zkusit taky, ale ve 180km/h se mě tam natlačilo fialový Fávo co bylo v Běšinách a bylo po pokusech. Pak tam byla bíla fabča a myslel jsem, že poldove, tak jsem to zbrzdil na předpisových 130 a sjel do Rokycan :o)
11:37:36
10.05.2007
Nwkt
-> TUNER: No ta maximálka
11:35:45
10.05.2007
TUNER
-> Tuner#2: 1 Sem byl ozkoušet jak je na tom ta převodovka a říkal jsem si že to vemu trochu na dálnici....)))
Je to po dálnici jak se jede z Plzně dolu na Romkycany.Bohužel mi tam pak vjel nějakej jouda,tak jsem to musel ukončit,jinak myslim nějakejch 215 by šlo určitě.....Převodovka vypadá OK a dobrý mazání jí zřejmě drží při životě tak dlouho....2
Jo a zase mi to sfouklo hadici od turba...teda ne uplně,ale budu muset dneska koupit new sponu protože tahle je moc velká a nedokáže to pořádně stáhnout....
-> Nwkt: co kde 9
-> MATTESS: ...jenom malinkoooo 2
-> Lutec: Nazdááárek.No daří se celkem obstojně.Až na tu a tam nějakej problémek.Vždyť si to můžeš sám přečíst co se děje....1 A co ty,pojedeš letos vůbec někam...?
Je škoda že auto stojí doma když může vyhrávat....4
10:59:15
10.05.2007
MATTESS
-> TUNER: on je letec3
10:55:11
10.05.2007
Lutec
zdravim,tak jak se dari?
10:47:23
10.05.2007
Nwkt
-> TUNER: Ty krááááávo 9
10:44:40
10.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty seš hovádko, gratuluju k nové Max. speed. Kde jsi to testoval?
20:44:46
09.05.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Asi budeš muset prodat na díly toho "sporťáka" co ti stojí na dvoře u Zetorů....1
20:23:59
09.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak si měl pravdu. Teď sem to našel. Řekl sem pokud se umístim na bednu3. No kde brát a nekrást? Ale veřejný slib je slib4
19:48:25
09.05.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak to je OK4. Už sem si řikal, že těch převodovek bylo nějak6
19:31:32
09.05.2007
TUNER
Tak jsem to byl dneska malinko projet........a zjistil jsem že převodofka vypadá OK2
Vypadá to že to způsobovaly ty ošoupaný gumy.Čim víc jezdim tim víc je to lepší.Asi si někde zahrabu,aby se to trošku srovnalo,snad to utrhnu....1
Za další jsem zjistil,že to začíná brzdit konečně tak jak by mělo.Zadek posílil a je to teď celkem vyrovnaný.Možná předek jde malinko dřív,ale to je oki.Takže jsem spokojenej.
No a snad mi ta převodofka nevypoví službu až budu někde daleko,třeba na Doksech....nebo na Hrocháči. 4
15:56:00
09.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: No říkal, že motor celkem drží, ale převodovky odchází4
15:53:59
09.05.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Akolikátej motor tam už má? 3 3
14:20:42
09.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ tak to loni říkal 3 když už má najeto 5 min., tak to stáhne na 0,4bar a jede na pohodu 1
14:19:26
09.05.2007
TUNER
Taky už nevim kolik přesně ale ten 1 bar určitě...Spíš myslim že možná ještě o malinko víc a když už má náskok tak stáhne tlak a šetří motor....))))
14:15:30
09.05.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Loni říkal že Fabču s turbem a tlačí něco kolem 1baru? Už si to nepamatuju, TUNER to bude mít asi lépe v hlavě.
Extreme Tyres