Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> spyker: Doporučuju si to tady zadat podle otáčkoměru, i když i ten u škodovky dost často kecá... :
skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=115
Pak najednou nebudeš jezdit 200km/h, ale rázem budeš rád za 160 - 170km/h

-> TUNER: schvalne si necham auto zvazit pred a po instalaci hudby, to jsem zvedavej..
-> TUNER: pěkná váha

Zase máš luxusní výbavu,no a pak ta váha leze nahoru.
-> MATTESS: Jj,na tacho jsem se raději ani nedíval.....počítam že se blížil k nule z druhý strany...))))Ale už jsem ho trochu pošteloval tak aby ukazoval přesnějš,tak jsem zvědavej...

-> Vita ze Sudet: Na těch rovnejch trubkach i když je to mastný to drží protože tam mam pořádný spony k tomu určený....
Tady jak jsem psal byl problém v tej jednej pásce ale už jsem to dotáhnul a zatim to je OK.

Další zpráva je že jsem si byl nechat zvážit auto a je to zléééé,moc zléééé.Váha s plnou nádrží se pohybuje kolem 1050 kg....Tak nevim co teď,chtělo by to aspoň 50 kg dolu.Stačilo by vyházet muziku a rázem jsem na tom o řekněme 60 kg lépe....No nic...Holt budu jezdit pomalu.
Za další mam doma konečně poskládanou převodovku s delší 4 a 5 stupněm.Takže na dálnicích to teď bude paráda a po normálních cestách konečně využïju jinej stupeň než jen 5....)))
4 stupeň je ze čtyřstupňové převodovky,takže místo 1,08 tam je teď 0,93 (něco mezi seriovou 4 a 5).
5 stupeň je zase o něco delší a místo 0,83 počítam že bude 0,7? to nevim přesně.Ale počítam že místo 100 km/h při 3000 to teď bude nějakejch 115-120 km/h při stejnejch otáčkách což je parááááda a spotřeba by měla jít o dost dolu.
Motor má cca od 1800 - 5000 plochou křivku točivýho momentu takže síly tam na to bude dost.
Ale výměna bude až po tom co tato převodovka doslouží,zatim se statečně drží.....

-> spyker: tak si přepočti převody. Motor je hezká věc, ale převody hrajou velkou roli. Zatim seriový a rychlost je skutečná, ne tachometrová

-> spyker: 207 dle GPS

ehm jenom 207???Na to jakej tam máš motor to musí lítat víc ne?A nebo máš jinak poskládanou převodovku???
-> TUNER: Já mam takovou pidiráčnu něco mezi šroubovákem a něčim jiným a neni problém to dotahnout na krev, že ti dřív prdne

ale kolikrat ani to nestaci. Kor kdyz ty trubky nemaj osazeni a maj treba mastnou tu plochu

-> Vita ze Sudet: Problém je v pásce která má moc vlkej průměr a nejde dostatečně stáhnout...Udělalo mi to za celou dobu dvakrát a vždy na stejnym místě...ostatní jsou v pohodě....
-> Majkl: Jak 206.......207 neee?

-> Majkl: A pak že škodovky nejezdí víc jak 120

-> TUNER: ty si prase 206 kilaku :))

-> TUNER: Ty woe a ty ses mi divil, že se mi svlíkaj ty moje divošky (hadice)

. To jednou trošilinku protahneš a je to

.

............. Já vim zato rejpaní mě zase na sprintu vyklepneš co

stejne ste šichni burani

to, to byl džouk

-> Nwkt: To není problém, píšu SZ v kolik zítra přijedem, aby jsme tady TUNERovi neplašili ty jeho železný koně

-> Tuner#2: -> Nwkt: Hele běžte si ty koně probírat někam jinam nebo mi vyplašíte ty moje......

Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> Tuner#2: Zahradu mam, takovou střední no

kůň by se tam vešel

několikrát, ale je problém že je za barákem na kopci, takže je zhoršenej přístup
-> Nwkt: JJ to by se nám s Mášou taky líbilo, máš zahradu na koně? Jestli jo, tak zítra se k Tobě stěhujem

-> Tuner#2: Já fim

a nejlepší je 4 km od Plzně

je tu poměrně klídek, mam garáž a když potřebuju něco zařizovat tak sem busem za 20 minut na náměstí

dle mě idilka