
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:48:50
23.08.2010
23.08.2010

jankomy
moc pekná škodula 

14:35:58
20.08.2010
20.08.2010

stevotuner
pekna posledna fotka
07:10:05
13.08.2010
13.08.2010

TUNER
-> T: jooo,tak astra..no viděl jsem jen že jdeš k nějakýmu kombíku ))
18:18:53
12.08.2010
12.08.2010

T
-> TUNER: : nene, astra kombík
tak příště se představim

tak příště se představim

16:38:31
12.08.2010
12.08.2010

TUNER
-> T: Jasný,vzpomínam si.. ;-) Taky jsi tam byl escem f kombíku ne ? 
-> Tuner#2: Nj a za chvilku pojedu zas......na noční od 18 hodin ))))

-> Tuner#2: Nj a za chvilku pojedu zas......na noční od 18 hodin ))))
11:03:15
12.08.2010
12.08.2010

T
-> Tuner#2: : proč utopie? vždyť v Blatný byl pokud se nepleu, ne?
a teď za týden to máte hned za barákem oba sraz
jen nevim co to počasí
moc bych chtěl jet 
a teď za týden to máte hned za barákem oba sraz
jen nevim co to počasí
moc bych chtěl jet 
10:14:07
12.08.2010
12.08.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
T 11.08.10 23:27:34 napsal: → TUNER: : tak asi jo…byl jsi tam escortem…já byl ten v kšiltovce, plnovousu a optice na obličeji
tak jestli te nekde potkam na srazu s Honzou, tak se představim :-)Escort sedí, tak byl to Luboš, ale potkat TUNERa na sraze se mnou, to už bude utopie 
-> TUNER: Včera jsi jel okolo a ani se nezastavíš darebáku...
tak jestli te nekde potkam na srazu s Honzou, tak se představim :-)Escort sedí, tak byl to Luboš, ale potkat TUNERa na sraze se mnou, to už bude utopie 
-> TUNER: Včera jsi jel okolo a ani se nezastavíš darebáku...
23:27:34
11.08.2010
11.08.2010

T
-> TUNER: : tak asi jo...byl jsi tam escortem...já byl ten v kšiltovce, plnovousu a optice na obličeji
tak jestli te nekde potkam na srazu s Honzou, tak se představim :-)
tak jestli te nekde potkam na srazu s Honzou, tak se představim :-)23:05:47
11.08.2010
11.08.2010

TUNER
-> T: Možný to je....Asi po měsíci jsem tam byl mrknout co je nového 

21:24:04
11.08.2010
11.08.2010

T
-> TUNER: : sakra neznam tě, tak mi bylo blbý te oslovit, ale je možný, že jsem te dneska potkal ve speedpru?


03:28:59
09.08.2010
09.08.2010

TUNER
-> waldo: Přesně tak,pozdravuj tam.. 

22:53:26
08.08.2010
08.08.2010

Egi
-> TUNER: ty Alpy chápu játam jel a je to pěkná cesta a ten asfalt žádná díra... :) No jinak chápu spotřeba bylaurčitě vyšší, ale ten pocit musel za to stát :)
21:41:18
08.08.2010
08.08.2010

waldo
-> TUNER: Nazdar,Akurat som pozeral fotky ako pozeram tak pozeram som tam kde ty:DD tie fotky su z bašky zo ZAROKU, vsak? Som tu akurat 3tyzden..a tam sa stale chodim kupat:)))

19:45:19
08.08.2010
08.08.2010

CenekBA
krasa!!!
dovolenou sem si taky kouk...
fakt supr

dovolenou sem si taky kouk...
fakt supr

05:32:51
06.08.2010
06.08.2010

TUNER
-> Egi: Znova ? jako jet tam ještě jednou ?
No byl to muj sen kterej jsem si splnil a nemam potřebu tam jezdit znova.....To tam můžu jet spotřebákem za zlomek ceny ))
Určitě bych někdy zase někam rád vyjel,třeba alpy,ale tam v těch zatáčkách bych se asi neudržel,šlapal na to a to by pro převodovku nebylo dobrý....
No byl to muj sen kterej jsem si splnil a nemam potřebu tam jezdit znova.....To tam můžu jet spotřebákem za zlomek ceny ))
Určitě bych někdy zase někam rád vyjel,třeba alpy,ale tam v těch zatáčkách bych se asi neudržel,šlapal na to a to by pro převodovku nebylo dobrý....
01:20:22
06.08.2010
06.08.2010

stika87 - Maschinenführer
-> TUNER: dobre ty ;-) chystam se za mesic na sever Nemecka. tak doufam ze se vratim taky bez ujmy :)
21:29:05
05.08.2010
05.08.2010

Egi
-> TUNER: Tak to pak jo... záleží jak věříš autu a svojí práci no... Já jak se znam tak bych do toho šel taky a hlevně jsem to ferdovy slíbil tak to tak bude :) Hele a šel bys do toho znova?!?
Jinak nejsi úplnej šílenec znam lepší, ale tam jsou vědší výpravy :)
Jinak nejsi úplnej šílenec znam lepší, ale tam jsou vědší výpravy :)
08:40:11
05.08.2010
05.08.2010

minno
VeTeV 04.08.10 07:54:30 napsal:
→ TUNER: super pane, ty vzpominky nikdo neodpare a jak
jednou zkusit, chces zase :-))
tak tak :) tiež sa mi treba zas niekde vybrať, ale tento rok mi to už asi nevýjde....ale mám podobné zážitky z vlaňajšieho Talianska so sériovkou ako tu Tuner :)) proste ľuďia na to čumia že čo je toooooo
→ TUNER: super pane, ty vzpominky nikdo neodpare a jak
jednou zkusit, chces zase :-))

tak tak :) tiež sa mi treba zas niekde vybrať, ale tento rok mi to už asi nevýjde....ale mám podobné zážitky z vlaňajšieho Talianska so sériovkou ako tu Tuner :)) proste ľuďia na to čumia že čo je toooooo

05:46:22
05.08.2010
05.08.2010

TUNER
-> Egi: Nevezl jsem si vůbec nic ))) Jen nějaký nářadí,ale jinak žádný ND...chtěl jsem si vzít náhradní čerpadlo,ale to mi v den odjezdu kamarád co mi ho slíbil řekl že nemá a už nebyl čas někde lítat a schánět ho,tak jsem jel tak jak jezdim kdekoliv jinde.... 
Prostě jsem to risknul,auto šetřil a vyšlo to....

Prostě jsem to risknul,auto šetřil a vyšlo to....

22:37:31
04.08.2010
04.08.2010

Egi
Klobouk dolu chlape, hale mam takovou rejpavou, jaký díli sis vez pro jistotu sebou :) jinak doufam že se mi taky něco podobnýho jednou splní :)
TUNER / Zelenka


