
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:00:07
21.09.2007
21.09.2007

Vita ze Sudet
Škoda, že tu neni víc smajlíků, já bych ti ještě nějaký vybral

17:59:56
21.09.2007
21.09.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet 21.09.07 17:58:37: 
-> TUNER: Ta předposlední fotka je super, v čem si jí upravoval?

-> TUNER: Ta předposlední fotka je super, v čem si jí upravoval?
17:58:37
21.09.2007
21.09.2007

Vita ze Sudet
-> TUNER:
*169* *170* *261* *260*
*169* *170* *261* *260*15:00:08
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
Že by bičíkem

14:01:08
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> Vita ze Sudet: ......ta co tě vždycky spraskala ?


13:34:30
21.09.2007
21.09.2007

Vita ze Sudet
-> TUNER: Pěknáý fotky, obvzlast ta druhá jen mi tam překáží ta zelená škodofka

12:58:04
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 12:21:20: 

12:21:20
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> Tuner#2: Jj,teď už je ve sklepě v chládku,ale v létě jí byl plnej záááhonek.....

12:19:10
21.09.2007
21.09.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ach só, pokud máš samotnou mrkev, tak to není problém oměřit.

11:49:23
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> Tuner#2: Vemu mrkev co mam doma a až bude motor venklu tak jí tam šupnu,změřim kolik jí kouká a spočítam jak to bude vycházet a kolik tam je místečka....
Nevim jestli mam přes zimu vyndavat a měnit převodovku...určo by to časům na sprintu jen prospělo,když se bude moct rychlejc řadit.
Bavil jsem se o tom s Vénou a říkal že mam pravdu,jen udělal tu delší 4 a 5 a na to že jsem jí tam dával na repas s tim špatnym řazenim a zpátečkou už si po roce co u něj převodovka ležela ani nevzpoměl.... Tak to asi přes zimu kuchnu a aspoň vyměnim i ten mezikus....uvidíme podle nálady...
Nevim jestli mam přes zimu vyndavat a měnit převodovku...určo by to časům na sprintu jen prospělo,když se bude moct rychlejc řadit.
Bavil jsem se o tom s Vénou a říkal že mam pravdu,jen udělal tu delší 4 a 5 a na to že jsem jí tam dával na repas s tim špatnym řazenim a zpátečkou už si po roce co u něj převodovka ležela ani nevzpoměl.... Tak to asi přes zimu kuchnu a aspoň vyměnim i ten mezikus....uvidíme podle nálady...

11:20:37
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 09:30:04: Tak to jo,proto mi to nelezlo do hlavy
.OK
.OK11:12:47
21.09.2007
21.09.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK jen jsem se ptal a je fakt, že by to pak asi nepřežilo spojkové ložisko, když by bylo pernamentně v akci. Jak poznáš jestli Ti už nenaráží mrkev - tam se blbě kouká :o)
09:30:04
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> Zdenek z Lovo: No on teď stejně nezabýrá sterter po celej ploše zubů,podle toho jak jsou jetý,takže timhle bych mu akorát pomohl že by to zabíralo ještě o 3 mm na větší ploše...
-> Tuner#2: Tim to určitě nebude.Já dokonce musel dát delší tu štelovací tyčku ze spojkovýho válečku.Aspoň bych mohl použít seriovou. Navís Vráťa měl v erku taky jen 15 mm. Spíš se budu koukat jak vychází mrkev aby nenarážela v klice....

-> Tuner#2: Tim to určitě nebude.Já dokonce musel dát delší tu štelovací tyčku ze spojkovýho válečku.Aspoň bych mohl použít seriovou. Navís Vráťa měl v erku taky jen 15 mm. Spíš se budu koukat jak vychází mrkev aby nenarážela v klice....

09:12:55
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> Tuner#2 21.09.07 09:05:15: To by muselo být ložisko na sračky když to měl Víta rozebraný.to ložisko by nevydrželo být neustále v běhu.Ale přiznám se že jsem o tom taky přemýšlel ale vydedukoval jsem to tím ložiskem
to si myslím.
to si myslím.09:05:15
21.09.2007
21.09.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No problémy má se spojkou :o) nemůže to mít vliv na to, že to pořád tlačí na spojkové ložisko a tím mu ta spojka prokluzuje. Co když je to tímhle? Jen se ptám?
09:03:55
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 08:22:31: Ne v poho
.Ale teď budeš mít jinou polohu vysunutí starteru vůči setrváku,o 3 mm.Nemýlím se
.Ale teď budeš mít jinou polohu vysunutí starteru vůči setrváku,o 3 mm.Nemýlím se
08:22:31
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> Zdenek z Lovo: Žádnou podložku pod setrvákem nemam..Ten je rovnou na klice.
Se optej Víti kolik tam má...ale prej no problemo.Tak jsem zvědavej...
Se optej Víti kolik tam má...ale prej no problemo.Tak jsem zvědavej...08:15:59
21.09.2007
21.09.2007

Zdenek z Lovo
-> TUNER 21.09.07 06:35:48: To mi nějak nehraje.O 3 mm rozdíl?Ty jsi ještě stahoval podložku bod setrvákem,tedy jestli ji tam máš

06:35:48
21.09.2007
21.09.2007

TUNER
-> bjes: V autě mam 18 mm silnej,tenhle co jsem dělal naposled má 15 mm stejně jako ten co má Víťa....tak doufam že to bude fungovat....))
20:15:59
20.09.2007
20.09.2007

Vita ze Sudet
-> Vita ze Sudet: nahod
TUNER / Zelenka


