TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)


Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.

Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.

Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.

Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan

Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).

Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...

Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.

Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)

Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(

Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s

Alfa V6 vs. Zelenka


www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...

VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004

1. jízda Zelenky


Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB

Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

17:33:55
28.01.2008
Zdenek z Lovo
Tuner#2 28.01.08 15:39:40 napsal:
-> Zdenek z Lovo: JJ první byli a od Vráti jezdí motůrek u TUNERa. Vráťa už tam má 4,2 V8 a jsem zvědavý, kdy a kde se s tím prvně objeví.
Zřejmě z Audi má použitou tu 4,2 V8.Jestli jo tak tam má hned 300 šemíku.Rád bych to taky viděl naživo1
17:21:26
28.01.2008
Maxx
-> TUNER: dobra tak az to nekam upnes tak pisni4
17:15:18
28.01.2008
TUNER
-> Maxx: Bohužel tohle je na houno zpracovaný,trhaný,šouplej zvuk atd....sem dělal ještě asi se špatnym nastavenim...Ale neboj,předělá se to a pak to někam upnu...4
17:10:50
28.01.2008
Maxx
-> Tuner#2: -> TUNER: no tak sup1 2 na to video bych se mrknul4
16:56:28
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ to bylo ještě eRko a ne UFO 1
16:47:16
28.01.2008
TUNER
-> Tuner#2: Jj,a taky myslim že to máme od tajgra...ale seděli jsme vedle sebe,tak to bude stejný...))
Teď jsem na to koukal a to "BRKO" vypadalo ještě jako auto....7
16:22:02
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05: Máme to na obyč VHS-C kameře, takže TUNER zas určitě něco zdigitalizuje.4
16:17:22
28.01.2008
TUNER
-> Rapid05: Jo ten jinej pohled mam tady pod fotkama ve videích...)))
2003 myslim že jsem zrovna autem nebyl,protože nějak stávkovalo a nechtěl jsem to riskovat (nakonec myslim že to byl jen kondík u rozdělovače))) Ale byli jsme tam a video myslim taky někde máme... 4
16:09:27
28.01.2008
Rapid05
-> TUNER: Parádní videjka, tu jízdu proti Schwejkovi jsem už na jednou viděl, jen z jinýho pohledu 5 Bylo by krásný splašit něco ze sprintů 2003, to byl jedinej rok kdy jsme tam měli auto...
15:41:46
28.01.2008
havlik
-> Tuner#2: těch zvědavejch lidí je jistě více40
15:39:40
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: JJ první byli a od Vráti jezdí motůrek u TUNERa. Vráťa už tam má 4,2 V8 a jsem zvědavý, kdy a kde se s tím prvně objeví.
15:07:24
28.01.2008
Zdenek z Lovo
bůch ví kde jim je konec,škodovečkám1 Musim ale uznat když jsem je kdysi před lety viděl na netu tak jsem čuměl.Na tu dobu kdy to dělali tak vzhledově nádhera hlavně ta 110R a ty kola,mňam.A to jsem ani nevěděl že tam mají 1.8 turbo1 Přemýšlim i nat tím že museli být mezi prvníma kdo dal do škodovky 1.8 turbo podle toho kdy jsem viděl ty fotky.
09:53:14
28.01.2008
MATTESS
-> Zdenek z Lovo: pár fotek mají tady:
www.fanklubskoda.cz/cz/au ta-clenu
09:49:23
28.01.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Jo po netu pár fotek určitě najdeš.....ale co vim tak asi od roku 2005 jsem je nikde neviděl ani nepotkal...Na Vráťu mam telefon,ale dlouho jsem mu nevolal,tak nevim jestli ještě platí...)))
09:17:43
28.01.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Koukal jsem na video a zahlídl jsem škodovky od Vráťa s Jardou (oba 1,8T).Tyhle žlutý škodovky jsem viděl kdysi na fotkách někde.Mají ještě ty auta?Jsou někde na netu?
19:54:18
27.01.2008
MATTESS
-> TUNER: jůůů
16:48:57
27.01.2008
TUNER
Tak tady mam ještě videjko ze Štilce 2002
Vráťa s Jardou (oba 1,8T)
Tuner#2 s ??
TUNER s Danem
MATTESS se sebevrahem))

Zajímavý,ale vždy vyhrál prvně jmenovaný,to jest ten co jede blíže u kamery...asi byla ta dráha nějaká začarovaná...Já jsem se divil že jsem na 17" postoupil dál,ale pak finito..)))


sprint Štilec
11:22:36
27.01.2008
TUNER
Nj,něco takovýho......ten nácuc byl k smíchu,ale asi to fungovalo...)))
zvětšit TUNER / Zelenka - obrázek od TUNER vložen 27.01.2008 11:22:36
23:33:28
26.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Škodovku :o) ale auto brutal odlehčený, krátká převodovka, 13" kola a velký násos vzduchu skrz zadní okýnko. Co přesně v tom bylo už nevím, ale vačka někde kolem 300 a myslím, že 1,4, ale už si to fakt nepamatuju. Jelo to hezky.
23:16:15
26.01.2008
Nwkt
-> TUNER: Co v tom měl za motor?
Extreme Tyres