TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)


Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.

Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.

Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.

Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan

Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).

Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...

Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.

Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)

Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(

Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s

Alfa V6 vs. Zelenka


www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...

VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004

1. jízda Zelenky


Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB

Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

18:05:01
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Ok já myslel že už dnes1
17:47:23
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: V sobotu někdy kolem 9 - 9:30 tam budu.
17:45:19
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Kdy ty vyrážíš na Panenčák?
17:38:08
13.06.2008
Maxx
-> Tuner#2: uz zadnej3
17:24:12
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Že by taky věnec z Fa? 1

-> Fifa: Co máš za věnec na setrváku?
17:21:07
13.06.2008
Nwkt
-> Fifa: Ohryzanej věnec?
16:19:05
13.06.2008
Fifa
Co delam spatne, ted musim rict jen kurvaaa.(pardon, sundal jsem jen starter a nelibi se mi vuubec to co vidim)
15:50:27
13.06.2008
Fifa
Heh, zrovna jdu vyndat startér.Nejlepší je, že mám starter Feli, s víkem a pastorkem na 120, věnec taky ze 120 a stejnak to občas nějakou divnou ránu vydá. Ale jen občas. Du na to..
14:02:09
13.06.2008
Zdenek z Lovo
Hm,tak to je pecka8
11:06:58
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Startér z fa/fe nebude prostě ve škodovce byť na věnci z fa/fe prostě fungovat tak jak má, je tam jiná osová vzdálenost přesně jak píše TUNER.
11:06:36
13.06.2008
TUNER
-> Tuner#2: Šak doufam že udělam i nějaký videjko... ;-)
11:05:43
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty wole je je čmeláků1
11:05:13
13.06.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Prostě na škoda převodovce bude jiná osová vzdálenost než na felicii... Proto se používají škoda věci aby to sedělo jak má. 4
11:02:56
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Jo to jsem jim řekl že to je na hundrtu.Ale nechápu v čem je rozdíl mezi věncem a pastorkem na 120ku a mezi felicii?Samozřejmě felicie má víc zubů na věnci tím pádem na pastorku menší průměr zubů,tím pádem je to lepší v záběru protože je vetší plocha zubu v tahu když startuješ.A i dokonce jsem se někde dočetl že tam dávají z filcky do 120ky.Možná při konverzaci na téma startér vypadám jako neandrtálec ale nejde mi to dohlavy.Pokecáme o tom raději na srazu 4
10:57:07
13.06.2008
TUNER
www.nova.cz/tvarchiv?238d =13.06...

Takže jen aby jste věděli o jakou akci se jedná... 4
10:04:40
13.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: To je ale špatně, věnec na setrváku musí být ze Škodovky řady 742 a startér musí mít pastorek a víko taktéž pro 742 jinak to nebude fungovat nikdy. Pokud jsi neřekl, že to je pro 120cku, tak máš startér z Feliny a tam prostě musíš vyměnit pastorek a to víko, nebo to víko upravit, jak už psal TUNER. Celá ta sada vyjde asi na 500,- takže já bych se s tím nebabral a věnec seženeš na každé vrakárně.
07:33:55
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Teď mam pastorek feldovej i věnec feldovej a točí to lépe než z origem.Ale ještě ty pazvuky mě jebou při startování.Připadám si jako bych startoval Barkas1
07:31:48
13.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: No bylo to tak že jsem jim řekl že chci startér od magnetonu a víc jsem neřešil a nekontroloval.Asi na 100% mi dali jinou přírubu jelikož jinak sám nemůžu nacpat startér o 180 stupňů než má být.Omrkneme na Panenským Týnci.
17:54:13
12.06.2008
TUNER
Já mam předělanej feldovej..je tam jen to jiný ozubený kolečko a upravený víko... 4
17:32:33
12.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: skoda-virt.cz/cz/.../9028 2

Je na měm přímo Š 120. Jde koupit víko a pastorek, zrovna teď je v tématu dnešní nákup.4
Extreme Tyres