
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: uz je aspoň na kolach
?

-> jimbeam655: Není kam spěchat :-D
-> rsvancara: když zrychlíš tempo do pohofestu ji stihneš složit



A stejný pohled dnes :-D. Namontoval jsem spojler, dokonce na nerez šroubky

-> Mantrabeach: Já se snad skočím na půdu podívat jestli tam nemám něco navíc. Ale myslím, že jsem na minumu. Mám schovaný jeden párek Hirch carů a tohe je PAL made in Czech Republic, které jsem poměnil za made in Czechoslovakia. Oboje jsem pořídil někdy v roce 2006 / 2008 (tedy když se to dalo ještě celkem normálně koupit v Mototechně).
To na tý fotce tady v diskuzi jsou ty Hirsche, to na tá fotce v galerii jsou ty CZ :-).
Větší problém jsou ty černý spodky na přední blinkry, ty jestli nemáš, tak to si dáš, než seženeš aspoň nepopraskaný / použitý....
Já je i musel koupit, aby to do mě někdo nenapařil, po koupi světla vypadala takhle :-D
To na tý fotce tady v diskuzi jsou ty Hirsche, to na tá fotce v galerii jsou ty CZ :-).
Větší problém jsou ty černý spodky na přední blinkry, ty jestli nemáš, tak to si dáš, než seženeš aspoň nepopraskaný / použitý....
Já je i musel koupit, aby to do mě někdo nenapařil, po koupi světla vypadala takhle :-D
-> rsvancara: no co bych dal za hirschcary,ty vydržej nejvíc.já blb je dal s bílým rapidem.taky sem je kupoval v době kdy stály pár stovek origo czech republic a ted už nikde nic není.
-> rsvancara: ty světla závidím.sem zvědav jestli něco seženu vůbec

Ona je euro, tak do ní nechci dělat díry, tak jí potřebuju do něčeho nacvaknout :-).
Třeba někdy potkám něco hezčího, ale zatím mám jen tyhle rámečky, jsou archivní, viz. foto (rok 2008)
Třeba někdy potkám něco hezčího, ale zatím mám jen tyhle rámečky, jsou archivní, viz. foto (rok 2008)

Souhlasím s -> Kocvinem
-> rsvancara: Škoda že máš pod spz tu plastovou blbost.. Dost to kazí vzhled zádě

-> rsvancara: ok,tak třeba něco vyštrachám.ale to se domluvíme až to bude aktuál
-> Mantrabeach: Do 10 kg je v žárové zinkovně stejně cena "paušál", takže je lepší víc než míň.
krásné
-> rsvancara: v pohodě.tak já potom hodím do placu ty co mám na půdě.plus jestli by šlo třeba něco navíc
-> Peklo: Já skládám škodovky strašně pomalu :D
-> Mantrabeach: Beru to podle pořadí, takže ne, leda že by lidi před tebou nechtěli :-D
-> Mantrabeach: Beru to podle pořadí, takže ne, leda že by lidi před tebou nechtěli :-D
pěkná, taková marmeládová...teď už jen pár desítek bezesných nocí v garáži a na den dětí by mohla jezdit ne?
-> rsvancara:
luxus

-> rsvancara: nějaký trubky asi nezbydou na vlečku co?:),jinak kastle parádní
Tak kastle konečně doma 
