-> ondie: jojo, lemovky :-)
Koženka se bude měnit, to je jistý, teď je jistý, že se bude měnit i látka. Už sháním něco podobnýho (mělo by se dát, na křeslech od čalovníka co jsme si nechávali dělat máme skoro stejný vzor taky, jen je červený).
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
-> rsvancara: copak ?
Něco se sedačkama ?
Koukám,žes je vykuchal řádně,pokud ty černý "nitě" sou ty gumový lemovky,mezi látkou a koženkou..
Něco se sedačkama ?
Koukám,žes je vykuchal řádně,pokud ty černý "nitě" sou ty gumový lemovky,mezi látkou a koženkou..
A prd, je to 100% umělotina, nedrží to na tom ani náhodou :-)
Nicméně nic není ztraceno ....
Nicméně nic není ztraceno ....
-> Tuner#2: na tom něco bude mám to taky tak udělané.
-> rsvancara 16.06.11 21:07:51: S těma sponkama bych byl opatrnější. Já bych je tam nedával vůbec, téměř vždy to u nich hnije a přitom stačí jemně v ruce lištu pomačkat a drží tam sama od sebe. Mám tam jen ty plastové konce proti odření a lištu naraženou a drží tak už roky...
Super, pánbůh se smiloval a dneska jsem (kromě jiného) přivezl sponky na okapničky a tu kratší trubku s propojkou pro topení u motoru 
Ještě ty pružiny co drží 4p destičky a budu spokojenej :-)

Ještě ty pružiny co drží 4p destičky a budu spokojenej :-)
-> Toni: těším se jako malý dítě (jak na emise, tak na STK) :-D
-> rsvancara: myslím že nevyletí nikdo to je to poslední co by řešili budou celý poprděný co je to za nadheru takový kola.
Když jsem s tim přijel na technickou tak z nich byly tak hotvý že jim ani neřešili že tam jsou 175 namísto 165.
Když jsem s tim přijel na technickou tak z nich byly tak hotvý že jim ani neřešili že tam jsou 175 namísto 165.
-> Toni: nebo mě kvůli nim vyrazí protože jsou 5J a já mám v techničáku jen 4J (nebo 4,5J nevím přesně). Ale pneu dodržím, tak uvidíme ;-)
Až to budu mít hotový, vezmu tu svoji a ty červenou, pojedeme přes STK paraelně a kdo vyletí dřív, vyhrál :-D
Až to budu mít hotový, vezmu tu svoji a ty červenou, pojedeme přes STK paraelně a kdo vyletí dřív, vyhrál :-D
-> rsvancara: nevaděj jen ti je budou mlsně okukovat

Mimochodem, nevadí na STK pokličky na Apollech / Jupiterech (při měření geometrie) ?
-> Pavel P..: tak za 20 let čištění těch neleštěnejch ploch to takhle prokouklo :-D
-> rsvancara: ale z továrny nevylezly leštěný apolla.
takže mi je dej a já ti dám za ně pěkný seriový meteory který tam patřej


-> rsvancara: Tak hlavně že se někde našly a že se líbí... ostatně nejsou to ty kola z aukra? Apolla nejsou moji favoriti, ale tyhle vypadají moc hezky. Myslím, že startovní cena byla vcelku reálná. Na kolik to nakonec vyšplhalo?
-> AR166: chci se vzhledově přiblížit tomu, jak to vylezlo z továrny 

-> su.tech: ty kola jsou jako ten světlej interier - sice jsem je původně nechtěl, ale narazil jsem na ně a nákup klapl :-D
-> rsvancara: To bude krásnéééé... 

.. moc se mi líbí barvy motoru. Jednoduchý, krasný. 

-> rsvancara: ale musim uznat ze ty apolla jsou opravdu povedena kolecka a celemu projektu fandim, protoze to bude velika vzacnost to videt na silnici :-)