popis:
škoda 105,alternativní pohon LPG
v roce 1989 nová karoserie
motor - už má svoje nejlepší léta za sebou
tudíž jsem shledal tuning tohoto motoru za bezvýsledný
interiér - sériovej, gumové koberce
pouze jinej volant
exteriér - lehce promačkané dveře (předchozí majitelka :o))
lehce přizvednutý zadek, což má za následek montáž
unavených pružin z rapida (provedl Luděk)
podvozek - bez úprav pouze obuty meteory II a na nich 175/70 R 13 (nejsou na foto:o))
Takže škodovka se konečně dočkala a koná se větší opravy a snad i nový lak.
Když mám volnou chvíli tak na tom dělám,ale volných chvil moc nemám.....
Auto je teďka celé odstrojené,jsou vyvařené přední sloupky a na levé straně i vrchné lem podběhu....
ZAtim brousim a brousim.....barvu už mám,ale jakou, to si zatim nechám pro sebe :-)
Nové přední blatníky a čelo jsou v plniči, komplet GO předních dvoupístků (gumičky,manžety,pístky i trubičky)
vzadu nový prasátka a lana. Spodek je vystříkanej bodyčkem
Jinak do auta přijde 5q a buď jiný motor,nebo opravim tenhle....
to je zatím asi vše...
22.9.2005
auto je v laku,ještě musim nastříkat dveře
průběžně probíhá kompletace...pomalu ale jistě :-)
Přijde tam gl palubka,která je zatim rozložená,koberce který nejsou vyčistěný....
no práce dost :-)
27.11.2005
Podle plánu mělo auto dávno jezdit...
skutečnost je bohužel jiná... Dost bojuju s časem :-/
Ale už to trochu vypadá jako auto...
ještě dám dát tvoje dveře a doladit detaily a mělo by to jezdit
Max / Škoda 105 LPG - komentáře:
-> Majkl: no....
přecijen..potřetí už to rozdělávat nechci
-> Max: nejebne kdyžtak si řikej že matka je opakování moudrosti
-> Majkl: doufám... jinak mě z toho jebne
-> Max: uvidíš že to bude lepší, přeeju aaby to tak bylo..
-> Pavel Korbelář: no nejdříve jsem měnil šály a doufal že to pomůže. nezdálo se že by na klice byly vyjetý drážky. No ale s novejma šálama sem najezdil asi 300Km a při vyšších otáčkách to mlátí zas. Jako předtim. Když jsem ji vyndal,tak jsou vyjetý drážky v uložení kliky a z ojnic je nejhorší 3tí válec. Proč je to tak nevim...jeslti to tam hůř mazalo..nevim. Prdnu tam přebroušenou a doufám !!! že už to bude dobrý.
-> Max: proč jsi tu kliku vlastně vyndal? co ti to dělalo že ji necháváš přebrušovat?
-> Majkl: nechci tě strašit...to ne. Jen jak sem řikal... bavíme se o škodovkách
-> Max: tak prevodovka nevim, to je jediny od ceho muzu cekat nejakou levarnu, jako ze by mohla odejit... jedina neni po GO, jen gufera a olej.. motor sem nerozdelaval, a jedil vic nez slusne je tam teda jina hlava a vsechny novy tesneni tak nanejvis potece :-) no sem na to zvedavej
-> Majkl: tak já si taky řikal,že převdovka po GO..dobrej motor... no převodovku jsem ráno odvez a dopoledne jsem vyndal kliku
-> Pavel Korbelář: jako jo, to je jasný, ale nebudu už třeba vyndavat nápravu nebo rozebírat motor... myslim že to lazení bude trvat jinak hoooodně dlouho :-) a hotová nebude asi nikdy, takový hotový auto už je k ničemu
-> Majkl: sundej si ty růžový brejle majkle, až to složíš tak další polovinu času to budeš vychytávat, a škůdkou ve všech detailech hotovou jsem ještě neviděl
-> Max: no uvidíme :-)) sem na to zvědavej.. jako je mi jasný, že to nedám dohromady škrtnu klíčkem a pojedu, ale zase tak do funkčnosti ničeho moc nezasahuju :-)
-> Majkl: hele věř mi....a to jsem to neměl rozdělaný tolik jako ty. Nápravy jsemtam nechával...ale to už je detail...
Stane se ti že něco zaděláš a pak to budeš ještě rozdělávat. Když jen jednou,tak je to ještě dobrý...
-> Pavel Korbelář: 
s tím nepočítej
-> Pavel Korbelář: -> strucy: yes...přece...bavíme se o škodovkách

A navíc když to celý rozebíráš a skládáš tak je velká šance že se něco nepovede na poprvý
-> Max: aj tak sa dá povedať
-> Majkl: tak to se připrav že ti to nebude 100% fungovat chlapečku
-> Majkl: Mě to samozřejmě vždycky naštve. Ale nemám to srdce do toho kopnout....a když se trochu uklidnim,beru to tak,že jsem o další zkušenost bohatší
-> Majkl: neboj....já to taky udělám

Teda ne kopnul...ale prodám
-> Max: no máš to dobrý, jáuž bych do toho asi kopnul, jezis jestli to slozim a neco nepujde tak to prodám