skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
-> PetrDNX: Přesně tak, potvrdil mě to i petr s. Jinak gratulace k umístění a díky za prezentaci auta Peugeot/Škoda. Zadní brzdy se mě mooc líbí.
-> gabo000000: JJ,asi je to neřešitelný,vzhledem k tomu,že to dělaj skoro všechny RSky co jezdí vrchy a to maj Webery.
-> Tuner#2: přesně 

-> gabo000000: S těma karbcema co má Petr to bude stále.
-> PetrDNX: Na tu jsem byl naštěstí upozorněn, tak jsem jezdil těsně kolem vrat.
-> havlik: NJ Tuner#2 to projel, tak hurá za ním
-> PetrDNX: Na tu jsem byl naštěstí upozorněn, tak jsem jezdil těsně kolem vrat.
-> havlik: NJ Tuner#2 to projel, tak hurá za ním

-> PetrDNX: no jako já sem na to taky vycvičenej ale prostě jedný díře v zatáčce sem se nestihnul vyhnout a podruhý to vzalo na takovym vcelku mírně vypadajícim hupu 

-> PetrDNX: hele...este ti to stale chcipa do jednej strany?
-> havlik: ještě mám trochu dobitou příčku,ale jinak to nikde neškrtá,ale je to taky tím,že mám vytrénovaný oči a furt hlídám koleje,díry a tak.Jen ta zarážka ve vratech na srazu mně zarazila,doslova

-> PetrDNX: jasně něco se z toho dá vycítit a fakt to pomáhá?:)
-> havlik: Líp sem to vleže nepořídil.Až to bude na heveru,tak to nafotím líp.Je to tak,že na koncích ramen jsou navařený plechy s matkama a do nich zápustnejma šroubama přišroubovaný ty alu plechy
-> PetrDNX: máš foto?:) no já sem taky škrtnul jen asi 4krát ale ty rány byly hrozný a ty ramena

-> havlik: Tak sem tam si štrejchnu,ale dávám si majzla a na ramenech mám "škrtátka" z 4ky alu plechu.
-> PetrDNX: ty woe mi vysvětli jak to děláš s takhle nízkym autem:D tam máš lyžinu nebo nemáš problémy s občasnejma dírama a hupama na silnici? já totiž docela jo

-> PetrDNX: Hezká z Ještědu
a koukám taky návrat k originálu s blinkrama. To moooc chválím.


-> Tuner#2: Nějak nestíhám,až to nafotím,tak něco přidám.Na Ještědu sem si to užil.Na to jak sem se poklouzal,tak nakonec 9. místo ve čtrnáctkách a nebejt těch skorohodin mohlo to bejt i lepší.
-> PetrDNX: Koukám že to na Ještědu pěkně klouzalo... ani se nepochlubíš, že máš poskládáno.
-> PetrDNX: He he to jsem na tom stejně, ale alespoň si vyberu tu starou dovolenou 

-> PetrDNX: paradicka...mas recht

-> Tuner#2: To by bylo super,ale ještě zdaleka nee.Ještě dozasklít dveře,přidělat nádrž,natáhnout benzín,všechno to ponatírat zespod,nápravu atd atd,asi sem si toho vzal letos malinko moc.Ale ono to nějak dopadne
.Akorát nevím kdo mi poseká zahradu a tak. 


-> PetrDNX: To je brčál i vevnitř
Pěkná práce. Tak nahodit rám sedačku a máš hotovo ne?
