
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:22:33
30.11.2009
30.11.2009

Dušan
zitra bude zrejme velice necekane prekvapko a ja se nemuzu dockat 

20:49:45
26.11.2009
26.11.2009

kuko
to je luxus ta kasna
17:05:55
20.11.2009
20.11.2009

minno
-> Labros: si zabudol, že Brno team ma motor v škodovke vymenený do pol hodky?

12:46:43
20.11.2009
20.11.2009

Dušan
-> Pavel P..: moje odvaha je jen motor
. A samozrejme ze mam schovanej originalek na STK 
. A samozrejme ze mam schovanej originalek na STK 
12:15:03
20.11.2009
20.11.2009

Karel.
-> Pavel P..: ale mně by se to líbilo, není na něj nějaký číslo? nebo jste někdo na aukru? bych i bral

12:10:56
20.11.2009
20.11.2009

Labros
-> Pavel P..: dobrej nápad 
-> Dušan: odvaha

-> Dušan: odvaha

12:10:38
20.11.2009
20.11.2009

Pavel P..
-> Dušan: no když vidim ty plány tak to bude chtít minimálně pětikilečko do popelníku při kontrole

12:09:35
20.11.2009
20.11.2009

Dušan
-> Pavel P..: na STK budu mit tuhle 

12:06:55
20.11.2009
20.11.2009

Pavel P..
-> Labros: no ale mohl by mít druhou stejnou třeba na STK

12:03:34
20.11.2009
20.11.2009

Labros
-> Pavel P..: ta Dušanovo je zmatnělá víc - ale zase nemá dírky v prahu a pupínky na lemu :)
12:02:03
20.11.2009
20.11.2009

Dušan
-> Pavel P..: dik, ale nevim co bych s tim delal :) Staci mi jeden problem a ne dva 

11:08:13
20.11.2009
20.11.2009

Pavel P..
20:25:59
19.11.2009
19.11.2009

Kaprof-Pisařík
-> Hurdis: bude bude mam pravě m1 a 88 m2 a to se neda srovnat hold soudruzi ubrali 30kg vahy

19:16:58
19.11.2009
19.11.2009

suri
-> Tomo: bol si udajne rád ak si tam mal aspon nejaku ochranu a nie si este vyberat
19:15:06
19.11.2009
19.11.2009

Hurdis
-> Dušan: Však jsi taky předchozí používal denně, a jak jela. Raději ani nepočítat, jak je to přesně dlouho, co jsem tě pravidelně vídal lítat po Kr.Poli.
19:14:15
19.11.2009
19.11.2009

Kapřík
-> Dušan: koukám žes vytunil vrata

Sakra ta kastle je luxusnííííííííííí

Sakra ta kastle je luxusnííííííííííí

19:12:32
19.11.2009
19.11.2009

Dušan
všem moc dík za chválu. Budu se snažit to dotáhnout do daleko lepšího konce než byla 136. Leč ta se mnou najezdila 100t km za 3 roky
. Tahle už bude jen popojíždět 
Chyby to nějaký má, ale nic co by se nedalo vyřešit velmi lehce
. Tahle už bude jen popojíždět 
Chyby to nějaký má, ale nic co by se nedalo vyřešit velmi lehce
18:19:41
19.11.2009
19.11.2009

Hurdis
-> Tomo: Lepší ani lépe ochráněné to nebylo, maximálně na to po náběhu širokého typu a po odpočinku po celozávodní dovolené soudruzi tolik nekašlali. Ročníkově model 84', tuším, že auta o kterých jsem se zmínil byla obě z prvních serií, podzim po náběhu nového typu.
18:10:37
19.11.2009
19.11.2009

Tomo - zrušená registrace
aky rocnik je to ked to bolo "lepsie" ochranene skratka ze to bola lepsia skosula nez ostatne ... ? 

Dušan / Škoda 120L NR.1




