skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L, rok výroby 1987, tuzex
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
Motor, převodovka:
- originál Škoda 120L
- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)
- startér z Felicie
- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR
Podvozek:
- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)
- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů
- tužší náplně tlumičů
- zadní pružiny podloženy o 1,3cm
- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15
Karoserie:
- tónovaná skla (60%)
- dvojité svícení vzadu
- zrcátka BeskydSport
- centrál, alarm, DO
Interiér:
- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8
- zadní sedačky z Rapida
- řadící páka Škoda Superb
- kožený volant průměr 30cm
- palubovka z rapida
- střední panel z Felicie
- startčudl
Audio:
- Panasonic CD-DFX 201N
Chystané úpravy:
- nahodit vlečku + 5q 4.22
- čtyřpísty
- přepis na Š136
- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.
- motor
- nový lak (znovu) :-(
Fotogalerie:
Cesta do laku:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Cesta od lakýrníka:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
2. tuning sraz Pardubice:
gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...
Ještě na vrcholu slávy :-)
gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...
více informaci:
skoda.meap.cz/
SiMi / S120L - komentáře:
16:57:09
31.08.2005
31.08.2005

Simi
-> Jindra: uz jsem videl vic nez par prasklych loukoti a popravde, nedivim se tomu, ze jsou ty kola dneska uz zakazany...
13:14:11
31.08.2005
31.08.2005

Jindra
Videl jsem na jinych autech tyto elektrony ve spatnem stavu a slo to. Strach opravdu nemam.
J.
J.
11:13:19
31.08.2005
31.08.2005

Simi
-> Jindra: prave proto... jsou to "stare" elektrony, spatna smes, zub casu se na nich muze kdykoli projevit, asi bych se jich bal, prece jenom, jsou to zavodni kola, kde se pocita s tim, ze maji vydrzet 1-2 zavody, ne celorocni jezdeni...
08:14:40
31.08.2005
31.08.2005

Jindra
SIMI:
Proc odvaha? Ty kola jezdily 2 roky na zavodech, a pak byly zskladneny. Nebo jsi myslel neco jineho?
J.
Proc odvaha? Ty kola jezdily 2 roky na zavodech, a pak byly zskladneny. Nebo jsi myslel neco jineho?
J.
10:07:15
10.08.2005
10.08.2005

Simi
-> Labros: jenze ja nemam zadnou garaz, to je ten problem ;-) Resp mohl bych skodovku nechat u kamaradova dedy, ale to je tak 30km od Hradce, kde chodim do prace a bydlim... Nastesti teda aspon cestou z HK do RK, kam stejne jezdim minimalne kazdy druhy vikend.
18:06:10
09.08.2005
09.08.2005

Labros
-> Simi: mno pak je ještě jedna možnost - nechat před garáží stát to druhý auto
Podle mě to autu nijak zásadně nevadí - pokud to není leštěnka.

15:53:25
09.08.2005
09.08.2005

Simi
-> Tuner#2: Prave, klidne bych je nechal obe, ale nemam garaz a nechat skodovenku stat venku s tim, ze s ni jednou za mesic nekam popojedu, to se mi zda i vuci ni nefer :-/ Pokud se najde nekdo solidni, kdo by ji nezmrvil a komu by dal slouzila (spis pro zabavu), tak pujde. Jestli se ale nikdo takovej nenajde, tak si ji fakt necham :-)
15:16:18
09.08.2005
09.08.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Simi: Jo to chápu - na cestování chci v budoucnu taky něco jiného než 120tku :o)
15:14:54
09.08.2005
09.08.2005

Simi
-> Tuner#2: jj, mailik dosel. diky. Bude se hodit i do dalsiho :-) S laskou k autum nekoncim, akorat potrebuju neco, co me je schopny bez problemu spolehlive odvezt i do nemecka, kdyz je treba...
14:47:01
09.08.2005
09.08.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Simi: Tak to jsi mě zaskočil - došel Ti alespoň před mojí dovolenou mail na Tvé dotazy?
12:20:41
09.08.2005
09.08.2005

VeTeV
-> Simi: mno je fakt, ze to na takovy jizdy moc neni - je to ale skoda

12:18:17
09.08.2005
09.08.2005

Simi
-> VeTëV: za minuly tyden jsem najezdil pres 1500 km - 3x prahu, 1x brno... to jsou pak vetsinou presvedcivy argumenty k prodeji :-)
12:09:39
09.08.2005
09.08.2005

VeTeV
-> Simi: mno je mi to jasny, ale co clovek nadela - jednou to holt prijit musi

12:03:00
09.08.2005
09.08.2005

Simi
-> VeTëV: asi jo :-) ale uvidime, zadarmo ji nedam, to radsi strcim znacky do depozitu a auto nekam do kulny ;-)
11:47:18
09.08.2005
09.08.2005

VeTeV
-> Simi: ses si jistej? mno docela sok

11:16:46
09.08.2005
09.08.2005

Simi
10:39:02
02.08.2005
02.08.2005

CHIP
-> Simi: No mel jsem to na heveru a pridelanou podlozku a na ni pridelany kolo ... pak jsem to spustil dolu ... a lezlo to jako krava ... zkusim to jeste nasadit a projet ... ale myslim ze kola se na aute na trvalo neobjeveji ...
09:46:43
02.08.2005
02.08.2005

Simi
-> CHIP: nebud mekkej a dej je tam. Uvidis, problemy se vyskytnou, tak je treba je vyresit. Klidne se muzes poptat i ugeena, ty jeho kola maj stejny et, tzn letou stejne ven. Ten to vyresil tak, ze ma oriznute lemy... Ja se to chystam udelat taky. Dalsi moznost - zdaleka nejlepsi - je nechat si udelat zadni unasece od sakyho rovnou se 100 rozteci a bud primo na miru, tzn tak o 1.5cm vic vylejzajici ven, nez puvodni, nebo tam dat klasicky pruchozi hlinikovy podlozky presne podle toho, co ti vyjde k lemum...
Nevim, taky, jak jsi ty kola zkousel. Jeslti jenom prikladat, nebo pres podlozku na zvedaku... Obvykle kdyz auto sundam ze zvedaku, jsou kola dost do V a teprve po odbrzdeni a protoceni kol se srovnaj - pak taky zalezou zpatky dovnitr...
Nevim, taky, jak jsi ty kola zkousel. Jeslti jenom prikladat, nebo pres podlozku na zvedaku... Obvykle kdyz auto sundam ze zvedaku, jsou kola dost do V a teprve po odbrzdeni a protoceni kol se srovnaj - pak taky zalezou zpatky dovnitr...
07:35:20
02.08.2005
02.08.2005

CHIP
-> Simi: No jeste se asi budu muset zeptat Tunera jak to mel na zlatce ... ty kola jsou sice moc krasny, ale kdyz tolik lezou ven, tak se mi to moc nelibi a navic, kdybych jezdil 10x za rok na sraz je to o necem jinym, nez kdyz mam auto i na obcasnou dopravu do prace a po okoli ... no co uz ...
16:21:27
01.08.2005
01.08.2005

Simi
-> CHIP: jeste jsem zapomnel, ze mam vzadu jeste ty podlozky pod pruzinama, takze mam zadek vys, nez original, tudiz to skrta min... vlecka by mela byt ale asi jeste vys. A u toho predku bude taky zalezet na tom, co tam das za pruziny... Ja tam mam ty 250tky od sakyho s urizlym mrtvym zavitem, takze na cca 235? A neskrta to...