ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
Borin 11.02.07 19:52:07 napsal: Kroulíček 11.02.07 18:55:24 napsal:
-> Borin 11.02.07 14:37:30: no myslim si že ty jedinej víš nejvíce Já ??? Já nic nevím neza tloukej
-> Majkl 11.02.07 19:04:24: to je tak koženka
-> Kroulíček: to nevim co je
Majkl 11.02.07 14:53:28 napsal: -> Borin: nova guma kolem dveri, kolem kufru a kolem oknano a ještě si na něco zapoměl
-> CHLUP 11.02.07 15:14:32: ahoj, no já je koupil takle udělané od Jawora z by-xenonama!!jinak si mužeš doma udělat něco podobného ale kdiš si koupíš ty krity světel....myslím že to stoj +-900kč.pokut budeš chtít mohu ti dát link na ten shop
-> Borin 11.02.07 14:37:30: no myslim si že ty jedinej víš nejvíce
-> Majkl 11.02.07 14:53:28: dík za vysvětlení
kde jsi sehnal ty predni ciry svetla
-> Majkl: Vole to by mě nenapadlo

Já myslím to nej co chystá...
-> Borin: nova guma kolem dveri, kolem kufru a kolem okna
-> Kroulíček: A to je co ???
tak nějaco málo jsem přidal boužel jen to málo...)))to nej si nechám na sezonu))))
-> Borin: Nj,co maj chudáci dělat,myslíš že po HK jezdí nějaká baba škodárnou(krom důchodkyň,co valej na hřbitov)? Ikdyž je fakt,že jeden čas jsem potkával takovou moc roztomilou blondýnku,v tahový strašně příšerný škodárně
Borin 14.01.07 19:36:22 napsal: -> Targa: Á koukám že zase děláš reklamu vašemu Gay klubu
-> Borin: kua
-> Targa: právě proto ne
-> Borin: ti dam gay klub

ty tam preci nejsi