
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
      Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
22:37:59
20.06.2011
20.06.2011

castrol
			
				
			
		
		
-> Kroulíček: moc sa mi nepacia kolesa ale inac luxus praca 
	
22:35:16
20.06.2011
20.06.2011

Davo
			
				
			
		
		
interier fakt luxus
	22:32:53
20.06.2011
20.06.2011

Kroulíček
			
				
			
		
		
-> johaning 20.06.11 22:30:30: dík moc.
	
22:30:30
20.06.2011
20.06.2011

johaning
			
				
			
		
		
Tak toto je moc pekna skodovenka,moc pekna prace 
 
	
 
22:09:00
20.06.2011
20.06.2011

Kroulíček
			
				
			
		
		
-> Tuner#2 20.06.11 21:54:57: Dík moc,na fotkách se pracuje…chci dát víc fotek a ještě jsem nestihnul zaplatit zvětšení karty..Ten podvozek je „skoro na maximum“ale plánuji ještě jít níž..já auto zatím tahám na vozejku jelikož nemám vyřešenou geometrii
	21:54:57
20.06.2011
20.06.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Kroulíček 20.06.11 21:49:51: Kdy budou nové foto? Co podvozek, sešroubuješ to ještě níž? Mě se na tom akorát nelíbí ty hroty, ale jinak zajímavé, neotřelé. 
	
21:49:51
20.06.2011
20.06.2011

Kroulíček
			
				
			
		
		
-> iDawe 20.06.11 08:30:17: Dík za chválu...
	
08:30:17
20.06.2011
20.06.2011

iDawe
			
				
			
		
		
-> Kroulíček:  moc pěkný aktuální stav 
	
01:01:14
27.03.2011
27.03.2011

Kurier Grobar
			
				
			
		
		
-> Kroulíček: okey tak držím palce :)
	13:35:09
02.02.2011
02.02.2011

Kroulíček
			
				
			
		
		
-> Kurier Grobar 03.11.10 21:26:52: Ahoj nic neříkaj jelikoš tet to 3 roky stojí  furt se natom maká...boužel málo času
	21:26:52
03.11.2010
03.11.2010

Kurier Grobar
			
				
			
		
		
perfektne svetla 
 a celkovo vsetko mozem sa spitat ako policia reaguje na tie svetla? pacia sa mi
	
 a celkovo vsetko mozem sa spitat ako policia reaguje na tie svetla? pacia sa mi21:20:35
26.10.2010
26.10.2010

Kroulíček
			
				
			
		
		
-> iDawe 14.09.10 09:53:49: nj to je prostě tak..nějak se nedaří
	09:53:49
14.09.2010
14.09.2010

iDawe
			
				
			
		
		
-> Kroulíček:  koukám se zpožděním 4 měsíců a kulový se změnilo 
	
21:22:30
07.12.2009
07.12.2009

Kroulíček
			
				
			
		
		
-> juloskoda 03.12.09 14:01:49: Děkuji za chválu,lampi prošli novou evolucí i celé auto,tak se sem mrkni tak 10.5.2010 a ohodnot znova
	14:01:49
03.12.2009
03.12.2009

juloskoda
			
				
			
		
		
fakt pekna farba a tie lampy su naozat podarene
	21:41:21
23.09.2009
23.09.2009

TheronBB_130LR
			
				
			
		
		
-> Kroulíček:  dakujem za  pochvalu ale rozumnych je dost.... len sa nechcu ukazat ze su rozumny
  a obcas  na tu rozumnost zabudaju...... ja  zase sa snazim byt rozumny... napr  praca  kazdeho sa mi paci  bez rozdielu... lebo kazdy sa na tej skodovke nadrel bez rozdielu!!! ci uz ja ty alebo niekto kto len menil   interier... otom to je nikoho nezavrhnut na prvy pohlad... tvoja praca sa mi paci velmi a   farbu som uz ospevoval  
  takže tak 
	
  a obcas  na tu rozumnost zabudaju...... ja  zase sa snazim byt rozumny... napr  praca  kazdeho sa mi paci  bez rozdielu... lebo kazdy sa na tej skodovke nadrel bez rozdielu!!! ci uz ja ty alebo niekto kto len menil   interier... otom to je nikoho nezavrhnut na prvy pohlad... tvoja praca sa mi paci velmi a   farbu som uz ospevoval  
  takže tak 
21:12:59
22.09.2009
22.09.2009

Kroulíček
			
				
			
		
		
-> TheronBB_130LR 21.09.09 23:12:18: Jde vidět že jsi rozumnej člověk a to bez urážky ostatních je tu na virtu docela vzácnost.
	
23:12:18
21.09.2009
21.09.2009

TheronBB_130LR
			
				
			
		
		
-> Kroulíček:  no drzime palce polep to nech to fachci 
  keby si  videl co som ja za chobotin popisal sem...  ty si sa nepomylil len mas svoj nazor a ja svoj a ty si suhlasil s mojim tym   si nic neurobil zle 
  ale tvoja farba sa mi aj tak moc paci...
 
	
  keby si  videl co som ja za chobotin popisal sem...  ty si sa nepomylil len mas svoj nazor a ja svoj a ty si suhlasil s mojim tym   si nic neurobil zle 
  ale tvoja farba sa mi aj tak moc paci...
 
21:25:32
21.09.2009
21.09.2009

Kroulíček
			
				
			
		
		
Majkl 18.09.09 16:51:44 napsal: → Borin – Král tuzerů: na to nema :) uka neco :) s tim dela tajnosti

	

21:23:58
21.09.2009
21.09.2009

Kroulíček
			
				
			
		
		
Majkl 18.09.09 14:36:42 napsal: kdy das nejaky fotky? porad to same tady mas 
Kdy?Asi sem něco dám.Přemýšlím že jsem dám fotky new motoru a náprav ještě uvidíme.Nějak to nechci ukazovat,chci to nechat uzavřené a pokut se to povede polepit.-) tak jsem něco dám.
	
Kdy?Asi sem něco dám.Přemýšlím že jsem dám fotky new motoru a náprav ještě uvidíme.Nějak to nechci ukazovat,chci to nechat uzavřené a pokut se to povede polepit.-) tak jsem něco dám.
            A.K.R.O.B.A.T
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      