
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak toto je moje auto škoda 120l. Trochu se odlišuje od originálu,ale to je můj projekt, takže komu se nelíbí tak ....
Jinak ještě pořád se dá něco zlepšovat.
Jinak ještě pořád se dá něco zlepšovat.
škoda 120 - komentáře:
-> marjik: Zlatý starý časy jsou zpět 

-> marjik 02.06.13 21:36:26: Gratulace, ale nemyslím si, že lokální srazík, který hodnotí kamarád určuje to zda se něco vrací a nebo ne.
Tak pro všechny ty co umí jenom hloupě připomínkovat a nepříjmout cizí názor, tak jsem na 9.MORAVSKOSLEZKÉM sraze vyhrál kategorii - Někrásnější kola na sraze!! Jde vidět, že se zase znovu po 15.letech vrací móda nazpět.




Dávat u kamionu meziplyn a 2x vyšlapovat spojku je zcela běžné,jinak mě se ty pneu s bilými pneumatikami líbí,kdysi to byl hit,souhlasím se su.tech
-> exwrcteam: to byla a vše má svůj čas a i jí už dozvonilo. místo ní je bílá, ale tak to určitě nechci dotáhnout. jiný projekt atd.

ta cerna byla stejne pekny vuz
-> marjik: ta značka je super, to bych chtěl taky
dívám se, žes byl na technické v petřvaldě, jak to probíhalo? Byli důslední v kontrolách a jak na emisích? Ale ty budeš mít motor asi ok, co?

dívám se, žes byl na technické v petřvaldě, jak to probíhalo? Byli důslední v kontrolách a jak na emisích? Ale ty budeš mít motor asi ok, co?
-> Jindas: vynechával asi ani nie, skôr predstih akoby bol úplne mimo, ťažký chod a neustále detonovanie. Ale z toho nekvalitného videa a zvuku sa dá aj tak poznať prd.
-> minno:
mě to úplně trhalo uši,jak vynechával...

Ten motor má fakt čudný zvuk.
-> Maťulo 22.05.13 00:12:30: Jsem rád, že tu má někdo stejnou zkušenost a vyzná se.
U V3S, T148 apod. mě to přijde jako přirozená věc (a že jsem se toho v mládí naposlouchal když to ještě celkem běžně jezdilo po silnicích), ale v osobáku jsem to nikdy nepochopil nehledě na to, že nahoru (jak je slyšet na videu) to nedělá dobře synchronům, když je roztočíš (pokud teda 2x šlapeš spojku a neděláš jen falešný) a pak je zabrzdíš malýma otáčkama vyššího kvaltu. Dolů to už je jiná, tam to svůj význam má ať už kvůli srovnání otáček motoru a nebo u 2x vyšlapávaného i šetření synchronů převodovky.

-> palinator: napriklad ja radim z mensej na vacsiu pod plnym plynom furt lager a uz mi na felde odchadza 3. prevodovka zase na 3. prevodovom stupni a druha sada vnutornych klbov...




-> Maťulo:
Dobrý v pohodě, dal jí čas, ale když si poslechneš kdejakej starej náklaďák, tak naprostá většina šoférů bude řadit tak, že uslyšíš jenom dvakrát pšouk a popiči. A v traktoru mi stačilo řadit i bez dvojitý spojky, kolečka si jenom cvakly když to vyšlo a jelo se dál.
Dobrý v pohodě, dal jí čas, ale když si poslechneš kdejakej starej náklaďák, tak naprostá většina šoférů bude řadit tak, že uslyšíš jenom dvakrát pšouk a popiči. A v traktoru mi stačilo řadit i bez dvojitý spojky, kolečka si jenom cvakly když to vyšlo a jelo se dál.

-> Maťulo: jasné že mladí nevedia...skade by to aj vedeli...v autoškole sa naučia tak koňov k...t a praxe majú biedne na tom...darmo...tá ZVS bola na niečo dobrá vec ...prečo je dneska toľko kamionistov?...lebo si robili papiera zadara na vojne

-> palinator: tak jak pise T2!
dedko je stary tatrovak a jazdil len s medziplynom bez ohladu ci z mensej na vacsiu alebo naopak! hlavne ked bol voz nalozeny... viezol som sa uz s vela sofermi a poviem ti ze ich je malo takych, ktori takto radia s citom ze nespoznas kedy je tam mensi alebo vacsi kvalt... rovnako aj zapinanie predneho nahonu a uzavierok v terene... ked som isiel s mojim dedkom na T148 (a to ho nechcem vychvalovat!) tak som nezacitil ziadne cuknutie, trhnutie... ked som isiel rovnaku trasu (inac bola to pieskovna v sajdikovych humencoch - tzv. slovenska sahara) s kamaratom o 4 roky starsim odomna na T815 tak som bol v strachu ze vylame nejake zuby alebo odtrhne spojku... hold ako som pisal, malo tychto mladych soferov vie jazdit tak ako stari!
berte to len ako moj postreh k tomu o com ste sa bavili, nechcem sa hadat a ani vyvolat nejake bezvyznamne spory... 



-> Tuner#2:
Mně jaksi není jasný, že když lupeš kvalty nahoru, že je tam vůbec nějakej meziplyn potřeba... dobře, 2x spojku chápu, srovnaj se otáčky hřídelí, ale u většiny strojů co já vim, tak při řazení nahoru "dorovnaní" plynem potřeba není. To je potřeba až když to šofér posere, nevychytá to napoprvé a "podtočí" to. Při podřazení meziplyn samozřejmě, o tom bez diskuse.
Mně jaksi není jasný, že když lupeš kvalty nahoru, že je tam vůbec nějakej meziplyn potřeba... dobře, 2x spojku chápu, srovnaj se otáčky hřídelí, ale u většiny strojů co já vim, tak při řazení nahoru "dorovnaní" plynem potřeba není. To je potřeba až když to šofér posere, nevychytá to napoprvé a "podtočí" to. Při podřazení meziplyn samozřejmě, o tom bez diskuse.
-> palinator 21.05.13 23:49:47: Ptal jsi se, zda jsem viděl někoho používat meziplyn při řazení. Tak píšu ano (to ano znamená, že tam ten meziplyn byl) snad každého s 2x vyšlapávanou spojkou. Nechápu co je na tom nepochopitelného?
-> Tuner#2:
2x vyšlapávaná spojka je meziplyn? Tak já jsem asi car Mikuláš.
2x vyšlapávaná spojka je meziplyn? Tak já jsem asi car Mikuláš.