Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000
Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.
Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)
Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..
Nahradila ji tato hnědá škůdka: 
skoda-virt.cz/cz/.../1155
4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________
__________________________
__________________________
__________________________
____
Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120
Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)
Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)
Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech
Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;
Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..
Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Škoda 135L a Škoda felicia
Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Škoda 135L a Škoda felicia
Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Zvuk
Noční odjezd 8.1. 2015
Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře: 
      
      
	
-> kraska98: Přeskládávám z modré viz. šadesa
-> Tuner#2: Hezčí nevím, GL palubka není tak strohá a dobře ladí s felda odkládacím panelem..

 Pro vyváženost a rozmanitost ve vozovém parku, nechávám eLkovou v olivě.. :)
 	 
	
-> minno:  I to se může stát 

 	 
	
-> havlik:  Možná by bylo dobré srovnání kolik kg to dělá rozdíl
	 
	
-> kraska98: na tak GL palubka je kostra a každej kus co je na tom je plech na kterym je docela těžkej prepreg. Lková palubka je v podstatě kostra s napařenym nečim jako molitanem a pokrytá jen plastem
	 
	
-> Tuner#2: Dříve jsem chtěl taky jenom GL palubku ale postupem času se mi ta Lková začala líbit více a více až jsem se rozhodl,že jí v autě nechám 

 Jinak lehčí ? To jsem ani nevěděl  

 	 
	
Já v tý svý 120cátý taky hned zahodil elkovou palubku...

 
	
Všichni tam cpěte ty GL palubky ! 

  Jinak to zrcátko ověšené Wunder Baumy je dobré 

 
	
-> Tomáššš: S plotem.. Vyhrál..

 	 
	
-> Kocvin:  s čím si sa pretláčal ? 

 	 
	
-> Kocvin: to je vidno ze si sa snazil 

 	 
	
je docela pěkná

 
	
-> Kocvin:  ty tu štěstěnu budeš pokoušet dokud se nezabiješ 

 pořiď si něco s airbagama :D
 	 
	
-> Kocvin: To byla hodně velká rychlovka

 	 
	
-> Kocvin: no vida a ani to dlho netrvalo 

 	 
	
-> Pavell: Bude to přesná kopie původní modré.. Jen s nadupanejsim motorem a dokonalejším vzhledem i technikou.. :)
-> havlik: Passat b4 6Jx15.. 
